Την τιμή ρεκόρ των σχεδόν 20 εκατομμυρίων δολαρίων άγγιξε μια σπάνια McLaren F1 LM
σε δημοπρασία του οίκου RM Sotheby’s που έγινε στο πλαίσιο του Monterey Car Week. Πρόκειται για μια από τις μόλις δύο McLaren F1 δρόμου που διαθέτει το αεροδυναμικό πακέτο αλλά και τον κινητήρα προδιαγραφών LM. Η έταιρη, κόκκινη F1 LM είχε δημοπρατηθεί πριν λίγα χρόνια φθάνοντας την τιμή των 13.75 εκατομμυρίων δολαρίων.
Αυτή τη φορά η πλειοδοσία έφθασε αρκετά ψηλότερα με την ασημένια F1 LM να πωλείται τελικά έναντι του αστρονομικού ποσού των 19.8 εκατ. δολαρίων η οποία αποτελεί και ρεκόρ για μοντέλο της McLaren.
Το αυτοκίνητο είχε αρχικά φύγει από το εργοστάσιο ως μια κανονική μπλε F1 όμως όταν έφθασε στα χέρια του δεύτερου ιδιοκτήτη της επέστρεψε στις εγκαταστάσεις της McLaren όπου και απέκτησε όλο τον σχετικό εξοπλισμό της έκδοσης LM με την βελτιωμένη αεροδυναμική και τον πιο δυνατό V12 των 6.1 λίτρων που για την περίπτωση ανέβηκε στους 680 ίππους. Αντίστοιχα αλλαγές έγιναν και στον εσωτερικό διάκοσμο όπου τα πάντα ντύθηκαν με επενδύσεις από αλκαντάρα. Το αυτοκίνητο έχει το σασί με το νούμερο #18 και 21.500 χιλιόμετρα στο οδόμετρο κάτι που δείχνει πως έως τώρα δεν έχει ζήσει απλώς κρυμμένο σε γκαράζ αλλά έχει χαρίσει στους λίγους τυχερούς ιδιοκτήτες του κάποιες στιγμές απόλυτης απόλαυσης.
σε δημοπρασία του οίκου RM Sotheby’s που έγινε στο πλαίσιο του Monterey Car Week. Πρόκειται για μια από τις μόλις δύο McLaren F1 δρόμου που διαθέτει το αεροδυναμικό πακέτο αλλά και τον κινητήρα προδιαγραφών LM. Η έταιρη, κόκκινη F1 LM είχε δημοπρατηθεί πριν λίγα χρόνια φθάνοντας την τιμή των 13.75 εκατομμυρίων δολαρίων.
Αυτή τη φορά η πλειοδοσία έφθασε αρκετά ψηλότερα με την ασημένια F1 LM να πωλείται τελικά έναντι του αστρονομικού ποσού των 19.8 εκατ. δολαρίων η οποία αποτελεί και ρεκόρ για μοντέλο της McLaren.
Το αυτοκίνητο είχε αρχικά φύγει από το εργοστάσιο ως μια κανονική μπλε F1 όμως όταν έφθασε στα χέρια του δεύτερου ιδιοκτήτη της επέστρεψε στις εγκαταστάσεις της McLaren όπου και απέκτησε όλο τον σχετικό εξοπλισμό της έκδοσης LM με την βελτιωμένη αεροδυναμική και τον πιο δυνατό V12 των 6.1 λίτρων που για την περίπτωση ανέβηκε στους 680 ίππους. Αντίστοιχα αλλαγές έγιναν και στον εσωτερικό διάκοσμο όπου τα πάντα ντύθηκαν με επενδύσεις από αλκαντάρα. Το αυτοκίνητο έχει το σασί με το νούμερο #18 και 21.500 χιλιόμετρα στο οδόμετρο κάτι που δείχνει πως έως τώρα δεν έχει ζήσει απλώς κρυμμένο σε γκαράζ αλλά έχει χαρίσει στους λίγους τυχερούς ιδιοκτήτες του κάποιες στιγμές απόλυτης απόλαυσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου