Πρωταγωνιστικό ρόλο στην παρουσία των δύο αυτοκινήτων παίζει φυσικά ο κινητήρας. Με κωδική ονομασία G16E-GTS, είναι ένα τρικύλινδρο θαύμα μόλις 1.600 κ.εκ. με απόδοση που φθάνει στα 272 άλογα στο GR Yaris και στα 305 στην GR Corolla. Όπως ήταν προφανές, οι βελτιωτές έπιασαν από την πρώτη στιγμή δουλειά, βλέποντας στο μικρό μοτέρ τεράστιες κρυμμένες δυνατότητες.
Οι συγκεκριμένοι βελτιωτές έχουν ήδη αποκτήσει μεγάλη εμπειρία στο συγκεκριμένο μοτέρ, έχοντας και το ρεκόρ για το ταχύτερο GR Yaris στο τετρακοσάρι σε αγώνα dragster με χρόνο 10,8 δευτερόλεπτα.
Όπως αναφέρουν οι βελτιωτές του Motive TV, παρατήρησαν ότι το μοτέρ ελαφρώς “υπολειτουργεί” έτσι ώστε να διασφαλίσει ότι δεν θα υπερθερμαίνεται το σύστημα τετρακίνησης.
Ο στάνταρ “εγκέφαλος” βάζει κάποια όρια στον τρόπο που λειτουργεί το μοτέρ στις υψηλές στροφές. Εκεί, στην κεντρική μονάδα ελέγχου, μπορεί να γίνει αρκετή δουλειά για να ξεκλειδωθούν αρκετά κρυμμένα άλογα. Ανάλογα τα χρήματα και τον χρόνο που έχει κανείς, οι 500 ίπποι είναι “παιχνιδάκι” γι' αυτό το εκπληκτικό μοτέρ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου