Οι εκπρόσωποι των δύο εταιρειών Seajets και Golden Star Ferries εμφανίστηκαν χθες στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών με σειρά αιτημάτων που αφορούσαν τροποποιήσεις και αλλαγές σε δρομολόγια και ώρες πλοίων τους
Μπήκε ο Αύγουστος, η τουριστική κίνηση είναι στο απόγειό της και στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής συνεδρίασε το μεσημέρι της Τρίτης το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για να εξετάσει αιτήματα ακτοπλοϊκών εταιρειών για νέα δρομολόγια ή τροποποίηση υπαρχόντων δρομολογίων για την... τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο!
Η Ραφήνα φαίνεται ότι έχει «οριστεί» ως τόπος-λιμάνι για τα μεγάλα ξεκαθαρίσματα. Εκεί χτυπιούνται τώρα κατά μέτωπο δύο εταιρείες.
Πρόκειται για τη Seajets την οποία εκπροσωπεί ο Μάριος Ηλιόπουλος και την Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου. «Παράπλευρη απώλεια» στον πόλεμο αυτό χαρακτήρισε την άλλη εταιρεία που δραστηριοποιείται εκεί, τη Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη, ο ίδιος ο εκπρόσωπός της, Δημήτρης Τσούμας ο οποίος τόνισε ότι «υπάρχει ανελέητος πόλεμος εξόντωσης μεταξύ δύο εταιρειών».
Οι… μεγάλοι σφυρίζουν αδιάφορα αφού φαίνεται να μην τους αφορά το θέμα και οι «μεμονωμένοι» αναζητούν «δρομολόγια εξόντωσης» ή «δρομολόγια σωτηρίας» εν μέσω Αυγούστου, όπως ακούστηκε στη διάρκεια της συνεδρίασης.
Οι εκπρόσωποι των δύο εταιρειών Seajets και Golden Star Ferries εμφανίστηκαν χθες στο ΣΑΣ με σειρά αιτημάτων που αφορούσαν τροποποιήσεις και αλλαγές σε δρομολόγια και ώρες πλοίων τους.
Τον λόγο πήρε αρχικά ο Δημήτρης Στεφάνου, Γενικός Διευθυντής της Golden Star Ferries που έχει τρία συμβατικά πλοία στη Ραφήνα: «Διακόπτουμε το πρωινό δρομολόγιο του Superferry τον Αύγουστο. Όλοι περιμένουμε τον Αύγουστο για να καλύψουμε τα έξοδα του χειμώνα. Εμείς όμως αυγουστιάτικα το διακόπτουμε το δρομολόγιο για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο όχι γιατί είμαστε τρελοί αλλά γιατί στο προηγούμενο ΣΑΣ δώσατε με πολύ ευκολία άδεια για τετράμηνη απασχόληση ταχυπλόου, με 1.800 επιβάτες και 400 ΙΧ οχήματα (υ.σ. αναφέρεται στο Tera Jet της Seajets) και το βάλατε δίπλα μας με 10' διαφορά στην ώρα αναχώρησης πριν το Superferry» και συνέχισε σε έντονο ύφος αναγκάζοντας τον γγ του ΥΝΑ, Διονύση Καλαματιανό να του ζητήσει να κλείσει το… μικρόφωνο:
«Ακούγεστε και χωρίς μικρόφωνο κ. Στεφάνου. Κλείστε το γιατί είναι πολύ έντονος ο ήχος»!
Όταν ξαναπήρε τον λόγο ο κ. Στεφάνου είπε: «Δεν βγάζουμε ούτε τα πετρέλαιά μας και αναγκαστήκαμε να ζητήσουμε περικοπή δρομολογίων. Το υπουργείο μας απάντησε ότι το ένα ταχύπλοο και το άλλο συμβατικό πλοίο και ότι το ταχύπλοο δεν επηρεάζει το συμβατικό. Τι να κάνω, το… κατάπια! Όμως το ταχύπλοο μετά το καλοκαίρι μας αφήνει… γεια. Κόβοντας το πρωινό δρομολόγιο το πλοία μας θα μένει 18 ώρες στη Μύκονο. Ζητήσαμε να κάνουμε ένα δρομολόγιο διάσωσης αυτό το χρονικό διάστημα και πιο συγκεκριμένα το Μύκονος-Πάρος-Μύκονος. Το είχαμε ζητήσει από τον περασμένο Ιανουάριο. Τώρα το συμβατικό επηρεάζει το …ταχύπλοο; Άλλα μας λέγατε τότε και άλλα τώρα. Πρέπει να πάρουμε την άδεια της Seajets για το δρομολόγιο; (ΥΣ: Τελικά το αίτημα για το δρομολόγιο της Golden Star Ferries απορρίφθηκε από το ΣΑΣ)».
Λίγο αργότερα στην ομιλία του τόνισε ότι «η Seajets ζητάει δρομολόγια εξόντωσης» για την εταιρεία του. Το αιτιολόγησε ότι η εταιρεία που εκπροσωπεί ο Μάριος Ηλιόπουλος βάζει πλοία που πέφτουν στις ώρες πάνω στα συμβατικά της Golden Star.
«Θέλουν την εξόντωσή μας» φώναξε ο Δημήτρης Στεφάνου και συνέχισε: «Αλλάξτε τον νόμο. Στο χέρι του υπουργείου Ναυτιλίας είναι να προστατέψει τους πολίτες των νησιών μας. τα συμβατικά πλοία συμβάλουν στην επιβίωση αλλά και στην ανάπτυξη των νησιών. Σταματήστε να στηρίζετε τα ταχύπλοα έναντι των συμβατικών.
Σε αντίθετη περίπτωση θα ψάχνετε για συμβατικά βαπόρια τον χειμώνα. Θα τα πουλήσουμε τα συμβατικά να πάρουμε και μεις ταχύπλοα και να δούμε ποιος θα κάνει δρομολόγια τον χειμώνα».
Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Δημήτρης Τσούμας, εκπρόσωπος της Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη: «Ζω τη μέρα της Μαρμότας. Κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια. Είναι πρωτοφανές να συζητάμε δρομολόγια για Ραφήνα την 1η Αυγούστου για την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο. Είχαμε συμφωνήσει ότι μέχρι τον Μάιο να θα είχαμε τελειώσει με τις τροποποιήσεις δρομολογίων. Και είμαστε αρχές Αυγούστου και συζητάμε για τροποποιήσεις δρομολογίων» και κατέληξε λέγοντας με νόημα: «Η εταιρεία μας δεν θα γίνει βορά κανενός»!
Αμέσως μετά πήρε τον λόγο ο Μάριος Ηλιόπουλος για λογαριασμό της Seajets και άρχισε από εκεί που τελείωσε ο Δημήτρης Τσούμας: «Προφανώς το τελευταίο σχόλιο δεν εννοούσε τη Seajets και φαντάζομαι ότι η σπόντα δεν ήταν για μας».
Δεν πήρε καμία απάντηση και συνέχισε: «Προσπαθούν να περάσουν κλίμα τρομοκρατίας ότι δήθεν θα δέσουν τα πλοία τους. Δεσμευόμαστε ως Seajets ότι όποιος δέσει πλοίο η Seajet θα το αντικαταστήσει με άλλο συμβατικό. Άρα η μπλόφα δεν πιάνει. Από το 1991 είμαστε στην ακτοπλοΐα Σήμερα συνδέουμε 250 λιμάνια. Αν αυτό είναι ο εφιάλτης του κου Στεφάνου είναι άλλο πρόβλημα. Πριν από 2-34 χρόνια ο εφιάλτης ήταν το Blue Star Ithaki. Τώρα είναι το Tera Jet. Η Blue Star είναι ο πραγματικός πυλώνας των νησιών της Ελλάδας. Αντιλαμβανόμαστε το σκεπτικό. Δεν θέλετε κάποια καινούργια δρομολόγια ή τροποποιήσεις Είναι σεβαστό».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο αίτημα της εταιρείας που εκπροσωπεί για επέκταση δρομολογίου του Tera Jet στην Άνδρο (ΥΣ: Το αίτημα απορρίφθηκε από το ΣΑΣ):
«Είμαστε εν μέσω σεζόν και δεν βλέπουμε τα πράγματα μονόπλευρα, με παρωπίδες. Αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχουν αντιδράσεις , εν μέρει δικαίως. Δεν έχουμε αντίρρηση. Όμως ξέρουμε ότι με το Tera Jet η Άνδρος θα έχει μεγαλύτερη ανάπτυξη. Ας μην μας τη δώσετε, ας μην έρθει η ανάπτυξη».
Παρέμβαση έκανε ο Διονύσης Θεοδωράτος της Blue Star Ferries ο οποίος τοποθετήθηκε στα αιτήματα τροποποιήσεων που είχαν κατατεθεί. Ζήτησε να μην επηρεάζουν το δρομολόγιο του πλοίου της εταιρείας «Blue Star Δήλος» στο λιμάνι της Νάξου.
Όσον αφορά στο αίτημα της Seajets για έκτακτη δρομολόγηση του Naxos Jet στη γραμμή Μύκονος, Ίος, Θήρα, Σίκινος, Μύκονος, Τήνος, Ραφήνα, η Hellenic Seaways σε παρέμβαση του εκπροσώπου της, Άρη Κατσαίτη, υπογράμμισε ότι αν κριθεί ότι υπάρχουν ανάγκες να δρομολογηθεί το πλοίο της Seajets (ΥΣ. Απορρίφθηκε από το ΣΑΣ το αίτημα για έκτακτη δρομολόγηση).
Για την… ιστορία, τελικά το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αποφάσισε να εγκρίνει δύο από τα πέντε αιτήματα της Seajets και δύο από τα τρία αιτήματα της Golden Star.
Τα υπόλοιπα απορρίφθηκαν με το σκεπτικό ότι «βρισκόμαστε εν μέσω της τουριστικής περιόδου».
Στη Ραφήνα είναι δρομολογημένα δέκα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία.
-Δύο της εταιρείας Seajets, το TeraJet που είναι το μεγαλύτερο ταχύπλοο στον κόσμο και το ParosJet
-Τρία πλοία της Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου. To «Super ferry 2» το οποίο αγόρασαν από τη Blue Star, το «SuperFerry 1» και το οποίο είναι νεότευκτο και το «SuperRunner» πρώην «Speedrunner IV» το οποίο αγόρασαν από την Aegean Speed Lines συμφερόντων Λεωνίδα Δημητριάδη-Ευγενίδη.
-Τρία πλοία της Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη: Το «Θεολόγος Π», το «Αικατερίνη Π» και το «Άνδρος».
Σε αυτά πρέπει να προσθέσουμε και τα δύο πλοία που κάνουν το δρομολόγιο για Μαρμάρι, το «Πανόραμα» και το «Εύβοια Σταρ».
Τα προβλήματα για τους επιβάτες συνεχίζονται αφού δέκα πλοία αναχωρούν για τον προορισμό τους μέσα σε μια ώρα. Το ίδιο γίνεται και με τις αφίξεις.
Η πολιτεία αδυνατεί να ρυθμίσει καλύτερα τα δρομολόγια, ενώ ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Μιχάλης Σακέλλης, έχει επισημάνει επεσήμανε ότι το λιμάνι, όπως είναι σήμερα, δεν θα μπορέσει να εξυπηρετήσει ούτε τα δρομολόγια για το 2018.
Προβλήματα υπάρχουν και στο λιμάνι της Νάξου που δεν έχει τις υποδομές για να εξυπηρετεί πλοία που κάνουν αυξημένα δρομολόγια λόγω της ανάπτυξης του νησιού τα τελευταία χρόνια. Κατέπλεαν μαζί το πλοίο της Blue Star Ferries και εκείνο της Seajets, έβγαιναν 10 φορτηγά και έφραζε το λιμάνι. Τώρα με τις αλλαγές ωραρίων που αποφάσισε το ΣΑΣ ίσως βελτιωθεί η κατάσταση αλλά αυτό δεν είναι λύση.
Μπήκε ο Αύγουστος, η τουριστική κίνηση είναι στο απόγειό της και στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής συνεδρίασε το μεσημέρι της Τρίτης το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για να εξετάσει αιτήματα ακτοπλοϊκών εταιρειών για νέα δρομολόγια ή τροποποίηση υπαρχόντων δρομολογίων για την... τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο!
Η Ραφήνα φαίνεται ότι έχει «οριστεί» ως τόπος-λιμάνι για τα μεγάλα ξεκαθαρίσματα. Εκεί χτυπιούνται τώρα κατά μέτωπο δύο εταιρείες.
Πρόκειται για τη Seajets την οποία εκπροσωπεί ο Μάριος Ηλιόπουλος και την Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου. «Παράπλευρη απώλεια» στον πόλεμο αυτό χαρακτήρισε την άλλη εταιρεία που δραστηριοποιείται εκεί, τη Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη, ο ίδιος ο εκπρόσωπός της, Δημήτρης Τσούμας ο οποίος τόνισε ότι «υπάρχει ανελέητος πόλεμος εξόντωσης μεταξύ δύο εταιρειών».
Οι… μεγάλοι σφυρίζουν αδιάφορα αφού φαίνεται να μην τους αφορά το θέμα και οι «μεμονωμένοι» αναζητούν «δρομολόγια εξόντωσης» ή «δρομολόγια σωτηρίας» εν μέσω Αυγούστου, όπως ακούστηκε στη διάρκεια της συνεδρίασης.
Οι εκπρόσωποι των δύο εταιρειών Seajets και Golden Star Ferries εμφανίστηκαν χθες στο ΣΑΣ με σειρά αιτημάτων που αφορούσαν τροποποιήσεις και αλλαγές σε δρομολόγια και ώρες πλοίων τους.
Τον λόγο πήρε αρχικά ο Δημήτρης Στεφάνου, Γενικός Διευθυντής της Golden Star Ferries που έχει τρία συμβατικά πλοία στη Ραφήνα: «Διακόπτουμε το πρωινό δρομολόγιο του Superferry τον Αύγουστο. Όλοι περιμένουμε τον Αύγουστο για να καλύψουμε τα έξοδα του χειμώνα. Εμείς όμως αυγουστιάτικα το διακόπτουμε το δρομολόγιο για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο όχι γιατί είμαστε τρελοί αλλά γιατί στο προηγούμενο ΣΑΣ δώσατε με πολύ ευκολία άδεια για τετράμηνη απασχόληση ταχυπλόου, με 1.800 επιβάτες και 400 ΙΧ οχήματα (υ.σ. αναφέρεται στο Tera Jet της Seajets) και το βάλατε δίπλα μας με 10' διαφορά στην ώρα αναχώρησης πριν το Superferry» και συνέχισε σε έντονο ύφος αναγκάζοντας τον γγ του ΥΝΑ, Διονύση Καλαματιανό να του ζητήσει να κλείσει το… μικρόφωνο:
«Ακούγεστε και χωρίς μικρόφωνο κ. Στεφάνου. Κλείστε το γιατί είναι πολύ έντονος ο ήχος»!
Όταν ξαναπήρε τον λόγο ο κ. Στεφάνου είπε: «Δεν βγάζουμε ούτε τα πετρέλαιά μας και αναγκαστήκαμε να ζητήσουμε περικοπή δρομολογίων. Το υπουργείο μας απάντησε ότι το ένα ταχύπλοο και το άλλο συμβατικό πλοίο και ότι το ταχύπλοο δεν επηρεάζει το συμβατικό. Τι να κάνω, το… κατάπια! Όμως το ταχύπλοο μετά το καλοκαίρι μας αφήνει… γεια. Κόβοντας το πρωινό δρομολόγιο το πλοία μας θα μένει 18 ώρες στη Μύκονο. Ζητήσαμε να κάνουμε ένα δρομολόγιο διάσωσης αυτό το χρονικό διάστημα και πιο συγκεκριμένα το Μύκονος-Πάρος-Μύκονος. Το είχαμε ζητήσει από τον περασμένο Ιανουάριο. Τώρα το συμβατικό επηρεάζει το …ταχύπλοο; Άλλα μας λέγατε τότε και άλλα τώρα. Πρέπει να πάρουμε την άδεια της Seajets για το δρομολόγιο; (ΥΣ: Τελικά το αίτημα για το δρομολόγιο της Golden Star Ferries απορρίφθηκε από το ΣΑΣ)».
Λίγο αργότερα στην ομιλία του τόνισε ότι «η Seajets ζητάει δρομολόγια εξόντωσης» για την εταιρεία του. Το αιτιολόγησε ότι η εταιρεία που εκπροσωπεί ο Μάριος Ηλιόπουλος βάζει πλοία που πέφτουν στις ώρες πάνω στα συμβατικά της Golden Star.
«Θέλουν την εξόντωσή μας» φώναξε ο Δημήτρης Στεφάνου και συνέχισε: «Αλλάξτε τον νόμο. Στο χέρι του υπουργείου Ναυτιλίας είναι να προστατέψει τους πολίτες των νησιών μας. τα συμβατικά πλοία συμβάλουν στην επιβίωση αλλά και στην ανάπτυξη των νησιών. Σταματήστε να στηρίζετε τα ταχύπλοα έναντι των συμβατικών.
Σε αντίθετη περίπτωση θα ψάχνετε για συμβατικά βαπόρια τον χειμώνα. Θα τα πουλήσουμε τα συμβατικά να πάρουμε και μεις ταχύπλοα και να δούμε ποιος θα κάνει δρομολόγια τον χειμώνα».
«Δεν θα γίνουμε βορά κανενός»!
Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Δημήτρης Τσούμας, εκπρόσωπος της Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη: «Ζω τη μέρα της Μαρμότας. Κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια. Είναι πρωτοφανές να συζητάμε δρομολόγια για Ραφήνα την 1η Αυγούστου για την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο. Είχαμε συμφωνήσει ότι μέχρι τον Μάιο να θα είχαμε τελειώσει με τις τροποποιήσεις δρομολογίων. Και είμαστε αρχές Αυγούστου και συζητάμε για τροποποιήσεις δρομολογίων» και κατέληξε λέγοντας με νόημα: «Η εταιρεία μας δεν θα γίνει βορά κανενός»!
Αμέσως μετά πήρε τον λόγο ο Μάριος Ηλιόπουλος για λογαριασμό της Seajets και άρχισε από εκεί που τελείωσε ο Δημήτρης Τσούμας: «Προφανώς το τελευταίο σχόλιο δεν εννοούσε τη Seajets και φαντάζομαι ότι η σπόντα δεν ήταν για μας».
Δεν πήρε καμία απάντηση και συνέχισε: «Προσπαθούν να περάσουν κλίμα τρομοκρατίας ότι δήθεν θα δέσουν τα πλοία τους. Δεσμευόμαστε ως Seajets ότι όποιος δέσει πλοίο η Seajet θα το αντικαταστήσει με άλλο συμβατικό. Άρα η μπλόφα δεν πιάνει. Από το 1991 είμαστε στην ακτοπλοΐα Σήμερα συνδέουμε 250 λιμάνια. Αν αυτό είναι ο εφιάλτης του κου Στεφάνου είναι άλλο πρόβλημα. Πριν από 2-34 χρόνια ο εφιάλτης ήταν το Blue Star Ithaki. Τώρα είναι το Tera Jet. Η Blue Star είναι ο πραγματικός πυλώνας των νησιών της Ελλάδας. Αντιλαμβανόμαστε το σκεπτικό. Δεν θέλετε κάποια καινούργια δρομολόγια ή τροποποιήσεις Είναι σεβαστό».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο αίτημα της εταιρείας που εκπροσωπεί για επέκταση δρομολογίου του Tera Jet στην Άνδρο (ΥΣ: Το αίτημα απορρίφθηκε από το ΣΑΣ):
«Είμαστε εν μέσω σεζόν και δεν βλέπουμε τα πράγματα μονόπλευρα, με παρωπίδες. Αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχουν αντιδράσεις , εν μέρει δικαίως. Δεν έχουμε αντίρρηση. Όμως ξέρουμε ότι με το Tera Jet η Άνδρος θα έχει μεγαλύτερη ανάπτυξη. Ας μην μας τη δώσετε, ας μην έρθει η ανάπτυξη».
Παρέμβαση έκανε ο Διονύσης Θεοδωράτος της Blue Star Ferries ο οποίος τοποθετήθηκε στα αιτήματα τροποποιήσεων που είχαν κατατεθεί. Ζήτησε να μην επηρεάζουν το δρομολόγιο του πλοίου της εταιρείας «Blue Star Δήλος» στο λιμάνι της Νάξου.
Όσον αφορά στο αίτημα της Seajets για έκτακτη δρομολόγηση του Naxos Jet στη γραμμή Μύκονος, Ίος, Θήρα, Σίκινος, Μύκονος, Τήνος, Ραφήνα, η Hellenic Seaways σε παρέμβαση του εκπροσώπου της, Άρη Κατσαίτη, υπογράμμισε ότι αν κριθεί ότι υπάρχουν ανάγκες να δρομολογηθεί το πλοίο της Seajets (ΥΣ. Απορρίφθηκε από το ΣΑΣ το αίτημα για έκτακτη δρομολόγηση).
Απολογισμός
Για την… ιστορία, τελικά το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αποφάσισε να εγκρίνει δύο από τα πέντε αιτήματα της Seajets και δύο από τα τρία αιτήματα της Golden Star.
Τα υπόλοιπα απορρίφθηκαν με το σκεπτικό ότι «βρισκόμαστε εν μέσω της τουριστικής περιόδου».
Στη Ραφήνα είναι δρομολογημένα δέκα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία.
-Δύο της εταιρείας Seajets, το TeraJet που είναι το μεγαλύτερο ταχύπλοο στον κόσμο και το ParosJet
-Τρία πλοία της Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου. To «Super ferry 2» το οποίο αγόρασαν από τη Blue Star, το «SuperFerry 1» και το οποίο είναι νεότευκτο και το «SuperRunner» πρώην «Speedrunner IV» το οποίο αγόρασαν από την Aegean Speed Lines συμφερόντων Λεωνίδα Δημητριάδη-Ευγενίδη.
-Τρία πλοία της Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη: Το «Θεολόγος Π», το «Αικατερίνη Π» και το «Άνδρος».
Σε αυτά πρέπει να προσθέσουμε και τα δύο πλοία που κάνουν το δρομολόγιο για Μαρμάρι, το «Πανόραμα» και το «Εύβοια Σταρ».
Προβληματικά λιμάνια Ραφήνας-Νάξου
Τα προβλήματα για τους επιβάτες συνεχίζονται αφού δέκα πλοία αναχωρούν για τον προορισμό τους μέσα σε μια ώρα. Το ίδιο γίνεται και με τις αφίξεις.
Η πολιτεία αδυνατεί να ρυθμίσει καλύτερα τα δρομολόγια, ενώ ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Μιχάλης Σακέλλης, έχει επισημάνει επεσήμανε ότι το λιμάνι, όπως είναι σήμερα, δεν θα μπορέσει να εξυπηρετήσει ούτε τα δρομολόγια για το 2018.
Προβλήματα υπάρχουν και στο λιμάνι της Νάξου που δεν έχει τις υποδομές για να εξυπηρετεί πλοία που κάνουν αυξημένα δρομολόγια λόγω της ανάπτυξης του νησιού τα τελευταία χρόνια. Κατέπλεαν μαζί το πλοίο της Blue Star Ferries και εκείνο της Seajets, έβγαιναν 10 φορτηγά και έφραζε το λιμάνι. Τώρα με τις αλλαγές ωραρίων που αποφάσισε το ΣΑΣ ίσως βελτιωθεί η κατάσταση αλλά αυτό δεν είναι λύση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου