Τετάρτη 3 Απριλίου 2024

V8 Porsche

Porsche, πέραν της σοβαρής επένδυσης που κάνει σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση, δεν αφήνει τον θερμικό κινητήρα και ιδίως τον κορυφαίο εξ αυτών που διαθέτει, παρά τις όποιες εξαγγελίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και της ίδιας της εταιρείας.Αντιθέτως, ανακοινώθηκε ότι θα τον διατηρήσουν ως και το 2030, αλλά και στην επόμενη δεκαετία. Βεβαίως, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα προσπαθήσουν να τον κάνουν να πληροί τη θεσμοθετημένη νόρμα Euro 7.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε σε συνέντευξή του σε αυστραλιανό μέσο ο Τόμας Φράιμουθ, επικεφαλής της εξέλιξης της Panamera, οι μηχανικοί της Porsche θα κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να πληροί το καινούργιο πρότυπο της Ε.Ε.
«Γνωρίζουμε ότι αυτός ο κινητήρας είναι έτοιμος για το Euro 7, δεν υπάρχει πρόβλημα. Πρέπει να προσθέσουμε μερικά εξαρτήματα που βρίσκονται σε εξέλιξη, οπότε θα είμαστε έτοιμοι να τηρούμε τον κανονισμό με αυτόν τον V8».

Όπως διευκρίνισε, οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας δεν θα χρειαστεί να προσφύγουν στη λύση να προσθέσουν σύστημα υβριδικής διάταξης στον κινητήρα για να επιτύχουν τον στόχο τους να είναι σύννομες οι εκπομπές ρύπων και CO2.

Ωστόσο, επισήμανε ότι θα χρειαστεί να γίνουν τροποποιήσεις για να μειωθεί το επίπεδο θορύβου κατά τη λειτουργία του. Τέλος, τα στελέχη της Porsche δείχνουν να επιμένουν στην ηλεκτροκίνηση για τα επόμενα χρόνια.



Στο κείμενο της ετήσιας έκθεσης για τη βιωσιμότητα που δημοσιεύτηκε εντός του Μαρτίου, αναφέρεται σαφώς ότι παραμένει η πρόβλεψή της πως το 2030 το 80% των ετήσιων πωλήσεών της θα αφορούν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και μόνο το υπόλοιπο 20% εξηλεκτρισμένα ή αποκλειστικά με θερμικό κινητήρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου