Η BMW γιορτάζει τα 25 χρόνια από την κατασκευή της πρώτης Z1 Στο πλαίσιο του εορτασμού των
25 χρόνων από την κατασκευή του πρώτου roadster Ζ1, η BMW οργάνωσε μια ιδιαίτερη γιορτή μπροστά από το μουσείο της βαυαρικής φίρμας στις 8 Ιουνίου.
Η BMW Z1 είχε σχεδιαστεί αρχικά ως πρωτότυπο αυτοκίνητο, χωρίς να υπολογίζεται να περάσει στην παραγωγή, αφού φαινόταν για την εποχή του «πολύ καλό για να είναι αληθινό».
Τελικά, η BMW πήρε το πράσινο φως για την παραγωγή της Ζ1 και ο κόσμος γνώρισε, σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, ένα αυτοκίνητο που χάριζε στον οδηγό του την απόλυτη ελευθερία πάνω σε 4 κινούμενους τροχούς.
Στα τέλη του 80, η Ζ1 είχε πολλές πρωτοποριακές τεχνολογίες, όπως οι ηλεκτρονικές πόρτες που με το πάτημα ενός κουμπιού «κρυβόντουσαν» στα πλαϊνά μαρσπιέ και τα βιδωμένα πλαστικά πάνελ του αμαξώματος.
Η τότε τιμή της Ζ1 ξεκινούσε από τα 83.000 γερμανικά μάρκα (41.500 ευρώ), τιμή ιδιαίτερα τσιμπημένη για την εποχή της, ωστόσο δεν υπήρχε κάποιο άλλο αντίστοιχο αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας και τεχνολογίας.
Μηχανικά η Ζ1 εφοδιαζόταν με έναν 2,5 λτ. 6κύλινδρο κινητήρα με απόδοση 170 ίππων, ενώ συνδυαζόταν με ένα 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.
Τα 100 χλμ./ώρα από στάση τα άγγιζε σε λιγότερο από 8 δλ. και η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 225 χλμ./ώρα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο μοντέλο βγήκε από τη γραμμή παραγωγής το 1989, ενώ κατασκευάστηκαν ακόμα 8.000 Ζ1 μέχρι που αποσύρθηκε από την αγορά τον Ιούνιο το 1991.
Newsbeast.gr | AUTOMOTO : Η γέννηση ενός θρύλου
25 χρόνων από την κατασκευή του πρώτου roadster Ζ1, η BMW οργάνωσε μια ιδιαίτερη γιορτή μπροστά από το μουσείο της βαυαρικής φίρμας στις 8 Ιουνίου.
Η BMW Z1 είχε σχεδιαστεί αρχικά ως πρωτότυπο αυτοκίνητο, χωρίς να υπολογίζεται να περάσει στην παραγωγή, αφού φαινόταν για την εποχή του «πολύ καλό για να είναι αληθινό».
Τελικά, η BMW πήρε το πράσινο φως για την παραγωγή της Ζ1 και ο κόσμος γνώρισε, σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, ένα αυτοκίνητο που χάριζε στον οδηγό του την απόλυτη ελευθερία πάνω σε 4 κινούμενους τροχούς.
Στα τέλη του 80, η Ζ1 είχε πολλές πρωτοποριακές τεχνολογίες, όπως οι ηλεκτρονικές πόρτες που με το πάτημα ενός κουμπιού «κρυβόντουσαν» στα πλαϊνά μαρσπιέ και τα βιδωμένα πλαστικά πάνελ του αμαξώματος.
Η τότε τιμή της Ζ1 ξεκινούσε από τα 83.000 γερμανικά μάρκα (41.500 ευρώ), τιμή ιδιαίτερα τσιμπημένη για την εποχή της, ωστόσο δεν υπήρχε κάποιο άλλο αντίστοιχο αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας και τεχνολογίας.
Μηχανικά η Ζ1 εφοδιαζόταν με έναν 2,5 λτ. 6κύλινδρο κινητήρα με απόδοση 170 ίππων, ενώ συνδυαζόταν με ένα 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.
Τα 100 χλμ./ώρα από στάση τα άγγιζε σε λιγότερο από 8 δλ. και η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 225 χλμ./ώρα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο μοντέλο βγήκε από τη γραμμή παραγωγής το 1989, ενώ κατασκευάστηκαν ακόμα 8.000 Ζ1 μέχρι που αποσύρθηκε από την αγορά τον Ιούνιο το 1991.
Newsbeast.gr | AUTOMOTO : Η γέννηση ενός θρύλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου