Με κατάμεστες κερκίδες θερμοκρασία αέρα στους 21 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 33 βαθμούς υποδέχτηκε η πίστα Hermanos Rodriquez ομάδες και
οδηγούς για τις πρώτες κατατακτήριες δοκιμές επί Μεξικανικού εδάφους στη σύγχρονη ιστορία της F1.
Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τη μέση και τη μαλακή γόμα για το 3ημερο του αγώνα αρκετοί οδηγοί επέλεξαν την πιο αργή μέση γόμα για την πρώτη τους προσπάθεια στο Q1.
Η πρώτη προσπάθεια των οδηγών της Mercedes έδωσε τον τόνο με τον πρωταθλητή Lewis Hamilton να σπάει το φράγμα του 1:21. O Rosberg χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα στη δεύτερη προσπάθειά του και πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο. Πίσω του ο Vettel με τη Ferrari επίσης με μαλακή γόμα ήταν μόλις 67 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός. Ο Jenson Button που άλλαξε μονάδα ισχύος και είχε ποινή 50 θέσεων στην εκκίνηση δεν μπήκε καν στην διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών. Απ’ την άλλη ο Raikkonen ευχαρίστησε δημόσια τους μηχανικούς της Ferrari που πρόλαβαν ν’ αλλάξουν το κιβώτιο μετά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στο FP3. Έτσι ο Φινλανδός συμμετείχε κανονικά στις δοκιμές. Εκτός του Βρετανού δόθηκε μάχη για τις πρώτες 15 θέσεις και τελικά από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι δυο Manor των Rossi και Stevens, ο Alonso με την άλλη McLaren και ο Felipe Nasr με τη Sauber.
Οι Mercedes έβαλαν τη μέση γόμα στην πρώτη προσπάθεια του Q1. Ο Hamilton δε χρειάστηκε να βάλει τη μαλακή για να προκριθεί.
Στο Q2 ο Hamilton αφού έβαλε τη μαλακή γόμα έσπασε το φράγμα του 1:20, σημειώστε τη βελτίωση του κρατήματος καθώς χτες στο FP1 τα μονοθέσια γύριζαν στο 1:25. O Raikkonen έχασε τον έλεγχο της Ferrari στη στροφή 1 προσπαθώντας να πετύχει χρόνο που θα τον φέρει στη 10αδα. Αυτό περίπου 6 λεπτά πριν το φινάλε και ενώ ο Vettel δεν είχε επιχειρήσει καν γρήγορο γύρο. Περιέργως ο Φινλανδός κατάφερε να συνεχίσει την πορεία του αναφέροντας στη συνέχεια πρόβλημα στα φρένα. Πολλές ομάδες αντιμετώπισαν αντίστοιχα προβλήματα υπερθέρμανσης λόγω υψομέτρου (2250m) και αραιού αέρα. Παραταύτα οι Red Bull, ειδικά ο Kvyat έδειχναν πολύ δυνατές. Οι Ταύροι κολακεύονται στο οδόστρωμα με τη χαμηλή πρόσφυση καθώς μειώνεται η επίδραση που έχει η υστέρηση της μονάδας ισχύος της Renault. Έτσι η αεροδυναμική απόδοση της RB11 παίζει σημαντικότερο ρόλο. Ο Raikkonen τελικά αποκλείστηκε από τη συνέχεια ενώ ο Vettel την τελευταία στιγμή έκανε ένα γρήγορο γύρο που τον έφερε ανάμεσα στις Mercedes στη 2η θέση.
Ο Raikkonen δεν κατάφερε να προκριθεί στο Q3 καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα.
Εκτός από το Raikkonen από το Q3 αποκλείστηκαν οι δυο Lotus, η Toro Rosso του Sainz και η Sauber του Ericsson. O τοπικός ήρωας Sergio Perez προκρίθηκε στο Q3 προς τέρψιν των χιλιάδων συμπατριωτών του που κατέκλυσαν τις κερκίδες.
Το ξεκίνημα του Q3 βρήκε τις δυο Mercedes στην έξοδο του pit lane καθώς ο ουρανός είχε βαρύνει και όλοι φοβόντουσαν πως θα αρχίσει να βρέχει από στιγμή σε στιγμή. Στην πρώτη προσπάθεια ταχύτερος όλων ήταν ο Rosberg με χρόνο στο 1:19.6. Ο Hamilton έκανε λάθος στη στροφή 13 και περιορίστηκε στη 2η θέση στην πρώτη προσπάθεια. Οι Mercedes έκαναν και 2η γρήγορη προσπάθεια και πάλι ο Rosberg ήταν ταχύτερος. Πίσω τους ο Vettel αρκέστηκε σε μια προσπάθεια για να πάρει την 3η θέση στη σειρά εκκίνησης. Μιλώντας στους μηχανικούς της Ferrari του διαβεβαίωσε πως έκανε ότι μπορούσε. Πίσω του οι δυο Red Bull με διαφορά ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου μεταξύ τους και ακόμη πιο πίσω στην 6η και 7η θέση οι δυο Williams. Ο τοπικός ήρωας Sergio Perez που ευτύχησε να οδηγήσει μπροστά στους συμπατριώτες του κατετάγη τελικά 9ος.
Συνολικά η κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:
Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος γι’ αύριο στις 21:00.
οδηγούς για τις πρώτες κατατακτήριες δοκιμές επί Μεξικανικού εδάφους στη σύγχρονη ιστορία της F1.
Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τη μέση και τη μαλακή γόμα για το 3ημερο του αγώνα αρκετοί οδηγοί επέλεξαν την πιο αργή μέση γόμα για την πρώτη τους προσπάθεια στο Q1.
Η πρώτη προσπάθεια των οδηγών της Mercedes έδωσε τον τόνο με τον πρωταθλητή Lewis Hamilton να σπάει το φράγμα του 1:21. O Rosberg χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα στη δεύτερη προσπάθειά του και πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο. Πίσω του ο Vettel με τη Ferrari επίσης με μαλακή γόμα ήταν μόλις 67 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός. Ο Jenson Button που άλλαξε μονάδα ισχύος και είχε ποινή 50 θέσεων στην εκκίνηση δεν μπήκε καν στην διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών. Απ’ την άλλη ο Raikkonen ευχαρίστησε δημόσια τους μηχανικούς της Ferrari που πρόλαβαν ν’ αλλάξουν το κιβώτιο μετά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στο FP3. Έτσι ο Φινλανδός συμμετείχε κανονικά στις δοκιμές. Εκτός του Βρετανού δόθηκε μάχη για τις πρώτες 15 θέσεις και τελικά από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι δυο Manor των Rossi και Stevens, ο Alonso με την άλλη McLaren και ο Felipe Nasr με τη Sauber.
Οι Mercedes έβαλαν τη μέση γόμα στην πρώτη προσπάθεια του Q1. Ο Hamilton δε χρειάστηκε να βάλει τη μαλακή για να προκριθεί.
Στο Q2 ο Hamilton αφού έβαλε τη μαλακή γόμα έσπασε το φράγμα του 1:20, σημειώστε τη βελτίωση του κρατήματος καθώς χτες στο FP1 τα μονοθέσια γύριζαν στο 1:25. O Raikkonen έχασε τον έλεγχο της Ferrari στη στροφή 1 προσπαθώντας να πετύχει χρόνο που θα τον φέρει στη 10αδα. Αυτό περίπου 6 λεπτά πριν το φινάλε και ενώ ο Vettel δεν είχε επιχειρήσει καν γρήγορο γύρο. Περιέργως ο Φινλανδός κατάφερε να συνεχίσει την πορεία του αναφέροντας στη συνέχεια πρόβλημα στα φρένα. Πολλές ομάδες αντιμετώπισαν αντίστοιχα προβλήματα υπερθέρμανσης λόγω υψομέτρου (2250m) και αραιού αέρα. Παραταύτα οι Red Bull, ειδικά ο Kvyat έδειχναν πολύ δυνατές. Οι Ταύροι κολακεύονται στο οδόστρωμα με τη χαμηλή πρόσφυση καθώς μειώνεται η επίδραση που έχει η υστέρηση της μονάδας ισχύος της Renault. Έτσι η αεροδυναμική απόδοση της RB11 παίζει σημαντικότερο ρόλο. Ο Raikkonen τελικά αποκλείστηκε από τη συνέχεια ενώ ο Vettel την τελευταία στιγμή έκανε ένα γρήγορο γύρο που τον έφερε ανάμεσα στις Mercedes στη 2η θέση.
Ο Raikkonen δεν κατάφερε να προκριθεί στο Q3 καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα.
Εκτός από το Raikkonen από το Q3 αποκλείστηκαν οι δυο Lotus, η Toro Rosso του Sainz και η Sauber του Ericsson. O τοπικός ήρωας Sergio Perez προκρίθηκε στο Q3 προς τέρψιν των χιλιάδων συμπατριωτών του που κατέκλυσαν τις κερκίδες.
Το ξεκίνημα του Q3 βρήκε τις δυο Mercedes στην έξοδο του pit lane καθώς ο ουρανός είχε βαρύνει και όλοι φοβόντουσαν πως θα αρχίσει να βρέχει από στιγμή σε στιγμή. Στην πρώτη προσπάθεια ταχύτερος όλων ήταν ο Rosberg με χρόνο στο 1:19.6. Ο Hamilton έκανε λάθος στη στροφή 13 και περιορίστηκε στη 2η θέση στην πρώτη προσπάθεια. Οι Mercedes έκαναν και 2η γρήγορη προσπάθεια και πάλι ο Rosberg ήταν ταχύτερος. Πίσω τους ο Vettel αρκέστηκε σε μια προσπάθεια για να πάρει την 3η θέση στη σειρά εκκίνησης. Μιλώντας στους μηχανικούς της Ferrari του διαβεβαίωσε πως έκανε ότι μπορούσε. Πίσω του οι δυο Red Bull με διαφορά ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου μεταξύ τους και ακόμη πιο πίσω στην 6η και 7η θέση οι δυο Williams. Ο τοπικός ήρωας Sergio Perez που ευτύχησε να οδηγήσει μπροστά στους συμπατριώτες του κατετάγη τελικά 9ος.
Συνολικά η κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΟΜΑΔΑ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦΟΡΑ |
---|---|---|---|---|
1 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m19.480s | – |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m19.668s | 0.188s |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m19.850s | 0.370s |
4 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m20.398s | 0.918s |
5 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m20.399s | 0.919s |
6 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m20.448s | 0.968s |
7 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m20.567s | 1.087s |
8 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1m20.710s | 1.230s |
9 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m20.716s | 1.236s |
10 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m20.788s | 1.308s |
11 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1m20.942s | 1.462s |
12 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 1m21.038s | 1.558s |
13 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m21.261s | 1.781s |
14 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m21.544s | 2.064s |
15 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m21.788s | 2.308s |
16 | Alexander Rossi | Marussia/Ferrari | 1m24.136s | 4.656s |
17 | Will Stevens | Marussia/Ferrari | 1m24.386s | 4.906s |
18 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m22.494s | 3.014s |
19 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m21.779s | 2.299s |
20 | Jenson Button | McLaren/Honda | – | – |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου