Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021

Συντριπτικό «όχι» από τους δικαστές στην νομοθετική πρόβλεψη για γραπτή αξιολόγησή τους


Οι δικαστικοί απέρριψαν τον σχεδιασμό για γραπτή αξιολόγηση, με το επιχείρημα ότι προσβάλλεται το κύρος του θεσμού - Σε ποσοστό 97,1% διαφώνησαν με το άρθρο 40 του σχεδίου νόμου για την ΕΣΔΙ, που προβλέπει τη διενέργεια εξέτασης και βαθμολόγησης - Σε ποσοστό 94,6% υποστηρίζουν ότι οι γραπτές εξετάσεις απαξιώνουν τον θεσμικό ρόλο των δικαστικών λειτουργών Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας που διεξήγαγε η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων (ΕΔΕ) οι δικαστές είναι αντίθετοι στις γραπτές αξιολογήσεις τους, που προβλέπει το νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης για τις «μεταρρυθμίσεις στο νομοθετικό πλαίσιο της Εθνικής Σχολής Δικαστικών Λειτουργών».



Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων, «με ένα σχεδόν ομόφωνο όχι, τα μέλη της Ένωσης, απέρριψαν τον σχεδιασμό για γραπτές αξιολογήσεις εν ενεργεία δικαστικών λειτουργών, θεωρώντας ότι αυτές προσβάλουν το κύρος του θεσμού και πλήττουν τη δικαστική ανεξαρτησία».




Παράλληλα, η ΕΔΕ, επισημαίνει ότι «οι δικαστικοί λειτουργοί αξιολογούνται κάθε χρόνο στην δικαιοδοτική τους κρίση από τα αρμόδια όργανα της επιθεώρησης και δεν δέχονται να υποβάλλονται σε γραπτές εξετάσεις οι οποίες θα αναπαράγουν την μία και μοναδική αλήθεια του διδάσκοντος και στοχεύουν να κάμψουν την ελεύθερη γνώμη και επιστημονική άποψη».

Τα αποτελέσματα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας που ολοκληρώθηκαν χθες, σύμφωνα με την ΕΔΕ, έχουν ως εξής:




Ερώτηση: Συμφωνείτε με το άρθρο 40 του σχεδίου νόμου για την ΕΣΔΙ, που προβλέπει τη διενέργεια εξέτασης και βαθμολόγησης μετά την παρακολούθηση υποχρεωτικών εκπαιδευτικών σεμιναρίων, με εισαγωγή του αποτελέσματος στον υπηρεσιακό φάκελο;

OXI 1.044, ποσοστό: 97,1%

NAI 18, ποσοστό:2,9%



Ερώτηση: Συμφωνείτε πώς η υποβολή των δικαστικών λειτουργών σε γραπτές εξετάσεις απαξιώνει τον θεσμικό τους ρόλο;

NAI 1.017, ποσοστό: 94,6%

OXI 55, ποσοστό: 5,4%

Ψηφοφόροι: 1.749

Σύνολο ψηφοδελτίων: 1.075

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου