Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

Γι' αυτό δεν πρέπει να βάζουμε τα πόδια στο ταμπλό (pics)

Γι' αυτό δεν πρέπει να βάζουμε τα πόδια στο ταμπλό (pics)
Μία γυναίκα από τη Γεωργία αφηγείται την ιστορία της και παροτρύνει τον κόσμο να μην βάζει τα πόδια του πάνω στο ταμπλό.
Δεν είναι σύνηθες φαινόμενο να βλέπουμε τον συνοδηγό του κάθε αυτοκινήτου να βάζει τα πόδια πάνω στο ταμπλό. Αυτό έκανε πολλάκις, όμως, μία γυναίκα από τη Γεωργία και στο τέλος το πλήρωσε, αφού αυτή και ο σύζυγός της είχαν ατύχημα.




Εκείνη είχε τα πόδια πάνω στο ταμπλό και το αποτέλεσμα ήταν να σπάσει τον μηριαίο σε τέσσερα σημεία, τον αστράγαλο και τη μύτη της.

Έκτοτε έχει αλλάξει όλη η ζωή της, ώστε πλέον να παροτρύνει τον κόσμο να μη βάζει τα πόδια στο ταμπλό. «Σε όλη μου τη ζωή ήμουν σταυροπόδι και είχα τα πόδια στο ταμπλό. Ο σύζυγός μου πάντα μου έλεγε ''θα σπάσεις τα πόδια σου καμιά μέρα''.

Ο αερόσακος είχε ανοίξει, πετώντας πάνω τα πόδια μου για να σπάσει η μύτη μου. Κοίταζα το κάτω μέρος των ποδιών μου. Έσπασα όλη τη δεξιά πλευρά και αυτό έγινε λόγω της άγνοιάς μου. Δεν είμαι ο Σούπερμαν. Δεν μπόρεσα να βάλω έγκαιρα κάτω τα πόδια μου», δήλωσε η ίδια.

Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι το ατύχημα είχε μεγαλύτερη επίδραση στην πλευρά του οδηγού, όπου καθόταν ο σύζυγός της, όμως ο ίδιος τη γλίτωσε με γρατσουνιές, όπως και η δεκάχρονη κόρη τους. Φανταστείτε, δηλαδή, να γινόταν από την πλευρά της. Θα υπήρχαν μεγάλες πιθανότητες να σκοτωθεί, όπως υπήρχαν και τώρα.

Το συμβάν έλαβε χώρα τον Αύγουστο του 2015, με ταχύτητα 45 μίλια/ώρα, δηλαδή περίπου 72,5 χλμ./ώρα, αλλά η εν λόγω γυναίκα θέλησε να μοιραστεί την τραυματική εμπειρία της, μετά από δύο χρόνια, καθώς και να παροτρύνει τον κόσμο να μην κάνει το ίδιο λάθος.

Τέλος, σήμερα ζει με δύο βίδες στον αστράγαλο της, δύο στο ισχίο της και δύο στο γόνατό της και δεν μπορεί να σταθεί περισσότερο από τέσσερις ώρες την ημέρα, γεγονός που κάνει πιο δύσκολη τη ζωή της, αφού το υπόλοιπο της ημέρας αναγκάζεται να κάθεται, όντας ουσιαστικά ανάπηρη.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου