Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2024

Audi RS 5 Avant

 Η τάση του εξηλεκτρισμού των μοντέλων της Audi αναμένεται να ισχύσει και στις κορυφαίες εκδόσεις που φέρουν την υπογραφή του τμήματος Audi Sport GmbH, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον αντικαταστάτη του RS 4 Avant, που ήδη βρίσκεται σε δοκιμές εξέλιξης.Το νέο μοντέλο θα μετονομαστεί σε RS 5 Avant, έπειτα από τη νέα πρακτική ονομαδοτοσίας που έχουν αποφασίσει στην Audi (μονοί αριθμοί στα μοντέλα της που θα έχουν θερμικό κινητήρα και ζυγοί στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα), ενώ από τα πρώτα μοντέλα δοκιμών που έχουν εντοπιστεί είναι διακριτή η station wagon σχεδίαση του αμαξώματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στο βρετανικό Autocar, το RS 5 Avant θα έχει σύστημα plug-in hybrid στον κινητήρα του και θα είναι το πρώτο μοντέλο της Audi Sport GmbH που θα διαθέτει υβριδική διάταξη αυτής της τεχνολογίας.

Θυμίζουμε ότι το RS 4 Avant έχει τον 3.0 TFSI V6 κινητήρα ο οποίος αποδίδει 450 ίππους και μέγιστη ροπή 600 Nm.

Όπως αναφέρει το βρετανικό μέσο, η αλλαγή δεν αφορά μόνο στο RS 5 Avant αλλά στο νέο A5, γενικά. Δηλαδή, όλες οι εκδόσεις του καινούργιου μοντέλου, το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MLB, θα είναι διαθέσιμες με εξηλεκτρισμένο σύστημα κινητήρα, μεταξύ των οποίων και με PHEV.

Σε ό,τι αφορά στο RS 5 Avant ο Ρόλφ Μίχλ, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport, δήλωσε σχετικά: «Ακόμη και η Audi Sport εξηλεκτρίζεται και σκεπτόμαστε και συζητούμε τη λύση των plug-in hybrids.

»Δεν θα αναφερθώ λεπτομερώς στο νέο κινητήρα αλλά θα επισημάνω το γεγονός ότι το DNA των μοντέλων RS θα αντικατοπτρίζεται σε αυτόν. Αυτό σημαίνει ότι θα διατηρηθεί η ικανότητα, η αγνή οδηγική συμπεριφορά και οι επιδόσεις».

Ο Μίχλ, δεν επιβεβαίωσε ότι θα υπάρξει και τετράθυρη έκδοση του RS 5 και άφησε να εννοηθεί ότι το καινούργιο μοντέλο θα είναι μόνο με station wagon αμάξωμα.

Όταν ρωτήθηκε από τον Βρετανό συνάδελφο για το πώς θα αντιδρούν οι πελάτες της Audi στο ενδεχόμενο εξηλεκτρισμού των οχημάτων της Audi Sport απάντησε: «Νομίζω ότι ακολουθούμε τον ίδιο δρόμο με τους πελάτες μας. Εξετάζουμε κάθε αυτοκίνητό μας χωριστά και έχουμε σαφή άποψη για το πώς χρησιμοποιείται καθένα από αυτά.

»Κάνουμε μικρά και σταδιακά βήματα (κάθε φορά). Συνεργαζόμαστε με την Audi A.G. στον τεχνολογικό τομέα, συνεπώς όποια οριστική απόφαση θα λάβουμε θα το πράξουμε μέσω του τρόπου που προσεγγίζουμε το κάθε μοντέλο μας.

»Τα RS 4 και RS 6 είναι αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται καθημερινά και για μακρύτερες αποστάσεις. Άρα, πιθανόν η πορεία (προς τον εξηλεκτρισμό τους) δεν είναι (απότομη). Θα χρησιμοποιήσουμε τη λύση της υβριδικής διάταξης κινητήρα και θα δούμε τι θα πουν οι πελάτες μας γι’ αυτό και εάν θα είναι ευχαριστημένοι από την προστιθέμενη αξία του εξηλεκτρισμού (των μοντέλων μας)» κατέληξε ο Μίχλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου