
Έτσι, λοιπόν, σε αντίθεση με τα περισσότερα πρωτότυπα που περιφέρονται από έκθεση σε έκθεση και οδηγούνται σπάνια (αν μπορούν καν να οδηγηθούν), αυτό εδώ ήδη έχει οργώσει τις πίστες δοκιμάζοντας κυρίως ένα πρωτοποριακό σύστημα πέδησης που θα αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού. Εάν κάτι σας θυμίζει είναι επειδή το ίδιο πρωτότυπο έχει εμφανιστεί και στο παρελθόν.

Θα λέγαμε ότι αυτή τη στιγμή ζει μια δεύτερη ζωή, αφού την πρώτη φορά που είδε τα φώτα της δημοσιότητας ήταν το 2016. Μάλιστα το αρχικό του σχήμα στο μπροστινό μέρος κούμπωσε κατόπιν στο DS 7. Πριν από περίπου 18 μήνες το τμήμα DS Performance αναζητούσε ένα ιδανικό «μουλάρι» για να δοκιμάσει τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης.
Το αυξημένο βάρος, πάντως, δεν είναι το πρόβλημα του E-Tense Performance, το οποίο ζυγίζει μόλις 1.200 kg. Είναι χτισμένο πάνω σε ανθρακονημάτινο μονοκόκ πλαίσιο και διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που προέρχονται απευθείας από τα μονοθέσια της DS στη Formula E. Το μοτέρ που βρίσκεται στον εμπρός άξονα αποδίδει 340 PS, το ίδιο δηλαδή με το αγωνιστικό, ενώ αυτό στον πίσω άξονα βγάζει 477 PS. Η συνολική συνδυαστική ιπποδύναμη ανέρχεται σε 816 PS.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου