Τα σχέδια επέκτασης της Αττικής Οδού, τα οποία ήταν παγωμένα από το 2009 λόγω της κρίσης, σκοπεύει να ενεργοποιήσει ξανά το υπουργείο Υποδομών.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο υπουργός κ. Σπίρτζης η Αττική Οδός θα επεκταθεί από το Μαρκόπουλο (που τελειώνει σήμερα) μέχρι το Λαύριο, ενώ υπάρχει δυνατότητα και να συνδεθεί μέσω σήραγγας με τη λεωφόρο Βουλιαγμένης.
Ανάλογες σκέψεις για το συγκεκριμένο θέμα υπάρχουν από το 2001, όταν και επιχειρήθηκε να δημοπρατηθεί το έργο μέσω παραχώρησης.
Επτά χρόνια αργότερα, η μακέτα των επεκτάσεων περιλάμβανε την υπογειοποίηση σε Αργυρούπολη και Καισαριανή ενός τμήματος των νέων αυτοκινητοδρόμων, ενώ το 2009 ο τότε αρμόδιος υπουργός κ. Σουφλιάς προχώρησε στην προκήρυξη διαγωνισμού. Με βάση τα σχέδια που είχαν εκπονηθεί, στις αρχές του 2015 θα είχαν ολοκληρωθεί επεκτάσεις μήκους 70 χιλιομέτρων, οι οποίες θα κόστιζαν 1,8 δις ευρώ. Όμως η ενσκήψασα κρίση, πάγωσε το πρόγραμμα αυτό.
Έχοντας την πεποίθηση πως δεν θα συμβεί ξανά το ίδιο, ο κ. Σπίρτζης μίλησε για τη σύνδεση της λεωφόρου Κύμης με την Εθνική Οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, την οδική σύνδεση της διασταύρωσης Ραφήνας με το λιμάνι της πόλης και σε συνδυασμό με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, αλλά και την επέκταση της Αττικής Οδού που σας προαναφέραμε. Καλοδεχούμενα λοιπόν όλα αυτά, αρκεί αυτή τη φορά να μπορέσουν να προχωρήσουν.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο υπουργός κ. Σπίρτζης η Αττική Οδός θα επεκταθεί από το Μαρκόπουλο (που τελειώνει σήμερα) μέχρι το Λαύριο, ενώ υπάρχει δυνατότητα και να συνδεθεί μέσω σήραγγας με τη λεωφόρο Βουλιαγμένης.
Ανάλογες σκέψεις για το συγκεκριμένο θέμα υπάρχουν από το 2001, όταν και επιχειρήθηκε να δημοπρατηθεί το έργο μέσω παραχώρησης.
Επτά χρόνια αργότερα, η μακέτα των επεκτάσεων περιλάμβανε την υπογειοποίηση σε Αργυρούπολη και Καισαριανή ενός τμήματος των νέων αυτοκινητοδρόμων, ενώ το 2009 ο τότε αρμόδιος υπουργός κ. Σουφλιάς προχώρησε στην προκήρυξη διαγωνισμού. Με βάση τα σχέδια που είχαν εκπονηθεί, στις αρχές του 2015 θα είχαν ολοκληρωθεί επεκτάσεις μήκους 70 χιλιομέτρων, οι οποίες θα κόστιζαν 1,8 δις ευρώ. Όμως η ενσκήψασα κρίση, πάγωσε το πρόγραμμα αυτό.
Έχοντας την πεποίθηση πως δεν θα συμβεί ξανά το ίδιο, ο κ. Σπίρτζης μίλησε για τη σύνδεση της λεωφόρου Κύμης με την Εθνική Οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, την οδική σύνδεση της διασταύρωσης Ραφήνας με το λιμάνι της πόλης και σε συνδυασμό με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, αλλά και την επέκταση της Αττικής Οδού που σας προαναφέραμε. Καλοδεχούμενα λοιπόν όλα αυτά, αρκεί αυτή τη φορά να μπορέσουν να προχωρήσουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου