
Η Honda λίγες μέρες πριν αποκάλυψε με κάθε επισημότητα το νέο Civic Type R, το οποίο βασίζεται σε μια εκτενώς τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας του προηγούμενου (FK8) Type R και στο turbo τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με τη χωρητικότητα των 2,0 λίτρων. Πάνω σε αυτή την πλατφόρμα, η δημιουργία μιας έκδοσης αμιγώς ηλεκτρικής για το Type R είναι μάλλον απίθανη αλλά αντίθετα, πολύ πιθανή είναι η ύπαρξη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης.

«Δεν θα απέκλεια τον εξηλεκτρισμό του μοντέλου», είπε ο Ko Yamamoto σε μια πρόσφατη συνέντευξή του και συνέχισε λέγοντας πως «δεν μπορούμε να κάνουμε ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης σε αυτήν την πλατφόρμα αλλά μπορούμε να εξελίξουμε ένα plug-in υβριδικό». Δεν επιβεβαιώνεται η πρόθεση της Honda να παρουσιάσει κάτι τέτοιο στο άμεσο μέλλον αλλά στο πλαίσιο της παρουσίασης μιας σειράς μοντέλων με εξηλεκτρισμένα χαρακτηριστικά, θα μπορούσε να «χωρέσει» και μια τέτοια εκδοχή του Civic Type R.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου