Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024

BMW iX

 Η σχεδίασή της προκάλεσε πολλά σχόλια, ιδίως σε ό,τι αφορά στη μάσκα της. Ωστόσο, άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο συνήθισαν την αισθητική της στο πέρασμα του χρόνου. Αυτή η παράμετρος (δηλαδή, ο πανδαμάτωρ), φυσικά, σημαίνει και την ανάγκη επανασχεδίασης της iX. Οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας ολοκληρώνουν σταδιακά τη διαδικασία εξέλιξής της, καθώς το ανανεωμένο μοντέλο θα παρουσιαστεί εντός του 2025.
Οι αλλαγές στο αμάξωμα θα είναι σχετικά περιορισμένες και θα διατηρηθεί η μορφοποίηση της μάσκας του οχήματος.

Αυτό δεν έγινε επειδή δεν ήθελαν τα στελέχη της BMW αλλά λόγω του ότι χρειάζονται επιφάνειες για την τοποθέτηση των αισθητήρων για τα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης, προειδοποίησης και υποβοήθησής του οδηγού, όπως και ημιαυτόματης οδήγησης.

Έτσι, οι ουσιαστικότερες αλλαγές στην επανασχεδιασμένη iX αφορούν στην μπαταρία και στα συστήματα εξοπλισμού της. Βάσει όσων έχουν ανακοινωθεί, αναλόγως της έκδοσης, ο συσσωρευτής θα έχει έως και 10% μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα, συγκριτικά.


Τώρα, η ονομαστική χωρητικότητά του στην iX xDrive40 είναι 76,6 kWh και στις xDrive50 και M60 111,5 kWh. Επίσης, θα αυξηθεί και η μέγιστη αυτονομία η οποία πλέον θα φτάνει τα 692 χλμ.

Μεγαλύτερη κατά έως και 10%, επίσης, αναμένεται να είναι και η μέγιστη απόδοση του μοντέλου σε σχέση με τώρα. Όπως έγινε γνωστό, οι ηλεκτροκινητήρες του είναι ίδιοι αλλά θα διαθέτουν μετατροπέα καρβιδίου του πυριτίου που αναβαθμίζει την αποδοτικότητά τους.

Το σύστημα «My Modes» το οποίο παραμετροποιεί την απόδοση της ροπής στους τροχούς, όπως και τη λειτουργία επιμέρους συστημάτων, θα διαθέτει δύο επιπλέον προγράμματα. Το «Max» για την αύξηση της μέγιστης αυτονομίας και το «Sport Plus» το οποίο δίνει προτεραιότητα στις επιδόσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου