Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

Μπαίνουν στις ράγες από Φεβρουάριο τα τρένα της Rail Gargo Logistics

Η διοίκηση της εταιρείας δεν έχει κρύψει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην έναρξη λειτουργίας της νέας δραστηριότητας που είναι οι εκτεταμένες συντηρήσεις για τις μηχανές
αλλά και η έλλειψη μηχανοδηγώνΤη σύμβαση για την ενοικίαση τεσσάρων μηχανών από την ΓΑΙΑΟΣΕ πρόκειται να υπογράψει την επόμενη εβδομάδα η Rail Gargo Logistics, ανοίγοντας το δρόμο για έναρξη από τον επόμενο μήνα των δοκιμαστικών δρομολογίων Σίνδος - Ειδομένη με προορισμό των εμπορευμάτων την Κεντρική Ευρώπη.





Αντίστοιχη συμφωνία θα υπάρξει και με την ΕΕΣΣΤΥ για την συντήρηση του τροχαίου υλικού. Η εταιρεία που ελέγχουν οι Αυστριακοί σιδηρόδρομοι και η Goldair που δραστηριοποιείται στους τομείς των logistics και της επίγειας εξυπηρέτησης αεροδρομίων, θα αρχίσει σταδιακά να ξεδιπλώνει το αναπτυξιακό της σχέδιο, το οποίο προβλέπεται μέχρι τα τέλη του χρόνου να καλύπτει τα δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη και Αθήνα -Προμαχώνας.

Η Rail Gargo Logistics, είναι η πρώτη ιδιωτική εταιρεία που αποφασίζει να διεισδύσει στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών με δικά της βαγόνια. Τη σχετική σύμβαση πρόσβασης στην σιδηροδρομική υποδομή του ΟΣΕ είχε υπογράψει από τον περασμένο Οκτώβριο. Εκκρεμούσαν οι δύο συμβάσεις για την μίσθωση 2 ντιζελοκίνητων και 2 ηλεκτροκίνητων μηχανών αλλά και η συντήρηση του τροχαίου υλικού που πρόκειται να υπογραφούν στις 17 Ιανουαρίου.
Η διοίκηση της εταιρείας δεν έχει κρύψει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην έναρξη λειτουργίας της νέας δραστηριότητας που είναι οι εκτεταμένες συντηρήσεις για τις μηχανές αλλά και η έλλειψη μηχανοδηγών. Η Goldair είναι επίσης μέλος της κοινοπραξίας "ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ - Goldair" που έχει αναλάβει την παραχώρηση του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο σε έκταση 588 στρεμμάτων της ΓΑΙΑΟΣΕ. Με βάση το συμπληρωματικό μνημόνιο, η σχετική σύμβαση, η οποία βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο πρέπει να έχει υπογραφεί μέχρι το τέλος Ιανουαρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου