Ένα από τα 500 (σε όλο τον κόσμο) μοντέλα με το όνομα του θρύλου της F1 Ayrton Senna
έχει Έλληνα ιδιοκτήτη. Στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος βρίσκεται ήδη ένα από τα πιο ειδικά μοντέλα της McLaren. Οι εικόνες, που παρά τα προστατευτικά για την αερομεταφορά δείχνουν την σιλουέτα της Senna, αποδεικνύουν πως υπάρχουν άνθρωποι στην χώρα μας οι οποίοι αγαπούν το καλό αυτοκίνητο και δεν στέκονται στην επιφάνεια της προβολής, που μπορεί να τους προσφέρει ένα supercar. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες του newsauto, το hypercar ήδη αναπαύεται στο μεγάλο parking, γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας…
Χρειάστηκαν 1.000 ώρες για να δημιουργηθεί κάθε μία από τις McLaren Senna και παράχθηκαν μόνο 500 οι οποίες έχουν πουληθεί όλες με ένα μέρος της τιμής των αυτοκινήτων να ενισχύει το ίδρυμα Senna στην Βραζιλία. Η τιμή της στην Βρετανία είχε οριστεί στα 855.000 ευρώ (περίπου). Μάλιστα η τελευταία της παραγωγής δημοπρατήθηκε πρόσφατα συγκεντρώνοντας το ποσό των 2.200.000 ευρώ.
Η McL Senna εφαρμόζει μια σειρά από επιπλέον στοιχεία που εγγυώνται την απόλυτη πρόσφυση στην πίστα, όπως είναι τα ενεργά πτερύγια στις εισαγωγές, τα περιμετρικά σπόιλερ, αλλά και η τεραστίων διαστάσεων πίσω αεροτομή επίσης με την ενεργή πτέρυγα.
Κάτω τώρα από το αμάξωμα η κορυφαία από τις McLaren διαθέτει ένα carbon πλαίσιο, που είναι μια εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας της 720S, το οποίο την βοηθά να κρατήσει το βάρος της πολύ χαμηλά, στα 1.198 κιλά. Η ανάρτηση είναι μια εξελιγμένη έκδοση αυτής της McLaren P1, με ανεξάρτητα διπλά ψαλίδια, υδραυλικά αμορτισέρ και αντιστρεπτικές. Υπάρχουν τέσσερα διαφορετικά mode οδήγησης (Comfort, Sport, Track και για πρώτη φορά το νέο Race), το οποίο μειώνει την απόσταση από το έδαφος, σκληραίνει αισθητά την ανάρτηση και ενδείκνυται για αγωνιστική απόδοση στην πίστα.
Ειδική μνεία πρέπει να κάνουμε και στα φρένα, τα οποία σύμφωνα με τη Αγγλική εταιρία είναι τα πιο εξελιγμένα που έχουν εφοδιάσει ποτέ αυτοκίνητό της, χρησιμοποιώντας carbon κεραμικούς δίσκους με τεχνολογία από τους αγώνες. Τα ελαστικά έχουν επίσης εξελιχθεί ειδικά για τη Senna και είναι τα Pirelli P Zero Trofeo R για χρήση σε πίστα, αλλά και με έγκριση για το δρόμο.
Στον κινητήρα, ο γνωστός 4λιτρος V8 biturbo της McLaren 720s έχει αυξήσει την απόδοση της ισχύος του στους 789 ίππους και τη ροπή στα 800 Nm. Συνδυάζεται με 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο, που στέλνει όλη την παραπάνω δύναμη και ροπή στους πίσω τροχούς του αυτοκινήτου.
Ολοκληρώνοντας με την καμπίνα, εκεί υπάρχει ένα μάλλον μινιμαλιστικό design στα πρότυπα αγωνιστικών κατασκευών. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι αποκλειστικά ανθρακονήματα. Ξεχωρίζουμε το μικρό άνοιγμα των πλαϊνών παραθύρων με σταθερό ένα μεγάλο τμήμα τους, τα carbon λεπτά καθίσματα που θα είναι μοναδικής σχεδίασης για κάθε μια από τις 500 Senna που θα κατασκευαστούν, αλλά και την λεπτή οθόνη μπροστά από τον οδηγό αντί για πίνακα οργάνων.
Από την άλλη, για τους λάτρεις της τεχνολογίας, η McLaren έχει τοποθετήσει μια υψηλής ευκρίνειας οθόνη στο κέντρο της κονσόλας που φιλοξενούνται όλες οι δυνατότητες του συστήματος πολυμέσων.
έχει Έλληνα ιδιοκτήτη. Στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος βρίσκεται ήδη ένα από τα πιο ειδικά μοντέλα της McLaren. Οι εικόνες, που παρά τα προστατευτικά για την αερομεταφορά δείχνουν την σιλουέτα της Senna, αποδεικνύουν πως υπάρχουν άνθρωποι στην χώρα μας οι οποίοι αγαπούν το καλό αυτοκίνητο και δεν στέκονται στην επιφάνεια της προβολής, που μπορεί να τους προσφέρει ένα supercar. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες του newsauto, το hypercar ήδη αναπαύεται στο μεγάλο parking, γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας…
Χρειάστηκαν 1.000 ώρες για να δημιουργηθεί κάθε μία από τις McLaren Senna και παράχθηκαν μόνο 500 οι οποίες έχουν πουληθεί όλες με ένα μέρος της τιμής των αυτοκινήτων να ενισχύει το ίδρυμα Senna στην Βραζιλία. Η τιμή της στην Βρετανία είχε οριστεί στα 855.000 ευρώ (περίπου). Μάλιστα η τελευταία της παραγωγής δημοπρατήθηκε πρόσφατα συγκεντρώνοντας το ποσό των 2.200.000 ευρώ.
Η McL Senna εφαρμόζει μια σειρά από επιπλέον στοιχεία που εγγυώνται την απόλυτη πρόσφυση στην πίστα, όπως είναι τα ενεργά πτερύγια στις εισαγωγές, τα περιμετρικά σπόιλερ, αλλά και η τεραστίων διαστάσεων πίσω αεροτομή επίσης με την ενεργή πτέρυγα.
Κάτω τώρα από το αμάξωμα η κορυφαία από τις McLaren διαθέτει ένα carbon πλαίσιο, που είναι μια εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας της 720S, το οποίο την βοηθά να κρατήσει το βάρος της πολύ χαμηλά, στα 1.198 κιλά. Η ανάρτηση είναι μια εξελιγμένη έκδοση αυτής της McLaren P1, με ανεξάρτητα διπλά ψαλίδια, υδραυλικά αμορτισέρ και αντιστρεπτικές. Υπάρχουν τέσσερα διαφορετικά mode οδήγησης (Comfort, Sport, Track και για πρώτη φορά το νέο Race), το οποίο μειώνει την απόσταση από το έδαφος, σκληραίνει αισθητά την ανάρτηση και ενδείκνυται για αγωνιστική απόδοση στην πίστα.
Ειδική μνεία πρέπει να κάνουμε και στα φρένα, τα οποία σύμφωνα με τη Αγγλική εταιρία είναι τα πιο εξελιγμένα που έχουν εφοδιάσει ποτέ αυτοκίνητό της, χρησιμοποιώντας carbon κεραμικούς δίσκους με τεχνολογία από τους αγώνες. Τα ελαστικά έχουν επίσης εξελιχθεί ειδικά για τη Senna και είναι τα Pirelli P Zero Trofeo R για χρήση σε πίστα, αλλά και με έγκριση για το δρόμο.
Στον κινητήρα, ο γνωστός 4λιτρος V8 biturbo της McLaren 720s έχει αυξήσει την απόδοση της ισχύος του στους 789 ίππους και τη ροπή στα 800 Nm. Συνδυάζεται με 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο, που στέλνει όλη την παραπάνω δύναμη και ροπή στους πίσω τροχούς του αυτοκινήτου.
Ολοκληρώνοντας με την καμπίνα, εκεί υπάρχει ένα μάλλον μινιμαλιστικό design στα πρότυπα αγωνιστικών κατασκευών. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι αποκλειστικά ανθρακονήματα. Ξεχωρίζουμε το μικρό άνοιγμα των πλαϊνών παραθύρων με σταθερό ένα μεγάλο τμήμα τους, τα carbon λεπτά καθίσματα που θα είναι μοναδικής σχεδίασης για κάθε μια από τις 500 Senna που θα κατασκευαστούν, αλλά και την λεπτή οθόνη μπροστά από τον οδηγό αντί για πίνακα οργάνων.
Από την άλλη, για τους λάτρεις της τεχνολογίας, η McLaren έχει τοποθετήσει μια υψηλής ευκρίνειας οθόνη στο κέντρο της κονσόλας που φιλοξενούνται όλες οι δυνατότητες του συστήματος πολυμέσων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου