«Με όλη αυτή τη ρωσοφοβία, έχουμε τρομάξει στ’ αλήθεια», παραδέχεται η ρωσίδα ιδιοκτήτρια του Russian Samovar, στο Μανχάταν Την ημέρα που ο ρωσικός στρατός εισέβαλε στην Ουκρανία, η Βλάντα φον Σατς κρέμασε την ουκρανική σημαία στην είσοδο του εστιατορίου της, του Russian Samovar, στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης. Και μια επιγραφή: «Συμπαρασταθείτε στην Ουκρανία. Όχι στον πόλεμο».
Η Φον Σατς, ρωσίδα υπήκοος, είναι παντρεμένη με τον Ιακώβ, Ουκρανό, 38 χρόνια. Έχουν τρία παιδιά. Η οικογένεια λειτουργεί το εστιατόριο που άνοιξε η μητέρα της το 1986, κάπου μια δεκαετία αφού η οικογένεια εγκατέλειψε την τότε Σοβιετική Ένωση.
Εξαιτίας του ονόματός του, το κατάστημα δέχεται κύματα μίσους από την έναρξη του πολέμου, λέει η κυρία Φον Σατς. «Μας αποκαλούν φασίστες και ναζί στο τηλέφωνο. Έρχονται μηνύματα μίσους στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο. Κάποιος διέλυσε με κλωτσιές την ταμπέλα μας».
Οι κρατήσεις στο εστιατόριο μειώθηκαν περίπου 60%, προσθέτει, ενώ η οικογένεια ακόμη δυσκολευόταν να συνέλθει από τον αντίκτυπο της πανδημίας.
«Είχαμε ήδη δυσκολίες. Και τώρα, με όλη αυτή τη ρωσοφοβία, έχουμε τρομάξει στ’ αλήθεια», παραδέχεται.
Η κυρία Φον Σατς λέει πως της δίνουν κουράγιο μηνύματα υποστήριξης στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, καθώς πιο πολλοί καταλαβαίνουν πια την αντιπολεμική στάση της οικογένειας. Προσθέτει ωστόσο πως τρέμει για τα μέλη της οικογένειάς της και για τους φίλους της, στη Ρωσία όσο και στην Ουκρανία.
«Δεν θέλουμε πόλεμο. Δεν υπάρχει άνθρωπος στα καλά του που να θέλει πόλεμο. Όλη αυτή η κατάσταση είναι φρικιαστική. Είμαστε εναντίον του πολέμου — κάθε πολέμου, αλλά ειδικά αυτού του πολέμου».
1982 Αθήνα δυτικά Ηλίας
ΑπάντησηΔιαγραφή🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇬🇧🇬🇧🗽🗽🎰🎰🎰💲💲💲💲💲💲💲🇷🇺🇷🇺
εγώ έχω περάσει τα στάδια του μίσους στο παρελθόν
Χωρίς να κάνω κάποιος πράξη όμως
αν είχα κάνει
θα ήμουν σαν τον Καζάκο στις ειδήσεις
η Ανδραβίδα ο Μάλακας
αλλά μετά μου πέρασε ο ρατσισμός
δε ξέρω ίσως λόγω ενόχων
ντοκιμαντέρ για ολοκαύτωμα
έρωτας για μια εβραια
ελληνίδα Συρία..3 υπηκοότητες
για μένα
Τέλος πάντων
το μίσος κάνει κακό πρώτα σε αυτό που το έχει.. εγώ το είχα
αλλά δεν έκανα πράξη
στο τσακ
αλλιώς θα με βλέπατε και μένα στις ειδήσεις
μαζί με τον Καζάκο παλιά
. δε ξέρω ίσως ο έρωτας για αυτήν
μου έδειξε το φως
Τώρα ηρέμησα
ησύχασα
άσε που είδα
τη φυλάκιση
λαγού..Παπα ..κασιδιαρη
μιαχλολιακου
άντερς μπρειβικ Νορβηγία
incel plymouth shootings england
Elliott Rogers incel
minasian incel Canada shootings
λέω μέσα μου
να μπω φυλακή για τέτοιες ιδέες?????
Όχι να μου λείπει
το έχω ρίξει στο φαΐ Τώρα
το φαΐ και τα γλυκά μου έριξαν τα νεύρα
βιοχημική λύση στο μίσος
δε θα μπω φυλακή εγώ για μαλακιες
εγώ φταίω που μιλάω
Τέλος πάντων
Υπάρχει ευκαιρία μετανοίας
ακόμα και για τον κασιδιαρη
εγώ ησύχασα
με αυτά
Τέλος πάντων
Γεια
εγώ φταίω που μιλάω
αφού δεν έχω social media
κάπου τα λέω και εγώ
ρίχτε το στο φαΐ
καλύτερα