Audi A5 αποκαλύφθηκε ως η κορυφαία αντικατάσταση του τρέχοντος A4 και θα διατίθεται ως σεντάν και ως στέισον βάγκον, αλλά όχι ως κουπέ και καμπριολέ, Οπτικά, το A5 είναι ξεκάθαρα μια εξέλιξη του A4, με μια ομαλή σχεδίαση που δανείζεται στοιχεία από το A6 E-tron saloon EV concept που παρουσιάστηκε πριν από τρία χρόνια. Το κλειδί για την εμφάνιση είναι οι καμάρες των τροχών που οι σχεδιαστές αναφέρουν ως «μύες Quattro».
Η γκάμα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, δύο εξελίξεις του EA888
βενζινοκίνητου του ομίλου Volkswagen , που αποδίδει είτε 148 ίππους είτε
201 ίππους. Και τα δύο συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού
συμπλέκτη, ενώ η τετρακίνηση Quattro είναι μια επιλογή, διαθέσιμη στην πιο ισχυρή έκδοση.
Το A5 θα διατίθεται,
επίσης, σε μια τροποποιημένη έκδοση του turbo-diesel των 2,0 λίτρων της
Volkswagen, εξοπλισμένη με το σύστημα MHEV Plus, ενισχύοντας την απόδοσή του στους 201 ίππους και μειώνοντας τις εκπομπές CO2 κατά 10 g/km.
Αναμένεται, επίσης, το κορυφαίο S5, με τον υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα βενζίνης των 3,0 λίτρων, να αποδίδει 362 ίππους.
Εμπνευσμένο από το Q6 E-tron, στο
εσωτερικό ξεχωρίζει μια μεγάλη καμπύλη οθόνη που χρησιμεύει ως το σημείο
εστίασης στο ταμπλό. Χωρίζεται σε ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών
και οθόνη αφής infotainment 14,5 ιντσών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου