Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

Βασιλόπουλος προς Μπουρνούς: Γιατί κ. Δήμαρχε κατηγορείτε τον Δήμο μας;

Βασιλόπουλος προς Μπουρνούς: Γιατί κ. Δήμαρχε κατηγορείτε τον Δήμο μας;
Βασιλόπουλος προς Μπουρνούς: Γιατί κ. Δήμαρχε κατηγορείτε τον Δήμο μας στο πρόβλημα με την ιδιωτική εταιρεία Easy Watch;
Βγήκε στη φόρα (μετά την κλοπή του ATM, στο ΚΕΠ της Διασταύρωσης) ότι ο συναγερμός του ΚΕΠ δεν είχε συνδεθεί με το Κέντρο Λήψης Σημάτων.
Εσείς, μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο, σπεύσατε να ρίξετε το φταίξιμο στον Δήμο (δηλ. σε κάποιο υπάλληλο;) ισχυριζόμενος ότι ο Δήμος δεν ενημέρωσε την εταιρεία να προβεί στη σύνδεση.
Εγώ διαβάζοντας την εισήγηση κατάλαβα (και σας ρώτησα επ’ αυτού) ότι δεν φταίει ο Δήμος. Πως θα μπορούσε να φταίει ο Δήμος μας, όταν η ίδια η εισήγηση λέει «Ο ανάδοχος κατά παράβαση των όρων της σύμβασης, ουδέποτε έχει προσκομίσει καταστάσεις με τα σήματα από το Κέντρο Λήψης Σημάτων». Ξεκάθαρα υπήρχε σύμβαση, η σύμβαση περιελάμβανε το ΚΕΠ της Διασταύρωσης και ο ανάδοχος δεν τήρησε τους όρους της σύμβασης.

Για εμένα αυτό είναι σαν να καλύπτετε τον ανάδοχο πράγμα πολύ κακό, αλλά και να κατηγορείτε τον Δήμο μας, πράγμα ακόμα χειρότερο. Και η θέση μου επιβεβαιώνεται από την απάντηση που μου δώσατε στο Δημοτικό Συμβούλιο «Εγώ σας λέω αυτό, εσείς πέστε ότι θέλετε.». Αυτό δεν είναι ούτε στάση Δημάρχου, ούτε απάντηση Δημάρχου.

Ανδρέας Βασιλόπουλος
Καθηγητής ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας
Δημοτικός Σύμβουλος Ραφήνας - Πικερμίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου