Τους γυρεύει το ΣΔΟΕ Το 16 μέτρων κότερο του Μιχάλη Χατζηγιάννη ερευνά και πάλι το ΣΔΟΕ, για
να διαπιστώσει αν το υπερπολυτελές σκάφος πραγματοποίησε κανονικά ταξίδια το περασμένο καλοκαίρι, παρά το γεγονός ότι είχε δεσμευτεί.
Αναβιώνει λοιπόν το σκάνδαλο που προκάλεσε σάλο, με τον δημοφιλή τραγουδιστή να εμφανίζεται ότι προσπαθεί να γλιτώσει τα τεκμήρια και την πρόσθετη φορολόγηση που προβλέπεται από το νόμο.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Το κότερο, που έχει στην κατοχή του ο τραγουδιστής εντοπίστηκε στα τέλη του 2010 ότι ήταν δηλωμένο ως επαγγελματικό. Είχε δηλωθεί ως πλοίο ναυτιλιακής εταιρείας εκμετάλλευσης θαλαμηγών και πλοίων αναψυχής κι έτσι γλίτωνε τον “βραχνά” της πρόσθετης φορολόγησης και των τεκμηρίων.
Η υπόθεση τότε προκάλεσε σάλο. Σε μια προσπάθεια να πέσουν οι τόνοι και να μη δοθεί συνέχεια, η πλευρά του τραγουδιστή έσπευσε να καταβάλει ένα μέρος του προστίμου, περίπου 150.000 ευρώ, το σύνολο του οποίου όμως έφτανε τις 350.000 ευρώ.
Το υπόλοιπο ποσό του προστίμου, που αφορά φόρους που δεν καταβλήθηκαν όσο διάστημα το ταχύπλοο λογιζόταν ως επαγγελματικό, ενάμισι χρόνο μετά δεν έχει καταβληθεί ακόμη.
Το ΣΔΟΕ, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Δημοκρατία, ελέγχει ξανά τα στοιχεία που έχει λάβει από το υπουργείο Ναυτιλίας, για να διαπιστώσει, αν το πλοίο, παρά το γεγονός ότι είχε δεσμευτεί, πραγματοποίησε κανονικά ταξίδια το περασμένο καλοκαίρι, καθώς, υπάρχουν πληροφορίες ότι το ζεύγος Χατζηγιάννη – Μακρυπούλια εθεάθη με το σκάφος, σε διάστημα στέκια των Κυκλάδων.
Η γραμμή “άμυνας” του Μιχάλη Χατζηγιάννη είναι ότι το ταχύπλοο επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί από το μουσικό συγκρότημα του, για να μεταβαίνει στα νησιά, αλλά και στην Κύπρο και ως εκ τούτου δεν υποχρεούται να πληρώσει τίποτα παραπάνω από όσα έχει καταβάλει.
Newsbeast.gr | LIFESTYLE : «Ξινή» η θαλάσσια βόλτα για Χατζηγιάννη-Μακρυπούλια
να διαπιστώσει αν το υπερπολυτελές σκάφος πραγματοποίησε κανονικά ταξίδια το περασμένο καλοκαίρι, παρά το γεγονός ότι είχε δεσμευτεί.
Αναβιώνει λοιπόν το σκάνδαλο που προκάλεσε σάλο, με τον δημοφιλή τραγουδιστή να εμφανίζεται ότι προσπαθεί να γλιτώσει τα τεκμήρια και την πρόσθετη φορολόγηση που προβλέπεται από το νόμο.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Το κότερο, που έχει στην κατοχή του ο τραγουδιστής εντοπίστηκε στα τέλη του 2010 ότι ήταν δηλωμένο ως επαγγελματικό. Είχε δηλωθεί ως πλοίο ναυτιλιακής εταιρείας εκμετάλλευσης θαλαμηγών και πλοίων αναψυχής κι έτσι γλίτωνε τον “βραχνά” της πρόσθετης φορολόγησης και των τεκμηρίων.
Η υπόθεση τότε προκάλεσε σάλο. Σε μια προσπάθεια να πέσουν οι τόνοι και να μη δοθεί συνέχεια, η πλευρά του τραγουδιστή έσπευσε να καταβάλει ένα μέρος του προστίμου, περίπου 150.000 ευρώ, το σύνολο του οποίου όμως έφτανε τις 350.000 ευρώ.
Το υπόλοιπο ποσό του προστίμου, που αφορά φόρους που δεν καταβλήθηκαν όσο διάστημα το ταχύπλοο λογιζόταν ως επαγγελματικό, ενάμισι χρόνο μετά δεν έχει καταβληθεί ακόμη.
Το ΣΔΟΕ, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Δημοκρατία, ελέγχει ξανά τα στοιχεία που έχει λάβει από το υπουργείο Ναυτιλίας, για να διαπιστώσει, αν το πλοίο, παρά το γεγονός ότι είχε δεσμευτεί, πραγματοποίησε κανονικά ταξίδια το περασμένο καλοκαίρι, καθώς, υπάρχουν πληροφορίες ότι το ζεύγος Χατζηγιάννη – Μακρυπούλια εθεάθη με το σκάφος, σε διάστημα στέκια των Κυκλάδων.
Η γραμμή “άμυνας” του Μιχάλη Χατζηγιάννη είναι ότι το ταχύπλοο επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί από το μουσικό συγκρότημα του, για να μεταβαίνει στα νησιά, αλλά και στην Κύπρο και ως εκ τούτου δεν υποχρεούται να πληρώσει τίποτα παραπάνω από όσα έχει καταβάλει.
Newsbeast.gr | LIFESTYLE : «Ξινή» η θαλάσσια βόλτα για Χατζηγιάννη-Μακρυπούλια
μάλιστα !! άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, όλο και μια τρύπα βρίσκουν όλοι ρε νισάφι πια .
ΑπάντησηΔιαγραφή