Η Τουρκία παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο με την κυβέρνηση του Προέδρου Ερντογάν να ανακοινώνει σαρωτικά κίνητρα ενίσχυσης του τουρκικού οχήματος.
Η TOGG όπως ονομάζεται η κοινοπραξία παραγωγής του ηλεκτρικού SUV αποτελεί μια κοινοπραξία πέντε εταιρειών και σύμφωνα με πληροφορίες θα δημιουργήσει εργοστάσιο κατασκευής στη Μπούρσα σύμφωνα με προεδρικό διάταγμα που δημοσιεύθηκε στην τουρκική εφημερίδα της κυβέρνησης.
Η επένδυση των 3,7 δις. δολαρίων θα επιτρέψει την παραγωγή πέντε μοντέλων των οποίων η ετήσια παραγωγή θα ανέλθει σε 175.000 μονάδες. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV θα διατεθεί το 2022 σύμφωνα με όσα αναφέρει η TOGG στην επίσημη ιστοσελίδα της. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε από την δημοφιλή οίκο Pininfarina της Ιταλίας σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Dunya.
Το εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών μοντέλων αναμένεται να συνεισφέρει 50 δισ. δολάρια στην τουρκική οικονομία τα επόμενα 15 χρόνια μετά το 2022, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της TOGG, Mehmet Gurcan Karakas, ο οποίος ήταν πρώην διευθυντής της Bosch. Ο διευθυντής της παραγωγικής μονάδας της TOGG είναι ο Sergio Rocha, πρώην διευθύνων σύμβουλος της General Motors στην Κορέα. Η TOGG θα επωφεληθεί από συνολικά φορολογικές εκπτώσεις και ατέλειες, δωρεάν παραχώρηση γης, μείωση των επιτοκίων και εγγύηση αγοράς 30.000 οχημάτων έως το τέλος του 2035, σύμφωνα με το διάταγμα. Οι επενδυτές είναι υποχρεωμένοι να παράσχουν ένα κεφάλαιο τουλάχιστον 600 εκατ. δολάρια μέχρι το τέλος του 2023.
Ο Ερντογάν προέτρεψε για πρώτη φορά τις τουρκικές εταιρείες να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να κατασκευάσουν ένα εγχώριο όχημα πριν από εννέα χρόνια, λέγοντας τον Ιανουάριο του 2011 ότι «αναζητούσε μια γενναία συντροφιά, έναν επενδυτή για ένα εγχώριο αυτοκίνητο». Πάνω από έξι χρόνια μετά από αυτή την πρόσκληση, δημιουργήθηκε μια κοινοπραξία, η οποία περιλαμβάνει τους ομίλους Anadolu, BMC, Kok Group, την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Turkcell και τη Zorlu Holding, τον κατασκευαστή των τηλεοράσεων Vestel.
Ο Ερντογάν, ο οποίος δημοσίευσε για πρώτη φορά σχέδια το Νοέμβριο του 2017 για να ξεκινήσει ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου στην Τουρκία μέχρι το 2021, δήλωσε ότι το αυτοκίνητο αποτελεί το αποκορύφωμα της προόδου της Τουρκίας στη βιομηχανική τεχνολογία, προσθέτοντας ότι η Τουρκία δεν είχε ως στόχο μόνο να πουλήσει το αυτοκίνητο στην εγχώρια αγορά αλλά να το κάνει ένα παγκόσμιο εμπορικό σήμα.
«Όλοι μαζί είμαστε μάρτυρες ότι το 60ετές όνειρο της Τουρκίας γίνεται πραγματικότητα. Όταν βλέπουμε αυτό το αυτοκίνητο σε δρόμους σε όλο τον κόσμο, θα έχουμε φτάσει στο στόχο μας», ανέφερε, αναφερόμενος ο Τούρκος Πρόεδρος. Ο Ερντογάν δήλωσε ότι η υποδομή φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι έτοιμη σε εθνικό επίπεδο μέχρι το 2022. Η Τουρκία είναι ήδη ένας μεγάλος εξαγωγέας στην Ευρώπη αυτοκινήτων που κατασκευάζονται εγχώρια από αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford, η Fiat Chrysler Automobiles, η Renault, η Toyota και η Hyundai.
Ο Τούρκος πρόεδρος που κάθισε και στο τιμόνι του TOGG για test drive έκανε και προπαραγγελία για το αυτοκίνητο.
Η TOGG όπως ονομάζεται η κοινοπραξία παραγωγής του ηλεκτρικού SUV αποτελεί μια κοινοπραξία πέντε εταιρειών και σύμφωνα με πληροφορίες θα δημιουργήσει εργοστάσιο κατασκευής στη Μπούρσα σύμφωνα με προεδρικό διάταγμα που δημοσιεύθηκε στην τουρκική εφημερίδα της κυβέρνησης.
Η επένδυση των 3,7 δις. δολαρίων θα επιτρέψει την παραγωγή πέντε μοντέλων των οποίων η ετήσια παραγωγή θα ανέλθει σε 175.000 μονάδες. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV θα διατεθεί το 2022 σύμφωνα με όσα αναφέρει η TOGG στην επίσημη ιστοσελίδα της. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε από την δημοφιλή οίκο Pininfarina της Ιταλίας σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Dunya.
Το εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών μοντέλων αναμένεται να συνεισφέρει 50 δισ. δολάρια στην τουρκική οικονομία τα επόμενα 15 χρόνια μετά το 2022, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της TOGG, Mehmet Gurcan Karakas, ο οποίος ήταν πρώην διευθυντής της Bosch. Ο διευθυντής της παραγωγικής μονάδας της TOGG είναι ο Sergio Rocha, πρώην διευθύνων σύμβουλος της General Motors στην Κορέα. Η TOGG θα επωφεληθεί από συνολικά φορολογικές εκπτώσεις και ατέλειες, δωρεάν παραχώρηση γης, μείωση των επιτοκίων και εγγύηση αγοράς 30.000 οχημάτων έως το τέλος του 2035, σύμφωνα με το διάταγμα. Οι επενδυτές είναι υποχρεωμένοι να παράσχουν ένα κεφάλαιο τουλάχιστον 600 εκατ. δολάρια μέχρι το τέλος του 2023.
Ο Ερντογάν προέτρεψε για πρώτη φορά τις τουρκικές εταιρείες να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να κατασκευάσουν ένα εγχώριο όχημα πριν από εννέα χρόνια, λέγοντας τον Ιανουάριο του 2011 ότι «αναζητούσε μια γενναία συντροφιά, έναν επενδυτή για ένα εγχώριο αυτοκίνητο». Πάνω από έξι χρόνια μετά από αυτή την πρόσκληση, δημιουργήθηκε μια κοινοπραξία, η οποία περιλαμβάνει τους ομίλους Anadolu, BMC, Kok Group, την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Turkcell και τη Zorlu Holding, τον κατασκευαστή των τηλεοράσεων Vestel.
Ο Ερντογάν, ο οποίος δημοσίευσε για πρώτη φορά σχέδια το Νοέμβριο του 2017 για να ξεκινήσει ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου στην Τουρκία μέχρι το 2021, δήλωσε ότι το αυτοκίνητο αποτελεί το αποκορύφωμα της προόδου της Τουρκίας στη βιομηχανική τεχνολογία, προσθέτοντας ότι η Τουρκία δεν είχε ως στόχο μόνο να πουλήσει το αυτοκίνητο στην εγχώρια αγορά αλλά να το κάνει ένα παγκόσμιο εμπορικό σήμα.
«Όλοι μαζί είμαστε μάρτυρες ότι το 60ετές όνειρο της Τουρκίας γίνεται πραγματικότητα. Όταν βλέπουμε αυτό το αυτοκίνητο σε δρόμους σε όλο τον κόσμο, θα έχουμε φτάσει στο στόχο μας», ανέφερε, αναφερόμενος ο Τούρκος Πρόεδρος. Ο Ερντογάν δήλωσε ότι η υποδομή φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι έτοιμη σε εθνικό επίπεδο μέχρι το 2022. Η Τουρκία είναι ήδη ένας μεγάλος εξαγωγέας στην Ευρώπη αυτοκινήτων που κατασκευάζονται εγχώρια από αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford, η Fiat Chrysler Automobiles, η Renault, η Toyota και η Hyundai.
Ο Τούρκος πρόεδρος που κάθισε και στο τιμόνι του TOGG για test drive έκανε και προπαραγγελία για το αυτοκίνητο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου