Μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση, που πιστεύουμε ότι πρέπει να μοιραστούμε μαζί σας, έγινε στο Facebook.
Σοφία Ντάση, (30 Μαΐου) Δέκα λεπτά έντονης βροχόπτωσης ήταν αρκετά να μετατρέψουν την είσοδο του 1ου δημοτικού σχολείου Μαραθώνα σε ποτάμι και το κομμάτι μπροστά στη γεφυρούλα σελίμνη.
Αναγκαστήκαμε να ξεριζώνουμε αγριόχορτα και να αφαιρούμε χώματα και τουβλάκια με τα χέρια μας εκεί που υποτίθεται ότι υπάρχει σχάρα αποστράγγισης. Και καθώς η διευθύντρια αρνείται πεισματικά να ανοίξει την πάνω είσοδο του σχολείου, έχεις 2 επιλογές:
1. Ή παίρνεις το παιδί σου αγκαλιά να το περάσεις από κει,
2. ή το αφήνεις να τσαλαβουτήξει κανονικά. Και αν είναι στο σχόλασμα, κάτι γίνεται. Στις 8 το πρωί, τι γίνεται; Απλά το παιδί μένει με μουσκεμένα παπούτσια όλη την ήμερα.
Evi Evaki, (30 Μαΐου) ...και η διευθυντήρια στον κόσμο της. Θα πάρει πόδι μου φαίνεται. Πρώτη θα υπογράψω.
Anna Maria Coutsomitelli, (31 Μαΐου) Η ασφάλεια και η ψυχική και σωματική υγεία κάθε μαθητή αλλά και καθηγητή είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την σωστή λειτουργία κάθε εκπαιδευτικού ιδρύματος.
Είτε έχει κάλο καιρό είτε ρίχνει καρέκλες, τα παιδιά στοιβάζονται μπροστά στην καγκελόπορτα μέχρι να δεήσει ο δάσκαλος που έχει εφημερία να έρθει να ξεκλειδώσει. Από εξάχρονα ως δεκατριάχρονα και μετά ξεχύνονται μπουλούκι. Το μόνο εύκολο είναι να τσαλαπατήσουν το ένα το άλλο.
Για ποια ασφάλεια μιλάμε;
Και ούτε καν ελέγχουν ποιος παραλαμβάνει τα παιδιά. Μια μέρα μόνο το έκαναν και με πολύ αυστηρό ύφος γιατί στο δρόμο απ' έξω ήταν σταματημένο περιπολικό.
Θέλεις να ακούσεις κι άλλα;
Τελευταία ώρα μαθήματος είχαν γυμναστική. Ξέρεις τι έκαναν; Τα μισά έπαιζαν μπάλα και τα υπόλοιπα μάζευαν σκουπίδια από το προαύλιο με γυμνά χεράκια. Αυτό πως σου φαίνεται;
Εγώ λέω ότι ο εκπαιδευτικός είναι λειτούργημα, όχι επάγγελμα, κι όποιος το βλέπει αλλιώς να πάει σπίτι του. Υπευθυνότητα μεράκι και αγάπη θέλει. Διαμορφώνουν τους αυριανούς πολίτες της χώρας.
Δεν μπορεί το παιδί να επιστρέφει χτυπημένο από άλλα παιδιά και όχι μια φορά, και να μην υπάρχει κάποιος να επέμβει! Παιδιά μεγαλώνουμε όχι θηρία.
Δίκτυο Ανατολικής Αττικής, (31 Μαΐου) Ποιο λειτούργημα είπες Σοφία;; και όρεξη να έχουν, δυστυχώς τους τρώει η μαρμάγκα του συστήματος.... πχ οι παλιότεροι με τον ωχαδελφισμό τους.
Σοφία Ντάση, (31 Μαΐου) Η δασκάλα που έχουν τα παιδιά μου είναι άψογη. Σε πληροφορώ ότι, για να δώσει παραπάνω πράγματα στα παιδιά δουλεύει στο σπίτι της και εκτυπώνει πράγματα από ιστοσελίδες. Όταν βέβαια της είπα, ότι εγώ πέρσι, στην... (Τοπικό Φροντιστήριο) αυτό είχα τη δυνατότητα να το κάνω την ώρα του μαθήματος μιας και δούλευα με διαδραστικό πίνακα συνδεδεμένο με υπολογιστή στο διαδίκτυο και με προτζέκτορα, καταλαβαίνεις με τι παράπονο με κοίταξε. Μαυροπίνακας κιμωλία και βρεγμένο σφουγγάρι, για να μην σηκώνει σκόνη στο σβήσιμο, είναι οι παροχές του σχολείου (όπως ήταν από αρχαιοτάτων χρόνων).
Και αυτά που μου είπες είναι που με κάνουν να επιμένω ότι χρειάζονται επιτροπές αξιολόγησης για τέτοιες περιπτώσεις.
Δεν κάνεις αυτά που πρέπει;
Ο επόμενος που έχει όρεξη για δουλειά...
Θα 'θελα να κάνω ένα σχόλιο για τα παραπάνω, ως εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων. Έχουμε προσπαθήσει, εδώ και ένα χρόνο, με διάφορες πιέσεις, να γίνουν κάποια έργα αναγκαία για το σχολείο μας.
Όπως είναι:
η περισυλλογή των ομβρίων υδάτων,
το αποχετευτικό του σχολείου που πληρώνουμε ένα κάρο λεφτά κάθε τόσο για να ξεβουλώνουμε τις αποχετεύσεις,
ανακαίνιση στις τουαλέτες,
βάψιμο του σχολείου,
επισκευή των ασανσέρ του σχολείου
και πολλά άλλα που έγιναν μέσα στην διάρκεια τις σχολικής χρονιάς με την βοήθεια του Δήμου, κάποιων συλλόγων και πάνω από όλα με την οικονομική βοήθεια την δική σας.
Χθες πληροφορήθηκα ότι, επιτελούς, ο εργολάβος που έχει αναλάβει την επισκευή του σχολείου, υπόγραψε την σύμβαση του έργου, άρα είναι θέμα χρόνου να ξεκινήσει τις εργασίες.
Όσο για την πόρτα, και εμείς σαν Σύλλογος τον Σεπτέμβρη μείναμε άφωνοι από την απόφαση των διδασκόντων. Αλλά επειδή αυτές οι αποφάσεις δεν αλλάζουν εύκολα προσπαθήσαμε να διαμορφώσουμε των έξω χώρο (σηματοδότηση, κορίνες, πεζοδρόμιο κατά μήκος του δρόμου, κάγκελα κλπ)
Ελπίζουμε τον Σεπτέμβρη να φτιάξουμε άλλο ένα σκέπαστρο στη είσοδο του σχολείου, από την δεξιά πλευρά, για να στέκονται οι γονείς και οι επισκέπτες.
Για τα υλικά που αναφέρεις θα 'θελα να σου πω ότι πήγα στον ΟΣΚ για να ζητήσω όλα αυτά που προαναφέρεις και τα μόνα πράγματα που είχαν στην αποθήκη τους ήταν θρανία, καρέκλες και έδρανα και αυτά τα μετέφερα στο σχολείο μας με δικό μου αυτοκίνητο γιατί υπήρχε περίπτωση να μην πάρουμε ούτε αυτά.
Το ποιο απλό που ζητήσαμε ήταν φωτοτυπικό για τις φωτοτυπίες των παιδιών και δεν είχαν. Αναγκαστήκαμε να το αγοράσουμε εμείς σαν Σύλλογος, από τις συνδρομές σας.
Για να τελειώσω και να μην γίνομαι κουραστικός, θα ταν καλά να έρχεσαι στις γενικές συνελεύσεις για να ενημερώνεσαι, όπως και κάθε γονιός.
Χρειαζόμαστε εθελοντές και συμπαραστάτες για να λύσουμε τα προβλήματα του σχολείου!!!!!!
Η συντήρηση και ο εξοπλισμός είναι δουλειά του ΟΣΚ και του Δήμου. Όχι του Συλλόγου Γονέων.
Και για το θέμα της πόρτας ξέρω ότι συγκρουστήκατε με τη διεύθυνση. Είμαι ενήμερη και δεν κατηγορώ εσάς για κάτι.
Κάποιους αδιάλλακτους εκπαιδευτικούς που το μπουτόν στην πόρτα, τους μάρανε ενώ θέλουμε κανό για να περάσουμε.
Ο νοών νοείτω!!
Έργο των Διευθυντών των σχολικών μονάδων (άρθ. 11 περιπτ. Δ Ν.1566/85) Ο Διευθυντής βρίσκεται στην κορυφή της σχολικής κοινότητας και είναι διοικητικός αλλά και επιστημονικός - παιδαγωγικός υπεύθυνος στο χώρο αυτό. Πιο συγκεκριμένα: 1. Καθοδηγεί τη σχολική κοινότητα να θέσει υψηλούς στόχους κα...
Τηλεοπτικό σποτ Συνηγόρου του Παιδιού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου