που θα εκτείνεται από την παραλαβή των προϊόντων μέχρι και την παράδοση, σε μια προσπάθεια να γίνει αποκλειστικός προμηθευτής λύσεων logistics.
Στο πλαίσιο αυτό, όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Maersk θα αρχίσει να αναζητά στόχους εξαγοράς και εκτός ναυτιλίας, καθώς επιδιώκει να δημιουργήσει ένα νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον, στο οποίο οι πελάτες μεταμορφώνονται σε ανταγωνιστές.
«Αυτή τη στιγμή, έχουμε σημαντική παρουσία στους ωκεανούς και προτιμούμε να αναπτυχθούμε στις χερσαίες δραστηριότητες. Αρα μοιάζει καλή ιδέα η αναζήτηση στόχων για συγχωνεύσεις και εξαγορές στο κομμάτι αυτό», αναφέρει σε συνέντευξή του.
Όπως σημειώνει το Bloomberg, η απειλή της Amazon έχει κα΄νει τη Maersk να αποδυθεί σε αγώνα δρόμου ώστε οι πελάτες της να μην γίνουν εν τέλει ανταγωνιστές της.
Σε κάθε περίπτωση η εξαγορά χερσαίων δραστηριοτήτων θα σηματοδοτήσει μια μετατόπιση από το είδος της ενοποίησης που στοχεύει η Maersk τα τελευταία χρόνια. Η εταιρεία με έδρα την Κοπεγχάγη, η οποία ολοκλήρωσε πέρυσι την εξαγορά της Hamburg Sud, έχει τώρα μερίδιο 20% στην ναυτιλιακών εμπορευματοκιβωτίων και οι αναλυτές προειδοποιούν ότι μπορεί να αντιμετωπίσει ρυθμιστικά εμπόδια στα νέα της σχέδια, καθώς τώρα ετοιμάζεται να διευρύνει το πεδίο ανταγωνισμού ώστε να συμπεριλαμβάνονται διαφόρων τύπων εταιρείες, όπως η FedEx Και η and UPS.
«Δεν πρόκειται να γίνουμε απευθείας ανταγωνιστές εταιρειών όπως η FedEx και η UPS, αλλά θα τους βλέπουμε ως αντιπάλους», αναφέρει ο Stausholm.
Αρνήθηκε πάντως να αποκαλύψει τα συγκεκριμένα τμήματα στην αλυσίδα των χερσαίων logistoc s που θα αποτελέσουν στόχο εξαγοράς από τη Maersk, ενώ παραδέχθηκε ότι θα χρειαστεί χρόνος προτού αρχίσει η επιχείρηση των εξαγορών, δεδομένου ότι η εταιρεία αυτή τη στιγμή έχει ως προτεραιότητα τη μεγαλύτερη συνεργασία μεταξύ των μονάδων μεταφοράς που διαθέτει.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το 2017 τα έσοδα από μη ναυτιλιακές δραστηριότητες αντιστοιχούσαν στο 28% των πωλήσεων της Maersk.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου