Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Παλιές κλίκες λυμαίνονται τον Μαραθώνα - Ο Ψινάκης παλεύει μόνος του

Τη δική του απάντηση μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης δίνει ο συμβασιούχος υπάλληλος του Δήμου Μαραθώνα, ο οποίος κατηγορείται ότι την
Τρίτη εισέβαλε στο δημαρχείο και αφού έσπασε γραφεία, βιβλιοθήκες, τρεις υπολογιστές και ό,τι άλλο βρήκε μπροστά του, επιτέθηκε στους υπαλλήλους που βρίσκονταν εν ώρα υπηρεσίας και στη συνέχεια διέφυγε με ποδήλατο.




Ο συμβασιούχος υπάλληλος υποστηρίζει ότι δεχόταν «πόλεμο» από τους παλιότερους συναδέλφους του και αναφέρεται σε κλίκες που υπάρχουν και οι οποίες λυμαίνονται τον δήμο και εκθέτουν ακόμα και τον δήμαρχο Μαραθώνα Ηλία Ψινάκη.

Παρατίθεται αυτούσια η ανάρτηση του συμβασιούχου:

Είμαι ο αποκαλούμενος των ειδήσεων Συμβασιούχος που τα έκανε γυαλιά καρφιά στο δήμο Μαραθώνος. Και αυτή είναι η ιστορία μου…

Άρχισα να δουλεύω στο δήμο Μαραθώνος από τις 21/04/2017.

Στην αρχή όλοι ήσαν τυπικοί. Τοποθετήθηκα σαν ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού, ο μονός με δίπλωμα ΠΕ επιτυχών του ΟΑΕΔ. Με την Αξία μου και τα μόρια εντοπιότητας. Όχι Βύσματα.

Ο Δήμος Μαραθώνος χωλαίνει… όχι από τον Ηλία Ψινάκη, που έχει βάλει τους κατάλληλους ανθρώπους σε κατάλληλες θέσεις για να λειτουργεί η κρατική υπηρεσία σουπερ εν τέλη, λες και είναι σε αυτόματο πιλότο, αλλά επειδή οι προηγούμενοι δε θέλουν νέους με αξία και πτυχία και φοβούνται για την θέση τους.

Εν αρχή τοποθετήθηκα στο οικονομικό τμήμα. Ένα μπάχαλο η κατάσταση, οι ντουλάπες τους ένα πορτέλο. Μέσα σε δυο ημέρες τους έφτιαξα σε οργάνωση ότι δεν είχαν κάνει 10 υπάλληλοι μόνιμοι, τα χρόνια ‘12, ‘13 , ‘14, ‘15, ‘16, ‘17, δεν το αναγνώρισαν.

Αντίθετα μια υπάλληλος, η Μ…., άρχισε να πηγαίνει στη διεύθυνση προσωπικού και να παραπονιέται ότι ο καινούργιος του ΟΑΕΔ, δεν την αφήνει να εργάζεται.

Μέσα σε ένα μήνα διαπίστωσα, ότι μαζί και η προϊσταμένη οικονομικών, Ν…. Κ……, άλλες ώρες προσέρχοντο άλλες ώρες αποχωρούσαν πάντα κατά τις 2.30 το μεσημέρι και στα χαρτιά συμπλήρωναν ότι έκαναν όχι μόνο το 8ωρο της υπηρεσίας τους αλλά ότι δούλευαν και συμπληρωματικά 20 ώρες το μήνα… για να παίρνουν επιδόματα.

Τις φωτοτυπίες τις εφύλαξα… μόλις κατάλαβαν ότι δεν είμαι κάνα κοιμισμένο, με παράπονα με κάλεσε η Α…. Π…… διευθύντρια Προσωπικού ΔΕ προσόντων, και μου είπε ότι έχει εντολές άνωθεν από πολλά παράπονα υπαλλήλων, και ότι η υπηρεσία λειτουργεί με κώδικες και αν μπορώ να ανταπεξέλθω αλλιώς να με πάρει ο ΟΑΕΔ πίσω.

Της απάντησα ότι ενδιαφέρομαι για το μέλλον μου, και θέλω να υπάρχει ροη, να εμπλουτίσω το βιογραφικό μου, είτε με κρατήσει είτε όχι η υπηρεσία, ο χρόνος που θα κάτσω εκεί να επιπροσθέθει σαν στοιχείο θετικό στο βιογραφικό μου… μου απάντησε έχει εντολές άνωθεν να πάω φωτοτυπικό.
Πήγα φωτοτυπικό και ήμουν το παιδί του φωτοτυπικού. Δεν έκανα ούτε ένα λάθος.

Εξυπηρετούσα στο ταμείο που είναι το φωτοτυπικό όλο το κόσμο και μου λέγανε μη βγάζεις φωτοτυπίες για το κόσμο… όταν το οικονομικό έστελνε κόσμο με αιτήσεις για τους τάφους και θέλανε φωτοτυπίες..., εγώ δε μπορούσα να τους λέω δικαιολογίες ότι δε μπορώ να βγάζω φωτοτυπίες γιατί οι συνάδελφοι παραπονιούνται για το μελάνι που δεν έχει το φωτοτυπικό γιατί τα λεφτά για τα μελάνια τα καβατζόντουσαν οι ίδιοι… έτσι το φωτοτυπικό υπολειτουργούσε και εγώ ήμουν ο εχθρός του συστήματος που εξυπηρετούσε τον κόσμο.

Ερχόταν κόσμος με υψηλές χρεώσεις νερού, ενώ είχαν κλεισμένα τα σπίτια τους…, και αυτό ήταν ένας τρόπος, κόλπο των μαραθωνιτών, να στέλνουν υψηλά ποσά χρεώσεις νερού, αν ο άλλος έχει αποδείξεις να το καταφέρει…, αλλιώς να μείνουν οι αρνητικές εντυπώσεις στον Ηλία, ότι είναι λαμόγιο.

Εν ολίγοις τον σαμποτάρουνε οι ίδιοι εργαζόμενοι, οι παλιές κλίκες…. με ανάγκασαν σε παραίτηση, γιατί λέγανε οι υπάλληλοι, έχω ψυχολογικά… και άλλαξα πολλές θέσεις…

Και στο παλιό κοινωφελή του ΟΑΕΔ που ήμουν στο ΙΚΑ Ραφήνας μόνο θετικά έχουν να πουν για εμένα… αυτά.



1 σχόλιο:

  1. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΜΟΛΟΓΕΙ Ο ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΣ,ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΝ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΣ,ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ Κ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ,ΣΑΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ.
    ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ Π.Χ. ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ 12.00Π.Μ. ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΑΡΓΟΜΙΣΘΟΙ Κ ΤΟΥΣ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΑ ΑΡΑΞΟΥΝ,ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 14.00 Μ.Μ. ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΑΣΟΥΝ.
    ΠΟΙΟΣ Κ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ
    ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑ ΟΛΟΥΣ ΟΜΗΡΟΥΣ,ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΜΙΣΘΙΑ ΤΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου