Τετάρτη 31 Ιουλίου 2024

Modern classic MOTO


Η κατηγορία των μοντέρνων κλασικών έχει πάρει «φωτιά» και το 2023 αποκτά ακόμα περισσότερους και ικανότερους εκπροσώπους. Όλα ξεκίνησαν δειλά-δειλά να εμφανίζονται τα πρώτα μοντέρνα ρετρό μοντέλα στην αγορά μοτοσικλέτας πολλοί πίστεψαν ότι ήταν απλά μια μόδα που θα περάσει γρήγορα. Όχι μόνο κάτι τέτοιο δεν συνέβη, αλλά είχαμε τελικά το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα με τις περισσότερες εταιρείες (αν όχι όλες) να παρουσιάζουν τη δική τους πρόταση στην κατηγορία.

Για το 2024 η τάση συνεχίζεται με εντατικό ρυθμό, με την κατηγορία να έχει πλέον ακόμα περισσότερα μοντέλα και μάλιστα από κορυφαίους κατασκευαστές. Πάμε να δούμε τα πιο γοητευτικά που μπορεί να συναντήσει κανείς το 2023.


Benelli Leoncino 800 Trail

Η Benelli είναι από τις παλαιότερες μάρκες μοτοσικλέτας και έχει αποδείξει ότι σέβεται το ένδοξο παρελθόν της. Όταν λοιπόν σχεδίαζαν στο Pesaro την Leoncino 800 Trail είχαν σίγουρα στο μυαλό τους τις off-road της δεκαετίας του 1960 που έγραψαν τη δική τους ιστορία στους δύο τροχούς.


Το Leoncino 800 Trail είναι ένα scrambler με εξαιρετικό σχεδιασμό και υψηλή ποιότητα κατασκευής. Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά 754 κ.εκ. που αποδίδει 76,2 ίππους και 67 Nm ροπής και συνεργάζεται με ένα πλαίσιο χωροδικτύωμα και ποιοτικές αναρτήσεις με ένα θηριώδες ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλ. της Marzocchi εμπρός. Το Leoncino 800 Trail είναι άμεσα διαθέσιμο στην τιμή των 8.990 ευρώ.

BMW R12

Η εταιρεία που για μια ακόμα φορά πρωτοπόρησε και σε αυτήν την κατηγορία ήταν η BMW Motorrad. Οι Γερμανοί έβαλαν πριν από σχεδόν 10 χρόνια στην αγορά μια μοτοσικλέτα ένα μοντέλο που είχε στόχο να τιμήσει το παρελθόν της μάρκας, αλλά παράλληλα να τη βάλει και στην κατηγορία των μοντέρνων κλασικών.



Η R12 ήρθε για να αντικαταστήσει την επιτυχημένη R12 επιμένοντας στο ίδιο αυθεντικό στυλ και την ρετρό προσέγγιση στο σχεδιασμό. Η R12 είναι εξοπλισμένη με κινητήρα boxer 1.170 κ.εκ. με απόδοση 95 ίππους και 110 Nm ροπής, οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, ενώ η μοτοσικλέτα χρησιμοποιεί σύστημα ανάρτησης Paralever στο πίσω μέρος. Η BMW R12 είναι διαθέσιμη στην τιμή των 15.400 ευρώ.

Ducati Scrambler Nightshift


Το 2024 είναι χρονιά σημαντικής ανανέωσης για την σειρά Scrambler της Ducati. Το εργοστάσιο της Μπολόνια παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του μοντέλου το οποίο έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια ολόκληρη τάση μόδας και lifestyle στους δύο τροχούς.



Το ανανεωμένο Scrambler εκφράζει απόλυτα την ιταλική φινέτσα με έναν ελκυστικό σχεδιασμό και λεπτομέρειες που μόνο το Centro Stile θα μπορούσε να σμιλεύσει. Για το 2023 αδιαμφισβήτητα η έκδοση που ξεχωρίζει είναι η Nightshift με έντονο μπλε χρωματισμό, καφέ ενιαία σέλα και ακτινωτούς τροχούς. Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος Desmo, αερόψυκτος 803 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 73 ίππους και 65,2 Nm ροπής. Συνοδεύεται από σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα και φυσικά ένα πολύ σύγχρονο σύστημα συνδεσιμότητας. Η Ducati Scrambler Nightshift είναι διαθέσιμη στην τιμή των 13.600 ευρώ.

Honda CL500


Η Honda είχε ξεκινήσει σταδιακά να επαναφέρει στην γκάμα της παλαιότερα μοντέλα όπως το Dax ή το Monkey. Τα πράγματα όμως έγιναν πολύ πιο σοβαρά όταν παρουσίασε την καινούρια CL500. Η scrambler μοτοσικλέτα είναι εμπνευσμένη από την σειρά CL της δεκαετίας του 1970 και ουσιαστικά έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εκτόξευση της Honda στις ευρωπαϊκές αγορές.



Η νέα CL500 ξεχωρίζει από τη ρετρό αισθητική της με το χαρακτηριστικό ρεζερβουάρ τύπου σταγόνας και την εξάτμιση ψηλά τοποθετημένη. Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος 471 κ.εκ. με απόδοση 46 ίππους και 43,3 Nm ροπής. Οι τροχοί είναι χυτοί με πολλές ακτίνες διάστασης 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, ενώ τα φρένα διαθέτουν σύστημα ABS της Honda. Η CL500 είναι διαθέσιμη στην τιμή των 7.450 ευρώ.

Moto Guzzi V7 Stone Corsa

Πιστή στην παράδοση των μοντέρνων κλασικών μοντέλων η Moto Guzzi για το 2024 μας χάρισε μια νέα ειδική έκδοση της V7 Stone. Η μοτοσικλέτα είναι ο ορισμός της μοντέρνας ρετρό κατηγορίας και για τη νέα χρονιά η ειδική έκδοση έρχεται να τονίσει τις αγωνιστικές ρίζες της μάρκας.



Βασικό χαρακτηριστικό της V7 Stone Corsa παραμένει ο εγκάρσια τοποθετημένος δικύλινδρος κινητήρας απόδοσης 66,5 ίππων. Η μοτοσικλέτα είναι βαμμένη σε συνδυασμό γκρι και κόκκινου, ενώ τα αμορτισέρ πίσω είναι βαμμένα επίσης μαύρα. Οι Ιταλοί έχουν προσθέσει στην έκδοση εξατμίσεις της Arrow και μίνι φέρινγκ στον προβολέα που δίνει έναν αγωνιστικό χαρακτήρα στο μοντέλο. Η Moto Guzzi V7 Stone Corsa είναι διαθέσιμη στις 10.590 ευρώ.

Triumph Scrambler 900 Chrome

Η Triumph μπορεί να περηφανεύεται ότι διαθέτει την πιο μεγάλη και την πιο ποιοτική γκάμα μοντέρνων κλασικών. Η βρετανική μάρκα έχει επενδύσει στην κατηγορία την τελευταία δεκαετία και σήμερα απολαμβάνει τους καρπούς αυτής της επιμονής διαθέτοντας ρετρό μοντέλα για όλα τα γούστα.



Η σειρά Chrome που δημιούργησε η Triumph περιλαμβάνει και ένα πολύ ξεχωριστό μοντέλο που είναι η Scrambler 900. Η μοτοσικλέτα ξεχωρίζει αμέσως από την ψηλά τοποθετημένη διπλή εξάτμιση δίπλα στη σέλα, τους ακτινωτούς τροχούς και το παραδοσιακό πράσινο χρωματισμό της έκδοσης Chrome. Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος 900 κ.εκ. με απόδοση 65 ίππους και 80 Nm ροπής, ενώ οι τροχοί είναι 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω με ελαστικά διπλής χρήσης. Η Bonneville Scrambler 900 είναι ήδη διαθέσιμη σε περιορισμένο αριθμό μονάδων με τιμή στα 12.490 ευρώ.

Yamaha XSR 700 Legacy

Η Yamaha αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά με τις modern classic μοτοσικλέτες πριν από μερικά χρόνια παρουσιάζοντας την γκάμα των XSR. Οι Ιάπωνες δεν άφησαν στην τύχη τα πράγματα και επιδίωξαν να στηρίξουν τα μοντέλα τους δημιουργώντας παράλληλες δράσεις και τμήματα που έφεραν μια νέα φιλοσοφία στη μάρκα. Χαρακτηριστική είναι η δημιουργία του τμήματος Yard Built και Faster Sons που γέννησαν μια οικογένεια customizing με φανατικούς της Yamaha.



Για το 2024 η Yamaha έριξε το βάρος της στο XSR 700, παρουσιάζοντας την έκδοση Legacy. Η μοτοσικλέτα είναι βαμμένη σε ασημί χρώμα που συνοδεύεται από μαύρες λεπτομέρειες και το γνωστό Block Pattern από τα αγωνιστικά της μοντέλα στο ρεζερβουάρ. Οι τροχοί είναι βαμμένοι σε χρυσό και η σέλα κοφτή στο πίσω μέρος, δίνοντας μια scrambler αισθητική στη μοτοσικλέτα. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός CP2 των 690 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 73,4 ίππους και 67 Nm ροπής. Η XSR 700 είναι διαθέσιμη στο δίκτυο της Μοτοδυναμικής στην τιμή των 9.490 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου