

Εξωτερικά, το Defender δεν έχει καμία αλλαγή διατηρώντας τον κυβικό χαρακτήρα του και το δυναμισμό του. Από μέσα όμως λείπει ένα βασικό στοιχείο που είναι ο V8 diesel κινητήρας. Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης αποτελείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους σε κάθε τροχό με συνολική απόδοση 320 ίππους και 2.597 Nm ροπής.
Η κίνηση φυσικά μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ η μετάδοση γίνεται με κιβώτιο μονής σχέσης, χωρίς διαφορικά και άξονες. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 75 kW και το σύστημα φόρτισης αντέχει μέχρι και 50 kW DC με την αυτονομία να φτάνει τα 247 χιλιόμετρα.

Οι επιδόσεις του Defender είναι εξαιρετικές καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 10 δευτερόλεπτα και το βάρος του αυτοκινήτου είναι λίγο μεγαλύτερο από την πετρελαιοκίνητη έκδοση του αυτοκινήτου.
Η μετατροπή του Defender έχει κοστολογηθεί κοντά στις 30.000 ευρώ μόνο για το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, ενώ για ολόκληρο το αυτοκίνητο η τιμή ανεβαίνει στις 115.000 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου