Με τίτλο «Αυτός ήταν ένας από τους δέκα ακριβότερους εμπορικούς δρόμους
του κόσμου. Κοιτάξτε
τον τώρα», το Business Insider περιγράφει με μελανά χρώματα την πτωτική πορεία της εμπορικής κίνησης στην Αθήνα.
«Το 2007 η εταιρία real estate Cushman & Wakefield είχε πει ότι η Ερμού ήταν ένας από τους δέκα πιο ακριβούς εμπορικούς δρόμους σε όλο τον κόσμο. Βρισκόταν πιο πάνω από την Πέμπτη λεωφόρο της Νέας Υόρκης, την Γκίνζα στο Τόκιο και το Σανς Ελιζέ στο Παρίσι», γράφει το δημοσίευμα ενώ στη συνέχεια παρατίθεται σειρά φωτογραφιών από καταστήματα εκ των οποίων μερικά κλειστά κι άλλα «διακοσμημένα» με γκράφιτι.
«Το ξενοδοχείο που διαμένω είναι στην Αθήνα κοντά στην Ερμού και παρότι μου είχαν περιγράψει την κατάσταση δε φανταζόμουν ότι θα ήταν σε τέτοιο επίπεδο. Ο δρόμος είναι τώρα γεμάτος με άδειες βιτρίνες, άδεια μαγαζιά και πολλά γκράφιτι στους τοίχους. Μια βόλτα στην Ερμού είναι ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος για να δει κανείς την κατάρρευση της ελληνικής οικονομίας», γράφει ο Τζο Βίζενταλ.
Τις φωτογραφίες που δημοσιεύει ο συντάκτης συνοδεύει με «επιτυχημένα» σχόλια όπως «δεν υπάρχει κανένας πελάτης στο μαγαζί», «ούτε εδώ υπάρχει πελάτης», «κατάστημα με ρούχα, κανείς μέσα», «το κατάστημα με ρούχα δεν το νοιάζει αν κάποιος του κατέστρεψε το μοντέλο», αναφερόμενος σε μια αφίσα που απεικονίζει γυναίκα και κάποιος της έχει ζωγραφίσει μουστάκι και μούσι, ενώ δε ξεχνά να φωτογραφίσει και τα χαριτωμένα αδέσποτα που κοιμούνται ξένοιαστα ανάμεσα στους περαστικούς.
Πρώτο ΘΕΜΑ online : Έτσι κατάντησε ένας από τους πιο ακριβούς δρόμους στον κόσμο - Κόσμος
τον τώρα», το Business Insider περιγράφει με μελανά χρώματα την πτωτική πορεία της εμπορικής κίνησης στην Αθήνα.
«Το 2007 η εταιρία real estate Cushman & Wakefield είχε πει ότι η Ερμού ήταν ένας από τους δέκα πιο ακριβούς εμπορικούς δρόμους σε όλο τον κόσμο. Βρισκόταν πιο πάνω από την Πέμπτη λεωφόρο της Νέας Υόρκης, την Γκίνζα στο Τόκιο και το Σανς Ελιζέ στο Παρίσι», γράφει το δημοσίευμα ενώ στη συνέχεια παρατίθεται σειρά φωτογραφιών από καταστήματα εκ των οποίων μερικά κλειστά κι άλλα «διακοσμημένα» με γκράφιτι.
«Το ξενοδοχείο που διαμένω είναι στην Αθήνα κοντά στην Ερμού και παρότι μου είχαν περιγράψει την κατάσταση δε φανταζόμουν ότι θα ήταν σε τέτοιο επίπεδο. Ο δρόμος είναι τώρα γεμάτος με άδειες βιτρίνες, άδεια μαγαζιά και πολλά γκράφιτι στους τοίχους. Μια βόλτα στην Ερμού είναι ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος για να δει κανείς την κατάρρευση της ελληνικής οικονομίας», γράφει ο Τζο Βίζενταλ.
Τις φωτογραφίες που δημοσιεύει ο συντάκτης συνοδεύει με «επιτυχημένα» σχόλια όπως «δεν υπάρχει κανένας πελάτης στο μαγαζί», «ούτε εδώ υπάρχει πελάτης», «κατάστημα με ρούχα, κανείς μέσα», «το κατάστημα με ρούχα δεν το νοιάζει αν κάποιος του κατέστρεψε το μοντέλο», αναφερόμενος σε μια αφίσα που απεικονίζει γυναίκα και κάποιος της έχει ζωγραφίσει μουστάκι και μούσι, ενώ δε ξεχνά να φωτογραφίσει και τα χαριτωμένα αδέσποτα που κοιμούνται ξένοιαστα ανάμεσα στους περαστικούς.
Πρώτο ΘΕΜΑ online : Έτσι κατάντησε ένας από τους πιο ακριβούς δρόμους στον κόσμο - Κόσμος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου