Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021

Γιάννης Βασιλείου: «Πήγα στο νεκροταφείο για μία κοπέλα που σκοτώθηκε και η φωτογραφία της άρχισε να κουνιέται, μου μιλούσε»

Η μεταφυσική εμπειρία που έζησε, η σχέση του με τον γιο του, Γιώργο Αλκαίο, και η απόφασή του να εγκαταλείψει την Εκκλησία και να ασχοληθεί με το τραγούδι Δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής Mega Καλημέρα παραχώρησε ο Γιάννης Βασιλείου και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην σχέση του με τον γιο του, Γιώργο Αλκαίο.
Αρχικά, ο τραγουδιστής μίλησε για το παρελθόν του και πώς από ιερέας κατέληξε να ασχολείται με την μουσική. «Ξεκίνησα για ιερέας, αλλά με κέρδισε το τραγούδι, όταν έκανε επιτυχία το "Θηλυκέ μου κουρσάρε, το κορμί μου λάφυρο πάρε". Κάναμε πολλά σουξέ, χρυσούς και πλατινένιους δίσκους, αλλά την πίστη την έχω μέσα μου», δήλωσε ο Γιάννης Βασιλείου.

Στην συνέχεια, αποκάλυψε μία μεταφυσική εμπειρία που είχε στο παρελθόν. «Πήγα στο νεκροταφείο να δω μια κοπέλα που είχε σκοτωθεί σε δυστύχημα, της μίλαγα και ξαφνικά, άρχισε να κουνιέται η φωτογραφία της. Κατάλαβα πως μου μιλούσε», είπε.

Για την προσωπική του ζωή, ο Γιάννης Βασιλείου εξήγησε πως αν και είναι εδώ και πολλά χρόνια χωρισμένος, δεν είναι μόνος του και μάλιστα, ζει μία από τις πιο ευτυχισμένες φάσεις της ζωής του.

Όσον αφορά την σχέση του με τον γιο του, Γιώργο Αλκαίο, ο τραγουδιστής ανέφερε πως δεν βλέπονται συχνά, όμως παρόλα αυτά διατηρούν πολύ καλές σχέσεις.

«Η σχέση μου με τον Γιώργο είναι μια χαρά. Δεν τον βλέπω καθόλου, είναι συνέχεια στη Μήλο. Αυτή την εβδομάδα θα κάνει τηλεοπτικό comeback. Από μικρό παιδί τον καμαρώνω, έχει κάνει πολλά πράγματα. Δεν μοιάζουμε καθόλου, εγώ είμαι ήρεμος, εκείνος είναι νευρόσπασμα», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου