Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022

Ο τίτλος του Ναδάλ στο Ακαπούλκο ρίχνει στο Νο5 του κόσμου τον Τσιτσιπά

Ο Ράφα Ναδάλ επικράτησε με 6-4,6-4 του Κάμερον Νόρι στον τελικό στο Ακαπούλκο, έφτασε στους 91 τίτλους και ανέβηκε στο Νο4 του κόσμου - Πτώση στο Νο5 για τον Στέφανο Τσιτσιπά Την κατάκτηση του 91ου τίτλου καριέρας και του 3ου μέσα στο 2022 πανηγυρίζει ο Ράφα Ναδάλ.



Ο Ισπανός τενίστας επικράτησε με 6-4,6-4 του Κάμερον Νόρι στον τελικό στο τουρνουά του Ακαπούλκο και έφτασε στις 4 κατακτήσεις στο Μεξικό.











Παράλληλα η νίκη του στον τελικό ήταν η 15η στο 2022 σε ισάριθμα παιχνίδια και αν και στα 35 του κάνει ρεκόρ καριέρας.

Ο Ράφα Ναδάλ θέλει άλλους 4 τίτλους για να εισέλθει στο top-3 των κατακτήσεων. Έχει 91 και κυνηγάει τον Ιβάν Λεντλ (94). Στο Νο1 είναι ο Τζίμι Κόνορς με 109 και στο Νο2 ο Ρότζερ Φέντερερ με 103.



«Σε όλη την καριέρα μου ως επαγγελματίας τενίστας, υπήρχαν πολλά τουρνουά που με σημάδεψαν και αυτό είναι ένα από αυτά. Έχω απίθανες αναμνήσεις από αυτό το μέρος. Έχω πολύ καλά αποτελέσματα εδώ, έχω κερδίσει 4 φορές και είναι ένα μέρος που μπορώ να επιστρέψω ακόμα και μετά το τένις. Όταν αυτό το όνειρο τελειώσει, θα κουβαλάω στην καρδιά μου το Ακαπούλκο», θα πει ο Ράφα Ναδάλ.

Με την κατάκτηση του τίτλου στο Ακαπούλκο ο Ναδάλ επιστρέφει στο Νο4 κόσμου και ρίχνει την Δευτέρα (28/2) τον Στέφανο Τσιτσιπά από το Νο4 στο Νο5.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου