Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Είμαι Charlie...Je Suis Charlie

Είμαι Charlie...Je Suis Charlie
Είμαι Charlie...Je Suis Charlie
«Αν ένα σκίτσο μπορεί να απειλήσει την πίστη σου, 
τότε προφανώς η πίστη σου δεν έχει καμιά αξία»
Παρατηρώ την ανταπόκριση στα άρθρα που έχω δημοσιεύσει μέχρι τώρα σχετικά με το σοκαριστικό γεγονός στο Παρίσι και εκπλήσσομαι. Είναι μηδαμινή έως ανύπαρκτη.

Ίσως δεν έχουμε συνειδητοποιήσει πόσο σοβαρό είναι αυτό το συμβάν για τον Δυτικό Πολιτισμό. Ίσως δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι μπορεί αύριο να χτυπήσει την "δική μας πόρτα", αν και την πόρτα του μπλογκ μας την χτύπησε ήδη...
Δυστυχώς δεν είναι απαραίτητο οι θήτες να ανήκουν σε συγκεκριμένη φυλή ή θρησκεία. Το κλήμα της μισαλλοδοξίας αυξάνεται δραστικά και εισχωρεί στην κοινωνία σαν την γάγγραινα.
Είμαι Charlie...Je Suis Charlie
Είμαι Charlie...Je Suis Charlie

Πρόκειται για την ελευθερία του λόγου και την ελευθερία του Τύπου. Στην εποχή μας δεν θα έπρεπε κανείς να φοβάται, για κάτι που είπε ή έγραψε, ότι υπάρχει περίπτωση να συρθεί στα δικαστήρια, να φυλακιστεί ή ακόμη και να δολοφονηθεί.

Η πένα είναι ισχυρότερη από το ξίφος.

Είμαι Charlie...Je Suis CharlieΕίναι απαραίτητο να είμαστε ενήμεροι για αυτό το γεγονός.
Είναι σημαντικό να μιλάμε γι 'αυτό το γεγονός.
Να φωνάζουμε γι 'αυτό.
Παρακολουθήστε την είδηση​​.
Δώστε προσοχή.
Αποκτήστε επίγνωση.
Θυμώστε γι΄αυτό.

Ως συγγραφέας και αναγνώστης και έντονος υποστηρικτής της ελευθερίας του λόγου και του Τύπου.
Σήμερα έχω βαριά καρδιά.
Μπορεί να έγινε στο Παρίσι.
Αύριο μπορεί να γίνει αλλού.
Σήμερα, όμως, η σκέψη μου θα εξακολουθεί να είναι στη Γαλλία.

#JeSuisCharlie

3 σχόλια:

  1. Μπράβο σας πολύ καλό! Προσπαθούν να σκοτώσουν με σφαίρες την ελεύθερη σκέψη και γραφή αλλά εμείς θά τους εξαφανίσουμε με την πένα" πληκτρολόγιο" και την γομολάστιχα. Τι σας συνέβη και λέτε ο αυταρχισμός και η μισαλλοδοξία χτύπησε ήδη τη δική σας πόρτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ είμαι ο ίδιος που έγραψα και τα δύο σχόλια. Εγώ το έσβησα, εγώ το ξανανέβασα γιατί έκανε διακοπή ρεύματος και δεν ήξερα αν ανέβηκε. Έμαθα το περιστατικό από το blog με το δικαστήριο παρωδία μιας κυρίας το κυρία εντός εισαγωγικών φυσικά όργανο κάποιου άλλου με υψηλή πολιτική θέση στο δήμο σας,πια είναι η διαφορά από την περίπτωση Suis Charlie? Προσπάθησε η διεφθαρμένη σας συνήθεια εξουσίας να εξοντώσει με τα δικά της όπλα" αυτόφωρο δικαστήριο" και να σταματήσουν τα σχόλια. Η Γαλλίδα υπουργός" που έσεις τι θεωρείται μαύρο πίθηκο" δήλωσε ότι στην Γαλλία γράφουμε σκιτσάρουμε τους πάντες και τα πάντα ακόμα και τις θρησκείες. Κανένας Φασιστολάγνος ψεύτης σεμνότυφος δεν θα μπορέσει να μας κλεισει το μυαλό. Το στόμα ή την πένα" πληκτρολόγιο" μπορεί πιθανόν για ένα πολύ μικρό διάστημα να τα κάνει να σωπάσουν αλλά αφού είναι στο μυαλό θα βρούμε τρόπο να τα βάλουμε στους τοίχους τους ηλεκτρονικούς και τα ντουβάρια. Πιο μεγάλη σκύλευση και προσβολή νεκρού από αυτό το φασιστικό σχολίο δεν υπάρχει. Πριν έρθουν οι σφαίρες ξεκινάτε όλοι οι φασίστες με τραμπουκισμούς κι όταν το θύμα σας-εχθρός δεν υποτάσσεται φτάνετε μέχρι την αφαίρεση Ζωής.
    Οι φίλοι σας τζιχαντιστές, ναζιστές, φασίστες, σταλινικοι,κλπ, θεωρούσαν όπως και εσείς οτι γράφεται και λέγεται και δεν σας έξυμνει είναι ύβρις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαβάζω το μπλογκ κάθε μέρα γιατί έχει όλα τα νέα, εκτός των τοπικών σας, που ουσιαστικά δεν με ενδιαφέρουν, αλλά δε διαφέρουν στην νοοτροπία και στην εκτέλεση στον δήμο που κατοικώ. Αλλά εμείς δεν έχουμε ένα τέτοιο αξιόλογο τοπικό μπλοκ που να γράφει καιάλλα θέματα εκτός από τα τοπικά. Μου αρέσει πάρα πολύ γιατί κάνει καλή αποδελτίωση, έτσι βρήκα αυτόν το σχολιαστή που συνέχεια γράφει σχόλια σε ένα μοτίβο. Το ξέρω πάρα πολύ καλά γιατί στα δικά μας τοπικά μπλοκ τετοιους σχολιαστές το καθένα έχει δέκα εικοσι. Εδώ ευτυχώς είσαι μόνο εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου