Με κάθε επισημότητα πλέον, η Mercedes έχει από κοινού με την Κινέζινη Geely την ιδιοκτησία της Smart και μαζί θα εξελίξουν τα νέα projects. Η Geely συνεχίζει και
επεκτείνεται όπως φαίνεται, φέρνοντας νέες προοπτικές στην εξέλιξη των αυτοκινήτων πόλης και όχι μόνο. Η απόκτηση του 50% της Smart και η από κοινού κατοχή πλέον της εταιρείας από τις Geely και Mercedes, είναι αν μη τι άλλο μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη και μένει να δούμε πόσο θα επηρεαστεί η εξέλιξη της ηλεκτρικής γκάμας της Smart από αυτή, καθώς και τα μελλοντικά projects της εταιρείας. Τα κεντρικά γραφεία της Smart είναι στην Κίνα, εκεί που τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου είναι «μοιρασμένα» σε ανθρώπους της Mercedes και της Geely, με τα εμπορικά τμήματα να είναι μοιρασμένα σε Κίνα και Γερμανία, προκειμένου να υπάρχει καλύτερη προσαρμογή στη στρατηγική διάθεσης των προϊόντων ανάλογα με την Ήπειρο αλλά και τις επιμέρους χώρες που θα διατίθενται.
Μέσα στα σχέδια που έχουν ανακοινωθεί για τη Smart και στα οποία θα έχει και εμπλοκή η Geely, είναι η επέκταση της γκάμας και στην κατηγορία Β, με ένα λίγο μεγαλύτερο αυτοκίνητο από το Smart ForFour, που ως αμιγώς ηλεκτρικό θα τεθεί αντιμέτωπο με τον αυξάνοντας ανταγωνισμό της κατηγορίας (Peugeot e-208, Renault Zoe, κλ.π.). Η επενδυτική επέλαση της Geely όπως φαίνεται συνεχίζεται, με την Κινέζικη εταιρεία να έχει πλέον τον πλήρη οικονομικό έλεγχο της Volvo, της Polestar, καθώς επίσης των Lynk&Co και Yuan Cheng Auto, της London Taxi Company, ενώ έχει και σημαντικό μερίδιο μετοχών στις Proton και Lotus.
επεκτείνεται όπως φαίνεται, φέρνοντας νέες προοπτικές στην εξέλιξη των αυτοκινήτων πόλης και όχι μόνο. Η απόκτηση του 50% της Smart και η από κοινού κατοχή πλέον της εταιρείας από τις Geely και Mercedes, είναι αν μη τι άλλο μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη και μένει να δούμε πόσο θα επηρεαστεί η εξέλιξη της ηλεκτρικής γκάμας της Smart από αυτή, καθώς και τα μελλοντικά projects της εταιρείας. Τα κεντρικά γραφεία της Smart είναι στην Κίνα, εκεί που τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου είναι «μοιρασμένα» σε ανθρώπους της Mercedes και της Geely, με τα εμπορικά τμήματα να είναι μοιρασμένα σε Κίνα και Γερμανία, προκειμένου να υπάρχει καλύτερη προσαρμογή στη στρατηγική διάθεσης των προϊόντων ανάλογα με την Ήπειρο αλλά και τις επιμέρους χώρες που θα διατίθενται.
Μέσα στα σχέδια που έχουν ανακοινωθεί για τη Smart και στα οποία θα έχει και εμπλοκή η Geely, είναι η επέκταση της γκάμας και στην κατηγορία Β, με ένα λίγο μεγαλύτερο αυτοκίνητο από το Smart ForFour, που ως αμιγώς ηλεκτρικό θα τεθεί αντιμέτωπο με τον αυξάνοντας ανταγωνισμό της κατηγορίας (Peugeot e-208, Renault Zoe, κλ.π.). Η επενδυτική επέλαση της Geely όπως φαίνεται συνεχίζεται, με την Κινέζικη εταιρεία να έχει πλέον τον πλήρη οικονομικό έλεγχο της Volvo, της Polestar, καθώς επίσης των Lynk&Co και Yuan Cheng Auto, της London Taxi Company, ενώ έχει και σημαντικό μερίδιο μετοχών στις Proton και Lotus.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου