Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024

Αυτόματο κιβώτιο PDK για κλασσικές Porsche 911

Αυτόματο κιβώτιο PDK για κλασσικές Porsche 911Ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της 911 ήταν το 1997. Τότε, η Porsche παρουσίασε την πρώτη υδρόψυκτη εκδοχή του μοντέλου το οποίο από την πρώτη παρουσίασή του μέχρι τότε διέθετε αερόψυκτο κινητήρα boxer. Έκτοτε έχουν περάσει 27 χρόνια και η 911 έχει βελτιωθεί σημαντικά, τόσο τεχνολογικά όσο και σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις. Όσοι έχουν κάποια από τις αερόψυκτες, πλέον, έχουν τη δυνατότητα να εκσυγχρονίσουν το αυτοκίνητό τους και σε ό,τι αφορά κάποια μηχανικά μέρη του.
Σε αυτό συμβάλλει η ολλανδική εταιρεία KCPerformance, η οποία ανακοίνωσε ότι μπορεί να τοποθετεί το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK («Porsche Doppelkupplungsgetriebe») σε 911 με αερόψυκτο κινητήρα, άρα σε οχήματα που η ηλικία τους πλησιάζει τα 30 χρόνια (τουλάχιστον).


Η Porsche, τοποθέτησε το κιβώτιο αυτό στην 911 το 2008, ως στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού του μοντέλου, δηλαδή σχεδόν 11 χρόνια έπειτα από την κατάργηση του αερόψυκτου boxer στο αυτοκίνητο. Οι άνθρωποι της KCPerformance έχουν μετασκευάσει το κιβώτιο ώστε να είναι συμβατό και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις παλιότερες γενιές του μοντέλου. Σύμφωνα με πληροφορίες από την αυτοκινητική ιστοσελίδα Motor1 η ολλανδική εταιρεία έχει αναπτύξει μια ευρεσιτεχνία όπου το PDK είναι δυνατόν να τοποθετείται στο αυτοκίνητο και να λειτουργεί αξιόπιστα.


Όπως είπε ο Κάζιμιρ φαν Χόοϊντονκ, συνιδρυτής της εταιρείας, έχουν εξελίξει και τοποθετούν ένα αλουμινένιο δίσκο μεταξύ του υπάρχοντος κινητήρα και του σύγχρονου κιβωτίου PDK. Επίσης, αλλάζουν τον σφόνδυλο και τοποθετούν νέο στροφαλοφόρο και αισθητήρες οι οποίοι ελέγχουν διαρκώς την ταχύτητα περιστροφής του. Επιπλέον, τοποθετούν στον κινητήρα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού καυσίμου, όπως και την κατάλληλη κεντρική ηλεκτρονική μονάδα η οποία ελέγχει και φροντίζει για την σωστή λειτουργία της μετατροπής και του κιβωτίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου