Τετάρτη, 31 Ιανουαρίου 2018

Η Discovery Communication εξαγόρασε το Eurosport ενόψει των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων

Ο CEO του επίσημου ραδιοτηλεοπτικού φορέα των Ολυμπιακών Αγώνων 2018-2024, Peter Hutton, μιλάει για το «deal» και τις τεχνολογικές επενδύσεις που θα αναβαθμίσουν την τηλεοπτική μετάδοση της κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης 1. Πώς αποφασίστηκε η
εξαγορά του καναλιού Eurosport από τη Discovery Communication; Τι θα αλλάξει στο management και τις προτεραιότητες της παραγωγής;




Για τη Discovery, το Eurosport ήταν μια μοναδική ευκαιρία, καθώς η αξία των δικαιωμάτων μεγάλων αθλητικών γεγονότων συνεχίζει να ανεβαίνει, ενώ η αξία των αποκλειστικών αθλητικών δικαιωμάτων που είναι απαραίτητο να έχεις, αποτελεί κινητήρια δύναμη. Για τη Discovery, αυτό ήταν μια ευκαιρία για να εισέλθει πραγματικά σε ένα must-have περιεχόμενο και να επενδύσει σε ένα ακροατήριο που είναι κατά παράδοση, από τα πιο παθιασμένα και πιστά: το αθλητικό ακροατήριο.


Τι είδους αλλαγές έχουν συμβεί; Υπήρξαν τεράστιες αλλαγές. Επενδύοντας στο περιεχόμενο, οι αλλαγές ήταν τεράστιες, ξεκινώντας από τα ολυμπιακά δικαιώματα έως τα αποκλειστικά τοπικά ποδοσφαιρικά δικαιώματα, όπως για παράδειγμα το σουηδικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου για τη Σουηδία, το νορβηγικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου για τη Νορβηγία και το πολωνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου για την Πολωνία. Σε όλη την Ευρώπη έχουν γίνει επενδύσεις στην μετάδοση αποκλειστικού ζωντανού περιεχομένου, για πρώτη φορά από το Eurosport. Ακόμη και το ίδιο το Eurosport έχει αλλάξει. Έχει αποκτήσει ένα πολύ πιο φιλικό πρόσωπο με παρουσιαστές από την κάθε περιοχή που μοιράζονται τοπικές ιστορίες. Δε πρόκειται πια για ένα πανευρωπαϊκό κανάλι, αλλά για ένα ισχυρό εμπορικό σήμα, το οποίο είναι ενδιαφέρον παντού.

2. Ως επίσημος ραδιοτηλεοπτικός φορέας των Ολυμπιακών Αγώνων 2018-2024, μιλάτε για την πλήρη ψηφιοποίηση των Ολυμπιακών Αγώνων. Τι περιλαμβάνει η διαφημιστική εκστρατεία για τη φετινή διοργάνωση;

Νομίζω ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες μας επιτρέπουν να δείξουμε τον καλύτερό μας εαυτό, κάθε λεπτό, σε κάθε χώρα, σε όλη την Ευρώπη, για πρώτη φορά. Και πάλι, έχουμε φέρει την κλίμακα των καναλιών Eurosport και Discovery σε ένα γεγονός που μας επέτρεψε να επενδύσουμε στο περιεχόμενο και την παραγωγή, τα οποία πιστεύουμε ότι θα «μεταφέρουν» τους αγώνες σε ένα νέο επίπεδο. Πιστεύουμε πραγματικά ότι οι αγώνες θα αποκτήσουν ένα νέο κοινό και για αυτό και συνεργαζόμαστε με εταιρείες όπως το Snapchat και το Amazon σε διάφορες χώρες, έτσι ώστε να διευρύνουμε τη δυναμική μας και να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.



Ο CEO του Eurosport, Peter Hutton

3. Τι είδους συνεργασίες σχεδιάζετε για την προβολή μιας διοργάνωσης τέτοιας εμβέλειας;

Συνεργαζόμαστε με διάφορες εταιρείες. Εταιρείες όπως αυτή του Casey Wasserman θα δημιουργήσει περισσότερο ψηφιακό περιεχόμενο για εμάς. Συνεργαζόμαστε με το Snapchat, το Amazon και πολλούς άλλους συνεργάτες, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι συνεργαζόμαστε με διαφορετικά τμήματα του Discovery, ενώ διαθέτουμε κανάλια ελεύθερης πρόσβασης σε πολλές χώρες που επίσης θα εμφανίζουν περιεχόμενο. Έτσι, το περιεχόμενο δεν μεταφέρεται μόνο στο Eurosport, αλλά και σε ένα ευρύ φάσμα καναλιών της Discovery και αυτό μας επιτρέπει να εκπληρώσουμε την υπόσχεσή μας στη ΔΟΕ, που δεν είναι άλλη από το να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, σε όσο το δυνατόν περισσότερες οθόνες γίνεται!

4. Έχετε δημιουργήσει ένα ευρύ δίκτυο για να παρακολουθήσετε τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες. Ποιες περιοχές του κόσμου καλύπτονται από αυτό το δίκτυο;

Τα δικαιώματά μας για τη μετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων περιλαμβάνουν ολόκληρη την Ευρώπη, εκτός της Γαλλίας, της Ρωσίας και των χωρών της κεντρικής Ασίας, Καζακστάν, Κιργιζιστάν, Τατζικιστάν, Τουρκμενιστάν και Ουζμπεκιστάν. Αυτή τη στιγμή μεταδίδουμε σε 50 και πλέον χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας, και έτσι καλύπτουμε μια τεράστια μερίδα κοινού στην Ευρώπη, η οποία αναμένεται να γίνει ακόμη μεγαλύτερη, όπως προχωρούμε προς τη Γαλλία για τα έτη ‘22 και ‘24. Πρόκειται για ένα τεράστιο γεωγραφικό αποτύπωμα, το οποίο σημαίνει ότι ο κόσμος θα παρακολουθήσει μαζικά τους αγώνες στα κανάλια της Discovery ή του Eurosport σε όλη την Ευρώπη. Και αυτό είναι κάτι που μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους.


5. Ως αποτέλεσμα όλων αυτών των ερευνών, τι προσδοκάτε από το τηλεοπτικό κοινό;

Προσπαθούμε να προσεγγίσουμε ένα νέο κοινό για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Νομίζω ότι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της συμφωνίας μας με τους Ολυμπιακούς είναι ότι πρόκειται για ένα μακροπρόθεσμο συμβόλαιο που μας πηγαίνει μέχρι το 2024, στους Αγώνες στο Παρίσι. Επομένως, μπορούμε να έχουμε και μια μακροπρόθεσμη προοπτική και να πούμε πώς αναπτύσσουμε τη σημασία και την αξία των Ολυμπιακών Αγώνων σε βάθος χρόνου.  Έτσι, θα δείτε το περιεχόμενο να μεταδίδεται όχι μόνο στο Eurosport, αλλά και σε μια σειρά καναλιών της Discovery, που επιτρέπει στους τηλεθεατές να παρακολουθήσουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες σε ετήσια βάση. Επίσης, κατά τη διάρκεια των Αγώνων, καταβάλουμε  προσπάθεια για να προωθήσουμε το περιεχόμενο στα κοινωνικά μέσα και να το ενσωματώσουμε ως κομμάτι της καθημερινότητας του κόσμου. Μπορεί να μην είναι όλοι ένθερμοι οπαδοί του αθλητισμού, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων θα πρέπει να γνωρίζουν τις σπουδαίες ιστορίες που προσφέρουν και θα πρέπει να «βρίσκονται εκεί» μέσα από τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν.





6. Τι αντίκτυπο εκτιμάτε ότι έχει ο αθλητισμός και η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στον κόσμο;

Πιστεύω ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες αποτελούν μια μεγάλη ευκαιρία για εμάς, να προσπαθήσουμε να επαναφέρουμε προσδοκίες, επειδή η επένδυση που αποφέρουν σημαίνει ότι μπορείς πραγματικά να αλλάξεις την κάλυψη, να επενδύσεις στην τεχνολογία γύρω από αυτή και να κάνεις τον αθλητισμό πιο προσβάσιμο στους ανθρώπους. Χρησιμοποιούμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες, ως ένα μέσο για να παρακινήσουμε τους ανθρώπους να παρακολουθούν τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα, και αυτό σημαίνει ότι θα παραμείνουν στο κανάλι μας σε ετήσια βάση.

7. Η τεχνολογία έχει αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες των νέων και τις τάσεις στην καθημερινότητά τους. Επηρεάζει η «έκρηξη» των φορητών συσκευών/οθονών τις τηλεοπτικές παραγωγές;

Υπάρχουν οπωσδήποτε αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες και σύμφωνα με αυτές όλο και περισσότεροι άνθρωποι παρακολουθούν αγώνες σε διαφορετικές οθόνες την ίδια στιγμή. Αλλά ταυτόχρονα, όταν πρόκειται για τα πραγματικά μεγάλα αθλητικά γεγονότα, η τηλεθέασή τους αυξάνεται. Αντίστοιχα και η τηλεθέαση για το Eurosport έχει ήδη αυξηθεί στα γραμμικά τηλεοπτικά κανάλια κατά τη διάρκεια αυτού του έτους. Το 2017, η τηλεθέασή μας ήταν αυξημένη κατά 20%, που σημαίνει ότι η αθλητική τηλεόραση και τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα που μεταδίδονται τηλεοπτικά αναπτύσσονται ταχέως. Αλλά σαφώς πολλοί άνθρωποι λαμβάνουν πλέον αθλητικό περιεχόμενο σε διάφορες άλλες οθόνες και εμείς είμαστε αποφασισμένοι να εξυπηρετήσουμε το κοινό μας, ανεξάρτητα από την οθόνη που προτιμούν να χρησιμοποιούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου