Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020

Ντορέττα Παπαδημητρίου: Τα χρόνια που έβγαζαν χρήματα από την τηλεόραση εγώ έκανα παιδιά


Η Ντορέττα Παπαδημητρίου σε τηλεοπτικές της δηλώσεις μίλησε για την επιστροφή της
στην τηλεόραση μέσα από τη σειρά «Κρατάς Μυστικό», αναφέρθηκε στις αμοιβές και εξομολογήθηκε πώς πολλές είναι οι φορές που κλαίει μέσα στο αυτοκίνητό της.

«Είχα να κάνω σίριαλ 15 χρόνια. Το “Κρατάς Μυστικό” ήταν η πρώτη πρόταση που είχα και άξιζε τον κόπο. Τώρα πια τα παιδιά μου είναι μεγάλα, άλλαξαν τα δεδομένα και υπήρχε η δυνατότητα να παίξω σε σήριαλ. Εκείνα τα χρόνια που οι άνθρωποι έβγαζαν πολλά χρήματα από την τηλεόραση, εγώ έκανα παιδιά, οπότε δεν δούλευα», ανέφερε με χιούμορ η ηθοποιός.

Με αφορμή την πρόσφατη δήλωση της Ελένης Καστάνη για τα κασέ της χρυσής εποχής, η Ντορέττα Παπαδημητρίου σχολίασε: «Εγώ δεν ξέρω αν έχω πάρει 10 χιλιάδες ευρώ συνολικά για όλα τα επεισόδια. Έπρεπε να κάνω το “Dancing with the stars” για να με θυμηθούν και να δείξω περισσότερα πράγματα για μένα. Βγάζουμε χρήματα από την παρουσίαση, αλλά όχι τόσα ώστε να έχω την πολυτέλεια να πω “ ότι θα κάτσω για έναν χρόνο, κουράστηκα”. Ναι, η Ντορέττα δεν έχει ανάγκη, απλά είναι μαζόχα και τρέχει σαν το σκυλί από το πρωί μέχρι το βράδυ να δουλεύει. Προφανώς και δεν ισχύει αυτό».

Τέλος σε πιο προσωπικές στιγμές λέγοντας: «Το να κλαίω και να οδηγώ το έχω κάνει. Επειδή στο σπίτι είναι τα παιδιά και δεν έχω τον χώρο μου, έχουν υπάρξει πολλές φορές που κλαίω στο αυτοκίνητο. Σκέφτομαι, κάνω εσωτερικούς διαλόγους, το αμάξι μου είναι σαν το δωμάτιο μου. Αν είχε φωνή θα έλεγε: “τι θα γίνει κορίτσι μου, με έχεις τρελάνει”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου