Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2022
Γαλλικές φρεγάτες made in Greece προαναγγέλλει ο πρόεδρος των Ναυπηγείων Σαλαμίνας
Την ίδια ώρα που η Ελλάδα αναμένει την ολοκλήρωση της πρώτης φρεγάτας FDI Belharra στα ναυπηγεία της Group Naval, στην Λοριάν (Lorient) της Γαλλίας, στη Σαλαμίνα κτίζονται τμήματα φρεγατών του ιδίου τύπου για το γαλλικό Πολεμικό Ναυτικό. Συγκεκριμένα, στις γιάρδες των Ναυπηγείων Σαλαμίνας κτίζονται τα προ-εξοπλισμένα μπλοκ κύτους των γαλλικών φρεγατών Belharra.
Σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος των Ναυπηγείων Σαλαμίνας, Γιώργος Κόρος, αναφέρει ότι το έργο που έχουν αναλάβει τα Ναυπηγεία Σαλαμίνας, αποτελεί σημαντικό τμήμα του όλου προγράμματος κατασκευής των φρεγατών, που αναμένεται να αυξηθεί, καθώς ήδη η Naval Group έχει εκφράσει τέτοια πρόθεση και υπάρχουν σχετικές διαπραγματεύσεις.
Όπως αναφέρει, τα υπό κατασκευή blocks θα είναι έτοιμα να αποχωρήσουν από το ναυπηγείο για τη Lorient τον Νοέμβριο του 2023 όπου θα ενωθούν με άλλα blocks στη μόνιμη δεξαμενή του γαλλικού ναυπηγείου για την ολοκλήρωση του πλοίου.
Επισημαίνει ότι ο τρόπος ανέγερσης των αμυντικών πλοίων που χρησιμοποιούν προκατασκευασμένα blocks είναι ιδιαίτερα ευφυής καθώς μειώνει τον χρόνο και το κόστος αποπεράτωσης του έργου.
Για την αναπτυξιακή δυνατότητα του ναυπηγείου τονίζει ότι έως σήμερα έχουν χτιστεί πλοία χωρητικότητας έως και 100.000 τόνων DWT, χρησιμοποιώντας τα ρουμάνικα ναυπηγεία ως υπεργολάβους για την κατασκευή του κύτους, ενώ παράλληλα θεωρούνται εξειδικευμένα στις δύσκολες και εξειδικευμένες μετασκευές ειδικά σε πλοία ξηρού φορτίου διπλού τοιχώματος.
«Είμαστε το μόνο ναυπηγείο στην Ευρώπη που έχει εκτελέσει τέτοια έργα και το πρώτο ναυπηγείο διεθνώς που δημιούργησε το διπλό τοίχωμα μεταφέροντας τους υπάρχοντες διαμήκεις φράχτες των πλοίων προς το εξωτερικό τοίχωμα αντί να κατασκευάσουμε νέους φράκτες», δηλώνει. Για την ανάπτυξη της ναυπηγικής βιομηχανίας στη χώρα μας δηλώνει ότι χρειάζεται η ύπαρξη συστήματος έκδοσης εγγυητικών προς τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, για λογαριασμό των ναυπηγείων, στηρίζοντας έτσι το εξαγώγιμο προϊόν, δηλαδή τα πλοία. Τέλος, αναφέρει ότι τα Ναυπηγεία Σαλαμίνας μπορούν να πρωτοστατήσουν στο χτίσιμο νέων πλοίων της ακτοπλοΐας.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της συνέντευξης που παραχώρησε ο πρόεδρος των Ναυπηγείων Σαλαμίνας, Γιώργος Κόρος στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και τον Πάρι Τσιριγώτη:
Ερ. Τα ναυπηγεία σας είναι ένας κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών δεξαμενισμού και επισκευών στην Ελλάδα με διεθνές πελατολόγιο. Ποιές είναι οι βασικότερες εργασίες που μπορεί να καλύψει το συγκεκριμένο ναυπηγείο και πόσοι εργαζόμενοι απασχολούνται σε αυτό;
Απ. Τα Ναυπηγεία Σαλαμίνας είναι ενεργά εδώ και δεκαετίες σε όλους τους κλάδους της ναυπηγικής βιομηχανίας. Πέρα από την επισκευή, η οποία παρουσιάζει άνθιση πάλι στη χώρα μας, τα ναυπηγεία μας θεωρούνται πρωτοπόρα, σε τουλάχιστον ευρωπαϊκό επίπεδο, στις νέες κατασκευές και τις μετασκευές.
Συγκεκριμένα, έχουν χτίσει σειρά πλοίων, χωρητικότητας έως και 100.000 τόνων DWT, χρησιμοποιώντας τα ρουμάνικα ναυπηγεία ως υπεργολάβους για την κατασκευή του κύτους, ενώ παράλληλα θεωρούνται εξειδικευμένα στις δύσκολες και εξειδικευμένες μετασκευές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μετασκευές, έργα σαφώς δυσκολότερα από τις κατασκευές, είναι αυτές που μας έχουν προσδώσει φήμη, καθώς έχουμε πρώτοι εκτελέσει έργα που στη συνέχεια έδειξαν το δρόμο σε άλλα διεθνή ναυπηγεία. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι μετασκευές δεξαμενόπλοιων σε πλοία ξηρού φορτίου διπλού τοιχώματος.
Είμαστε το μόνο ναυπηγείο στην Ευρώπη που έχει εκτελέσει τέτοια έργα και το πρώτο ναυπηγείο διεθνώς που δημιούργησε το διπλό τοίχωμα μεταφέροντας τις υπάρχουσες διαμήκεις φράκτες των πλοίων προς το εξωτερικό τοίχωμα αντί να κατασκευάσουμε νέες φράκτες, μειώνοντας έτσι χρόνο και κόστος. Και το κάναμε με το πλοίο σε κατάσταση πλεύσης. Το τελευταίο μάλιστα ήταν και «αντικείμενο στοιχήματος» μεταξύ κορυφαίων στελεχών ναυπηγείων της Αγγλίας, όπως με είχε ενημερώσει ο επιβλέπων καθηγητής του διδακτορικού μου γιατί θεωρούνταν αδύνατο. Αυτή μας την τεχνική αντέγραψαν μετά πολλά ναυπηγεία της Άπω Ανατολής.
Ο αριθμός των εργαζομένων μας είναι δυναμικός και μεταβάλλεται ανάλογα με τις ανάγκες των project, έχοντας φτάσει και τους 500 άμεσα απασχολούμενους με περίπου 500 επιπλέον μέσω υπεργολάβων.
Ερ. Έχει γίνει γνωστό ότι τμήματα του προγράμματος κατασκευής φρεγατών Belharra θα κατασκευαστούν στα δικά σας ναυπηγεία. Θα θέλατε να μας πείτε σε τι αφορά αυτή την κατασκευή και πότε αναμένεται να ολοκληρωθεί;
Απ. Είναι μεγάλη μας τιμή και είμαστε υπερήφανοι για το γεγονός ότι πλέον είμαστε μόνιμο τμήμα του Supply Chain (εφοδιαστικής αλυσίδας) της Naval Group για τις φρεγάτες Belharra εν γένει, όχι μόνο για τις ελληνικές.
Οι άμεσες υποχρεώσεις μας αφορούν την κατασκευή pre-outfitted hull blocks, δηλαδή τμημάτων του κύτους και της υπερκατασκευής γαλλικής φρεγάτας, εξοπλισμένα με συστήματα σωληνώσεων, βάσεις και στηρίγματα ηλεκτρολογικού και μηχανολογικού εξοπλισμού, συστήματα πρόσβασης κλπ. Πρόκειται λοιπόν για ένα πολύ σημαντικό μερίδιο έργου, το οποίο αναμένεται να αυξηθεί καθώς ήδη η Naval Group έχει εκφράσει τέτοια πρόθεση και βρισκόμαστε σε σχετικές διαπραγματεύσεις.
Τα blocks θα είναι έτοιμα να αποχωρήσουν από το ναυπηγείο μας για τη Lorient το Νοέμβριο του 2023 όπου θα ενωθούν με άλλα blocks στη μόνιμη δεξαμενή του γαλλικού ναυπηγείου για την ολοκλήρωση του πλοίου.
Θέλω να σημειώσω ότι ναυπηγικά αλλά και επιχειρηματικά, ο τρόπος ανέγερσης αμυντικών πλοίων χρησιμοποιώντας προκατασκευασμένα blocks είναι ιδιαίτερα ευφυής καθώς μειώνει τον χρόνο αποπεράτωσης του έργου αλλά και το κόστος αυτού. Πρόκειται για μια μέθοδο που χρησιμοποιείται ευρέως στη ναυπήγηση εμπορικών πλοίων αλλά παρουσιάζει δυσκολίες στα αμυντικά πλοία λόγω της μορφολογίας τους. Παρά τις τεχνικές δυσκολίες της μεθόδου, η Naval Group την έχει προσαρτήσει στη στρατηγική παραγωγής της με επιτυχία από τη δεκαετία του '90, χρησιμοποιώντας έναν πρωτοποριακό τρόπο σχεδιασμού και μεταφοράς ναυπηγικών πληροφοριών που διασφαλίζει την διατήρηση επιτρεπτών ανοχών κατασκευής και συνεπώς την ποιότητα κατασκευής στα στάνταρ του σχεδιαστή. Προσωπικά θεωρώ αυτή τη μεταφορά τεχνογνωσίας ιδιαίτερα σημαντική.
Ερ. Τι είναι αυτό που λείπει αυτή τη στιγμή από την Ελλάδα -τη χώρα με την ισχυρότερη ναυτιλία στον κόσμο- προκειμένου να μπορεί να χτίσει πλοία. Τι είναι αυτό που γίνεται στις παραδοσιακές ναυπηγικές χώρες της Ασίας και δεν γίνεται εδώ; Θα πρέπει να αλλάξει κάτι σε επίπεδο φορολόγησης προκειμένου οι ναυπηγικές εργασίες στην Ελλάδα να γίνουν πιο ελκυστικές σε σχέση με άλλες ανταγωνίστριες χώρες;
Απ. Αυτό που έχουν οι ασιατικές χώρες και λείπει από τη δική μας, είναι η αντίληψη της δυναμικής αυτής της βιομηχανίας ώστε να δοθούν τα κατάλληλα «εργαλεία» στα ναυπηγεία της χώρας και να γίνουν σημαντικά ενεργά μέλη της παγκόσμιας ναυπηγικής βιομηχανίας
Το πιο βασικό εργαλείο είναι το Export Credit (εξαγωγικές πιστώσεις). Η χώρα μας έχει μεγάλη ανάγκη της ύπαρξης συστήματος έκδοσης εγγυητικών προς τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, για λογαριασμό των ναυπηγείων της, στηρίζοντας έτσι το εξαγώγιμο προϊόν, δηλαδή τα πλοία. Εκεί οφείλεται πρωτίστως η επιτυχία των ασιατικών ναυπηγείων.
Εξίσου σημαντική είναι η υιοθέτηση αυτοματοποιημένων μεθόδων παραγωγής. Δεν μπορεί να υπάρξει μαζική παραγωγή πλοίων αν Α) δεν γίνεται σε ανταγωνιστικές τιμές και Β) το οικονομικό αποτέλεσμα αυτής δεν είναι θετικό. Ο μόνος τρόπος να συνυπάρξουν αυτές οι προϋποθέσεις είναι με την χρήση Panel Lines και ρομποτικών. Σε αντίθεση με την παλαιωμένη αντίληψη ότι τα μηχανήματα μειώνουν θέσεις εργασίας, η αυτοματοποιημένη παραγωγή θα μπορούσε να δημιουργήσει πάρα πολλές νέες θέσεις εργασίας απλούστατα επειδή θα αναγεννήσει μια βιομηχανία στη χώρα μας που σήμερα είναι σοβαρά αποδυναμωμένη και συρρικνωμένη.
Είναι η πάγια πεποίθηση μου ότι η τεχνολογία σε συνδυασμό με την ασύγκριτη τέχνη των Ελλήνων ναυπηγοτεχνητών θα είχε πολλά θετικά αποτελέσματα για τη χώρα, οικονομικά αλλά και κοινωνικά.
Ενώ η φορολογία είναι κάτι το οποίο επηρεάζει άμεσα την κερδοφορία μιας επιχείρησης, θεωρώ ότι πιο σημαντική είναι η λειτουργία κρατικού φορέα έκδοσης εγγυητικών για την κατασκευή πλοίων αλλά και τη χρηματοδότηση απόκτησης εξειδικευμένου εξοπλισμού μαζικής ναυπήγησης. Με ένα τέτοιο οικονομικό «εργαλείο», η Ελληνική ναυπηγική βιομηχανία θα σημείωνε μεγάλες επιτυχίες σε παγκόσμιο επίπεδο με πολλαπλά επακόλουθα οφέλη.
Ερ. Η πανδημία του κορονοϊού επηρέασε τον όγκο των ναυπηγικών εργασιών στο ναυπηγείο σας και σε τι κλίμακα;
Απ. Η πανδημία μας επηρέασε αναγκαστικά. Μειώθηκε προσωρινά ο κύκλος εργασιών μας και άλλαξαν και οι διαδικασίες μας. Προσαρμοστήκαμε όμως και βγήκαμε και από αυτή την κρίση αλώβητοι. Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι τα μέτρα στήριξης του κράτους έπαιξαν σημαντικό ρόλο. Ήταν μια επιτυχία τους με απτά αποτελέσματα.
Ερ. Σύμφωνα με μελέτες άνω του 40% του στόλου της ακτοπλοΐας θα χρειαστεί ανανέωση ενόψει και των νέων απαιτήσεων της ΕΕ και του ΙΜΟ για τους ρύπους. Μπορεί το ναυπηγείο σας να διαδραματίσει ρόλο σε αυτή τη νέα εποχή;
Απ. Τα Ναυπηγεία Σαλαμίνας μπορούν να πρωτοστατήσουν στη λύση αυτού του προβλήματος. Έχοντας μακρά εμπειρία στα επιβατηγά και οχηματαγωγά τα τελευταία 20 χρόνια, καθώς και βαθιά γνώση των νέων τεχνολογικών εφαρμογών για τη μείωση των ρύπων, σκοπεύουμε να απορροφήσουμε μεγάλο κομμάτι της αγοράς τόσο στις μετασκευές των υπαρχόντων πλοίων ακτοπλοΐας όσο και στις νέες κατασκευές. Θέλω να σημειώσω ότι το ναυπηγείο μας μπορεί να κατασκευάσει πλοία μήκους 140 μέτρων, καλύπτοντας έτσι την πλειονότητα του φάσματος των πλοίων που επιχειρούν στην ελληνική ακτοπλοΐα. Επίσης, μόλις ολοκληρώσαμε in house το concept design 2 GREEN High Speed Catamaran τα οποία θα παράγουν 30% λιγότερους ρύπους από τα αντίστοιχα σημερινά συμβατικά high speed catamaran. Συνεχίζουμε άμεσα με την εκπόνηση class and construction drawings.
Ερ. Ποιές είναι οι βασικότερες πολιτικές που εφαρμόζει η εταιρεία απέναντι στους εργαζόμενους και το περιβάλλον;
Απ. Είμαστε πλήρως εναρμονισμένοι με τους εθνικούς και ευρωπαϊκούς κανονισμούς για το περιβάλλον και την ασφάλεια των εργαζομένων μας, κάτι το οποίο έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην επίτευξη της συμφωνίας με τη Naval Group.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2024
(10187)
- ► Δεκεμβρίου (1001)
- ► Σεπτεμβρίου (704)
- ► Φεβρουαρίου (837)
- ► Ιανουαρίου (1041)
-
►
2023
(11198)
- ► Δεκεμβρίου (779)
- ► Σεπτεμβρίου (772)
- ► Φεβρουαρίου (1122)
- ► Ιανουαρίου (1018)
-
▼
2022
(11200)
-
▼
Δεκεμβρίου
(731)
- Lamborghini
- Περού: Το Ανώτατο Δικαστήριο επικυρώνει την απόφασ...
- Οντέρ Μουμίν: Σάλος με τον δήμαρχο Ιάσμου - Στοχοπ...
- Εν αναμονή ενός ισχυρού μετασεισμού στην Εύβοια - ...
- Θρήνος για το κοριτσάκι 2,5 ετών από την Κόρινθο π...
- Πώς ο Έντσον Αράντες ντο Νασιμέντο έγινε -για πάντ...
- Qatargate: Κλοιός ερευνών από το Μαρόκο μέχρι τον ...
- Qatargate: Έρευνα στον Παναμά για λογαριασμούς €28...
- Αλβανία: Διευθύντρια στην Υπηρεσία πληροφοριών συν...
- Αυτή είναι η αυτοκρατορία των Kardashians. Πέντε α...
- Γαλλικές φρεγάτες made in Greece προαναγγέλλει ο π...
- Νομοσχέδιο για τη διεθνή εμπορική διαιτησία: Τι πρ...
- Best Christmas songs ever
- BMW X6 M
- Γλυκά Νερά: Παραδόθηκαν δύο άτομα για τους πυροβολ...
- Γαλλία - Απάντηση στην Άγκυρα: «Να κάνετε τη διάκρ...
- Άντριου Τέιτ: Συνελήφθη για sex trafficking - Μία....
- Βρετανία στέλνει «πακέτο» Αλβανούς εγκληματίες πίσ...
- Στέλνει τον πατέρα της στο εδώλιο γιατί την βίαζε ...
- Shein . Γιατί το στοίχημα της «πράσινης» μόδας χάθ...
- Οντέρ Μουμίν: Ο μειονοτικός δήμαρχος Ιάσμου που ήθ...
- Πέθανε η μητέρα του πρωθυπουργού της Ινδίας – Άναψ...
- Απογραφή 2021: Στα 9.716.889 ο νόμιμος πληθυσμός τ...
- Πέθανε ο «βασιλιάς» Πελέ - Θρήνος στο παγκόσμιο πο...
- Η δικογραφία για το κύκλωμα κοκαΐνης - Οι διάλογοι...
- Έχει ανάψει η μεγαλύτερη σούβλα της χρονιάς με μοσ...
- Νυχτερινό δρομολόγιο τρένου Βρυξέλλες-Βερολίνο σε ...
- Οικονόμου σε Τσαβούσογλου: Η Ελλάδα δεν εκφοβίζετα...
- Salt Bae: Ξανά στη... σέντρα - «Σέρβιρε με ακουστι...
- ΑΑΔΕ: Εισάγονται δύο νέοι τύπου Φορολογικού Ηλεκτρ...
- Sozcu: «Κατεχόμενο» τουρκικό νησί η… Ψέριμος - Οργ...
- Τουρκικό δίκτυο: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη μεταφέρει τ...
- ΥΠΕΞ σε Τσαβούσογλου: Στην ωμή απειλή βίας, η Ελλά...
- Αυτά είναι τα 4 κορυφαία e-shops μόδας στον κόσμο ...
- Κεμέλ Κιλιτσντάρογλου: Ο λαός σιχάθηκε τον Ερντογάν
- Βιασμός 15χρονου στο Ίλιον: Τα «αποτρόπαια» βίντεο...
- Τσαβούσογλου: Δεν θα επιτρέψουμε την επέκταση των ...
- Πώς στήνονται τα «Family Offices» που θα φέρνουν «...
- Προεκλογικό «δώρο» Ερντογάν – Κατάργησε τα όρια ηλ...
- ΑΑΔΕ και Οικονομική Εισαγγελία τα στοιχεία για το ...
- Ουκρανία: Δωρεάν κατάψυξη σπέρματος για τους Ρώσου...
- Ίλιον: Ο κατηγορούμενος Βούλγαρος αποκάλυψε τι φών...
- Εύα Καϊλή: Πώς την «καίνε» τα μπιμπερό - Τα τρία ε...
- Σεισμός στην Εύβοια: «Η γη χορεύει σε ρυθμούς χελώ...
- Peugeot 3008 PHEV
- Η ιστορία του αντιτορπιλικού «Αδρίας» - Οι 204 ήρω...
- Les meilleures chansons de Noël Soul/Pop/RNB🎄Ed S...
- V8 Ford
- Ρωσία: Ο Αλεξάντερ Λάμπσντορφ νέος Γερμανός πρεσβε...
- Ινδία: Τουλάχιστον 15 τραυματίες από επίθεση λεοπά...
- Τουρκία: Θέλει μερίδιο από το νέο κοίτασμα της Κύπ...
- Θεσσαλονίκη: Ποινική δίωξη για βιασμό στον 17χρονο...
- Ντετέκτιβ δίνει συμβουλές για την προστασία της ιδ...
- F1: Το χρήμα ή το ταλέντο κάνει τους πρωταθλητές;
- Εκατοντάδες οδηγούσαν χωρίς δίπλωμα
- Γαλλία: Τούρκος μαχαίρωσε με ψαλίδι στον λαιμό ένα...
- Qatargate - La Repubblica: Οι Βέλγοι θέλουν άρση α...
- ΗΠΑ: «Είναι η θύελλα του αιώνα, δεν έχει τελειώσει...
- Ερντογάν: Βρήκαμε νέο απόθεμα 58 δισ. κυβικών μέτρ...
- Ουκρανία: Ανησυχία για επίθεση της Ρωσίας εναντίον...
- Tα έξυπνα «κόλπα» των Ευρωπαίων για να μειώσουν το...
- Qatargate: Ο μακρύς σκοτεινός δρόμος της Εύας Καϊλή
- Φορολογούμενοι: ΕΝΦΙΑ, φόρος εισοδήματος, επιστρεπ...
- Απείλησε να αυτοκτονήσει με μαχαίρι όταν του κατέσ...
- Κάμερα ελέγχου ταχύτητας γεμίζει τα ταμεία!
- Rolex: Ο μύθος πίσω από την εταιρεία - Κέρδη δισεκ...
- Χουλουσί Ακάρ: Προκαλεί την Ελλάδα με «μαθήματα απ...
- Έρευνα: Οι Αλβανοί βλέπουν τους Έλληνες ως τον λαό...
- Γλυκά Νερά: «Εκφοβισμός» το χτύπημα στο βενζινάδικ...
- Marshmello, David Guetta, Armin van Buuren, Martin...
- Christmas Jazz & Lounge Piano Sounds For Work or S...
- Αυτοί είναι οι καλύτεροι γερμανικοί κινητήρες
- DS E-Tense Performance
- Το Reuters ψάχνει ρεπόρτερ για την Κωνσταντινούπολ...
- Οι τουρκόφωνοι μισθοφόροι Βυζαντινών στην Πελοπόνν...
- Τα Χριστούγεννα και τα έθιμά τους
- Ισπανία: Πέντε οι νεκροί στην Γαλικία από την πτώσ...
- «Qatargate»: Ο Μαροκινός κατάσκοπος «Μ118» στο επί...
- Συνθετικά καύσιμα από την Porsche
- Γαλλία: Ο 69χρονος που πυροβόλησε τρεις Κούρδους ε...
- Γκάλοπ της Marc: Πρώτα απ' όλα πλήττεται η Ελλάδα ...
- Λιβύη: «Μια τελευταία ευκαιρία» για έναν οδικό χάρ...
- Ρομάν Αμπράμοβιτς: Ο Ρώσος μεγιστάνας χρηματοδοτού...
- Τα λαϊκά δικαστήρια αποτελούν παρελθόν, λένε οι δι...
- Τα μυστήρια του Κατάρ: Ο ατέλειωτος πλούτος, το φυ...
- Αυστρία: Περίπου 10 ερασιτέχνες σκιέρ θάφτηκαν από...
- Καταζητούμενος έμπορος ναρκωτικών προσπάθησε να φύ...
- Επτά συλλήψεις για παράνομη χαρτοπαιξία
- Εντοπίστηκαν κλεμμένα αυτοκίνητα σε χωράφια κοντά ...
- Παρίσι: Κουρδική οργάνωση κατηγορεί την Τουρκία γι...
- GNTM 5 - Τελικός: Η Αλεξία Τράικο είναι η μεγάλη ν...
- «Κυκλώνας βόμβα» στις ΗΠΑ: 13 νεκροί, θερμοκρασίες...
- Κωνσταντινούπολη: Κατέρρευσε τμήμα εστιατορίου στο...
- Χίος: Κρατούμενος φυλακών έπεσε στη θάλασσα από πλοίο
- 1 XMAS Best Christmans
- Best Classic Christmas Music Mix 2022
- Ο μεγαλύτερος 4κύλινδρος στον κόσμο
- Τουρκικό ΥΠΕΞ για νέο κοίτασμα στην Κύπρο: «Κανείς...
- Παρίσι: Με ρατσιστικό παρελθόν ο 69χρονος που σκότ...
- Ισπανία: Η αστυνομία συνέλαβε έναν από τους δέκα π...
- ► Σεπτεμβρίου (896)
- ► Φεβρουαρίου (960)
- ► Ιανουαρίου (1185)
-
▼
Δεκεμβρίου
(731)
-
►
2021
(17393)
- ► Δεκεμβρίου (1574)
- ► Σεπτεμβρίου (1499)
- ► Φεβρουαρίου (1454)
- ► Ιανουαρίου (1497)
-
►
2020
(23158)
- ► Δεκεμβρίου (1599)
- ► Σεπτεμβρίου (1967)
- ► Φεβρουαρίου (2081)
- ► Ιανουαρίου (2427)
-
►
2019
(23814)
- ► Δεκεμβρίου (2676)
- ► Σεπτεμβρίου (2114)
- ► Φεβρουαρίου (1615)
- ► Ιανουαρίου (1648)
-
►
2018
(16714)
- ► Δεκεμβρίου (1126)
- ► Σεπτεμβρίου (1200)
- ► Φεβρουαρίου (1946)
- ► Ιανουαρίου (1812)
-
►
2017
(7347)
- ► Δεκεμβρίου (1712)
- ► Σεπτεμβρίου (714)
- ► Φεβρουαρίου (134)
- ► Ιανουαρίου (174)
-
►
2016
(2893)
- ► Δεκεμβρίου (277)
- ► Σεπτεμβρίου (107)
- ► Φεβρουαρίου (375)
- ► Ιανουαρίου (524)
-
►
2015
(10911)
- ► Δεκεμβρίου (256)
- ► Σεπτεμβρίου (273)
- ► Φεβρουαρίου (1965)
- ► Ιανουαρίου (2523)
-
►
2014
(21554)
- ► Δεκεμβρίου (2811)
- ► Σεπτεμβρίου (1799)
- ► Φεβρουαρίου (1354)
- ► Ιανουαρίου (1501)
-
►
2013
(16071)
- ► Δεκεμβρίου (1318)
- ► Σεπτεμβρίου (1328)
- ► Φεβρουαρίου (1328)
- ► Ιανουαρίου (1141)
-
►
2012
(9024)
- ► Δεκεμβρίου (1035)
- ► Σεπτεμβρίου (520)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (1)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου