Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2022

Citroen Ami

Οι αστικές μετακινήσεις αλλάζουν και είναι σίγουρο πως τα επόμενα χρόνια θα δούμε πολλά νέα πράγματα. Η ηλεκτροκίνηση έχει αρχίσει να κάνει όλο και περισσότερο την εμφάνισή της, τόσο επίπεδο οχημάτων όσο και σε επίπεδο δικύκλων, ακόμα και πατινιών.
Σε αυτόν τον καταιγισμό νέων οχημάτων περιμένουμε να δούμε πολλά νέα μικρά οχήματα πόλης, που θα εφοδιάζονται με ηλεκτροκινητήρα και θα έχουν περιορισμένη αυτονομία. Ήδη τα μεγάλα εργοστάσια έχουν στα σχέδιά τους το λανσάρισμα τέτοιων μοντέλων. Μεταξύ αυτών και η Citroen που ήδη σε ορισμένες χώρες έχει κυκλοφορήσει το Ami.

Πρόκειται για ένα μικρό όχημα πόλης που το περιμένουμε αρκετούς μήνες, αλλά λόγω της ζήτησης και το πρόβλημα με τις παραγωγές παγκοσμίως, δεν είχε προχωρήσει το λανσάρισμά του στην Ελλάδα. Αρχικά ήταν να πραγματοποιηθεί στις αρχές του έτους αλλά η εικόνα της αγοράς αυτοκινήτου «πάγωσε» για δύο περίπου μήνες το λανσάρισμα.
 
Αρχές Μαρτίου

Πλέον, έφτασε η ώρα να το δούμε και επίσημα στους δρόμους (ήδη υπάρχουν δύο Ami στη Χάλκη σε αστυνομία και λιμενικό σώμα, όπως και άλλα δύο που κυκλοφορούν και ανήκουν στην εισαγωγική εταιρεία).

Σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες  το γαλλικό μοντέλο θα λανσαριστεί επίσημα αρχές Μαρτίου. Με λίγα λόγια, σε λιγότερο από δύο εβδομάδες θα μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να το παραγγείλει και να το κάνει δικό του. Όσον αφορά την τιμολογιακή πολιτική της Citroen, ακόμα δεν έχει ανακοινωθούν οι τιμές κάτι που αναμένουμε να μάθουμε τις ημέρες κοντά στο λανσάρισμα.


Πόσο θα κοστίζει;

Να σημειώσουμε, πως η τιμή του ξεπερνά τα 9.000 ευρώ, ωστόσο με την κρατική επιδότηση (που έχει αλλάξει) θα κυμαίνεται κοντά στα 7.500 ευρώ ίσως και κάτω από αυτό το ποσό.

Ένα χαρακτηριστικό που κάνει το Citroen Ami ελκυστικό είναι το γεγονός ότι μπορεί να οδηγηθεί από 16 ετών. Η αυτονομία του αγγίζει τα 75 χιλιόμετρα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 45 χλμ./ώρα ενώ η φόρτιση που γίνεται από μία απλή πρίζα μπορεί να ολοκληρωθεί σε τρεις ώρες.
 
Επιβατικό και επεγγελματικό
δεκάδες νέα Citroen Ami βρίσκονται επί ελληνικού εδάφους και τις επόμενες ημέρες θα υπάρχουν στις αντιπροσωπείες της γαλλικής μάρκας ανά την Ελλάδα.

Η συντριπτική πλειοψηφία αφορά στη διθέσια έκδοση, ωστόσο υπάρχει και η επαγγελματική έκδοση Cargo, με μία θέση οδήγησης και επιπλέον χώρο για μεταφορές αντικειμένων. Το λεγόμενο Cargo box (είναι τοποθετημένο στη θέση του συνοδηγού) έχει χωρητικότητα 260 λίτρων (συνολικά 400 λίτρα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου