Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021

Τα Καλλιστεία πωλήθηκαν και επιστρέφουν

Πάνω από 100.000 ευρώ φέρεται να πλήρωσε ο Πάνος Ζήνας για τα δικαιώματα - Πώς η κρίση γκρέμισε τη γέφυρα της ομορφιάς μετά από δύο δεκαετίες στην Ελλάδα της ευδαιμονίας, για να πάρουν τη σκυτάλη ριάλιτι και social media - Η ιστορία του θεσμού και οι εστεμμένες που έγραψαν ιστορία
Ο Διαγωνισμός Ομορφιάς Σταρ Ελλάς και Μις Ελλάς επιστρέφει. Τα γνωστά σε όλους Καλλιστεία επανακάμπτουν επιδιώκοντας να ξανακερδίσουν τη δημοτικότητα και το κύρος που απέπνεαν άλλοτε. Με την προσδοκία να λάμψουν και πάλι στον χώρο του θεάματος, της ομορφιάς και της μόδας, η νέα εποχή εγκαινιάζεται με νέα υπογραφή. Ηδη τα δικαιώματα των Καλλιστείων εκχωρήθηκαν από τον κ. Βασίλη Πρεβελάκη στον σχεδιαστή μόδας Πάνο Ζήνα.

Στις 19 Οκτωβρίου αναρτήθηκε στη σελίδα των Καλλιστείων στο Facebook μια ανακοίνωση που, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Το 2021 σηματοδοτείται από την αρχή μιας νέας εποχής για τον πιο δημοφιλή διαγωνισμό ομορφιάς της χώρας μας. Ο Βασίλης Πρεβελάκης, γιος του αείμνηστου Γιώργου Πρεβελάκη, αποχωρεί από το δικαίωμα της ιδιοκτησίας των ελληνικών Καλλιστείων, για να τον διαδεχθεί μια νέα εταιρεία υπό την ιδιοκτησία και επίβλεψη του σχεδιαστή μόδας Πάνου Ζήνα και συνεργατών του».




Το deal έκλεισε πριν από περίπου τρεις εβδομάδες και, σύμφωνα με πληροφορίες, ξεπέρασε τα 100.000 ευρώ. Ωστόσο το οικονομικό μέρος υπολείπεται της πεποίθησης, της αισιοδοξίας και της όρεξης για σκληρή δουλειά του νέου κατόχου των δικαιωμάτων ώστε να επαναφέρει στον θεσμό τη γνωστή του αίγλη. «Πιστεύω ότι εγώ και οι συνεργάτες μου διαθέτουμε όλα όσα χρειάζονται γι’ αυτό τον στόχο», τονίζει στο «ΘΕΜΑ» ο κ. Ζήνας. «Θέλουμε να γίνουμε και πάλι το σημείο αναφοράς για κάθε όμορφη νεαρή γυναίκα που επιθυμεί να σταδιοδρομήσει στον χώρο της μόδας και της ομορφιάς.
Τα Καλλιστεία κάνουν το βήμα στη νέα εποχή μετά το deal των 100.000 ευρώ για τη μεταβίβαση των δικαιωμάτων της διοργάνωσης
Μην ξεχνάτε πως αμέτρητες γυναίκες που σήμερα σταδιοδρομούν σε διαφορά λαμπερά επαγγέλματα ξεκίνησαν από τα Καλλιστεία. Επίσης, στόχος μας είναι όχι μόνο να ανακτήσουν την αίγλη τους, αλλά να τα πάμε και ένα βήμα παραπέρα. Θέλουμε αυτές οι νεαρές όμορφες γυναίκες που θα κατακτούν τους τίτλους ομορφιάς να γίνουν μέρος ενός μεγαλύτερου ανθρωπιστικού σκοπού και να συμμετάσχουν σε κάτι μεγαλύτερο από τη λάμψη μόνο μιας βραδιάς».

Ξεφτισμένη λάμψη

Πράγματι, πολύ πριν από την εποχή του Instagram, του Facebook, του TikTok και λοιπών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η συγκεκριμένη βραδιά του διαγωνισμού για την εκλογή των Σταρ Ελλάς και Μις Ελλάς συγκέντρωνε πάνω της απίστευτη δημοσιότητα. Κάθε κοσμικός που σεβόταν τον εαυτό του όφειλε να είναι παρών, αν όχι μέλος της κριτικής επιτροπής.

Ηθοποιοί, τραγουδιστές, επιχειρηματίες, εκδότες, σταρ της τηλεόρασης, παράγοντες του δημόσιου βίου, παλιότερα ακόμη και εξέχοντες πολιτικοί έκαναν τη δική τους πασαρέλα ανάμεσα στο κοινό, την ίδια στιγμή που βάδιζαν στη σκηνή των Καλλιστείων οι πανέμορφες υποψήφιες.

Από το 1990, όταν τα ελληνικά Καλλιστεία λούστηκαν από τους προβολείς της νεοσύστατης ιδιωτικής τηλεόρασης, έγιναν αυτομάτως ακόμη πιο δημοφιλές σόου. Σχεδιασμένα με τρόπο ώστε να εξυπηρετούν το ανδρικό βλέμμα και να αναζητούν τη γυναικεία έγκριση, τα Καλλιστεία μπήκαν ευπρόσδεκτα στο σαλόνι με τη μικρή οθόνη κάθε εγχώριου νοικοκυριού.



Το κανάλι του ΑΝΤ1, που μονοπωλούσε τη ζωντανή πανελλαδική τηλεοπτική τους μετάδοση, κατακτούσε υψηλά νούμερα τηλεθέασης και εισέπραττε αντίστοιχες οικονομικές προσόδους.

Το διόλου αμελητέο κόστος της άψογης διοργάνωσης για την οποία δούλευε παρασκηνιακά ένας μικρός επαγγελματικά καταρτισμένος στρατός το υπερέβαιναν τα έσοδα από πλούσιες χορηγίες, άφθονες διαφημίσεις, τεράστιο televoting. Μαζί με την άυλη επικοινωνιακή απήχηση συγκροτούνταν ένα κερδοφόρο γεγονός της μιας και μόνο νύχτας της εκδήλωσης.
Το 1996 στο Μπανγκαλόρ της Ινδίας, όταν η υπέροχη Ειρήνη Σκλήβα ως Μις Ελλάς στέφθηκε Μις Κόσμος Το εκθαμβωτικό αυτό σκηνικό στο οποίο πρωταγωνιστούσαν οι καλλίγραμμες υποψήφιες για τους επίζηλους τίτλους άντεξε δύο ολόκληρες δεκαετίες στην Ελλάδα της ευδαιμονίας, της πλησμονής και της αστακομακαρονάδας με δανεικά.

Από το 2010, και ενώ η χώρα βίωνε την κρίση στο πρώτο της στάδιο, τα Καλλιστεία Σταρ Ελλάς και Μις Ελλάς σταμάτησαν να μεταδίδονται τηλεοπτικά. Τα διαθέσιμα λεφτά της διαφήμισης και των χορηγιών περιορίστηκαν σημαντικά, τα πορτοφόλια στραγγίστηκαν για την κάλυψη αμεσότερων προτεραιοτήτων, ο θεσμός κλονίστηκε. Ο διαγωνισμός μεταδόθηκε για δύο χρόνια διαδικτυακά, μετά τον κάλυψε τηλεοπτικά το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, που προβάλλει τις κονσέρβες του ΑΝΤ1, και αναπόφευκτα το πρώην εκτυφλωτικό θέαμα συρρικνώθηκε.

Η κρίση άνοιξε δίοδο στο ρήγμα του δημοφιλούς σόου για να εισέλθουν στο προσκήνιο άλλοι διαγωνισμοί ομορφιάς που διοργανώνονταν σε νυχτερινά μαγαζιά, χωρίς όμως ποτέ να καταφέρουν να αναδειχθούν ισότιμοι του διεθνούς αντίκτυπου και του αστραφτερού glam που περιέβαλλε τα Καλλιστεία για τη Σταρ Ελλάς και τη Μις Ελλάς.

Τα social media

Βαθμιαία, όμως, έφθινε και η μεγάλη δημοσιότητα που απολάμβαναν άλλοτε οι πολυσυζητημένες εστεμμένες του θεσμού, οι οποίες αποτελούσαν τις περιζήτητες σελέμπριτι φιγούρες σε πάρτυ, κοσμικές συγκεντρώσεις και εκδηλώσεις της ντόπιας showbiz. Τα lifestyle περιοδικά που τις φιλοξενούσαν στα εξώφυλλά τους σταδιακά εξέπνευσαν, οι νέες διαδραστικές τεχνολογικές πλατφόρμες άνοιξαν απλούστερους δρόμους προς τη δημοσιότητα κάθε επίδοξης top model, το concept των Καλλιστείων αντικαταστάθηκε από πιο σύγχρονες και καθημερινές μορφές ριάλιτι όπως το «Greece’s Next Top Model» και το «My Style Rocks».

Ωστόσο, τα Καλλιστεία δεν ξεπεράστηκαν λειτουργικά. Ούτε θεωρούνται αναχρονιστικά και υποτιμητικά για το γυναικείο φύλο, όπως επέμεναν στο απώτερο παρελθόν οι παλαιολιθικές πλέον φεμινίστριες.

Εκσυγχρονίστηκαν, συνεχίζουν να υφίστανται διεθνώς και πορεύονται με το ίδιο κομψό βήμα πάνω σε ψηλοτάκουνα στις πασαρέλες του κόσμου. Απλώς στην Ελλάδα αναζητούσαν νέα πνοή. Υφολογική και οικονομική. Για να αποκτήσουν τα Καλλιστεία μια φρέσκια αισθητική προσέγγιση, εναρμονισμένη με τις σύγχρονες τάσεις της εποχής, στα καινούρια γούστα του κοινού. Το οποίο έχει ξεκολλήσει πια από τη στερεοτυπική μπαγιατίλα κατά την αποδοχή της φυσικής και προσιτής στη θέα, όχι πια εξιδανικευμένης, ομορφιάς.

Η αλήθεια είναι ότι στην Ελλάδα ο θεσμός των Καλλιστείων μετράει σχεδόν έναν αιώνα ζωής. Ολα ξεκίνησαν στην Αθήνα στις 20 Ιανουαρίου του 1929 στον 1ο Ελληνικό Διαγωνισμό Ομορφιάς στο κέντρο «Devices», στη γωνία των οδών Πανεπιστημίου και Ιπποκράτους. Μις Ελλάς αναδείχθηκε η 24χρονη «μελαχρινή και χαρίεσσα» Ασπασία Καρατζά από την Πάτρα. Με μπομπέ μαλλί και χαλαρό μαύρο φόρεμα τζαζ ως ντίβα του βωβού σινεμά, η εστεμμένη καλλονή, αφού χόρεψε παραδοσιακό καλαματιανό κατά την απονομή του τίτλου της, αναχώρησε σιδηροδρομικώς με το «Οριάν Εξπρές» για το Παρίσι.
Στις 20 Ιουνίου του 1964 στέφθηκε Σταρ Ελλάς η Κορίνα Τσοπέη, ενώ λίγο μετά, την 1η Αυγούστου, στον διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε στο Μαϊάμι η γοητευτική 20χρονη Ελληνίδα κέρδισε τον τίτλο της Μις Υφήλιος
Εκεί συμμετείχε στον Διαγωνισμό για τη Μις Ευρώπη, όπου και διακρίθηκε, περιγραφόμενη από τη γαλλική εφημερίδα «L’Intransigeant» ως «ζωντανό άγαλμα του θεϊκού Φειδία». Τα δεύτερα Καλλιστεία διοργανώθηκαν στις 27 Ιανουαρίου του 1930 στο ασφυκτικά γεμάτο θέατρο «Ολύμπια» της οδού Ακαδημίας. Νικήτρια εξελέγη η 18χρονη Αλίκη Διπλαράκου, κόρη γνωστού Μανιάτη δικηγόρου της πρωτεύουσας.

Αφού θριάμβευσε ανάμεσα σε 20 Ευρωπαίες καλλονές, εξελέγη στο Παρίσι σχεδόν παμψηφεί Μις Ευρώπη, χάρη στη δωρική της λιτότητα που παρέπεμπε στο «παν μέτρον άριστον». Ατυχώς, έχασε με διαφορά μόνο μιας ψήφου τον τίτλο Μις Υφήλιος στο Ρίο ντε Τζανέιρο, καθώς αυτός απονεμήθηκε στην ντόπια Μις Βραζιλία, Γιολάντα Περέιρα.

Από το 1931 η διοργάνωση Καλλιστείων δεν επαναλήφθηκε στην Ελλάδα.

Η αναβίωση των 50s

Επρεπε να περάσουν δύο δεκαετίες ώστε να αναβιώσει ο θεσμός. Στις 6 Απριλίου του 1952, στο ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεταννία», τον τίτλο της Σταρ Ελλάς, ανάμεσα σε 11 υποψήφιες, όλες με ψευδώνυμο, κέρδισε η 17χρονη Κρητικοπούλα Νταίζη Μαυράκη με το ψευδώνυμο «Ακρωτήρι». Ηταν το μεγαλύτερο κοσμικό και καλλιτεχνικό γεγονός της σικ αστικής Αθήνας.

Το συγκεντρωμένο πλήθος διέκοψε την κυκλοφορία έξω από το ξενοδοχείο, ενώ παπάδες και οργισμένες παραθρησκευτικές οργανώσεις καταριούνταν διά βοής τον «σατανά της ομορφιάς» και αφόριζαν τα Καλλιστεία. Η νικήτρια μετέβη στο Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνιας για τον Διαγωνισμό Μις Υφήλιος, εξελέγη τρίτη και υπέγραψε τριετές συμβόλαιο με την εταιρεία παραγωγής ταινιών Universal. Ηταν μια εντυπωσιακή εκκίνηση για τα εγχώρια Καλλιστεία που έκτοτε διοργανώνονταν ανελλιπώς.

Από την επόμενη χρονιά ο Διαγωνισμός Ομορφιάς για την ανάδειξη της Σταρ Ελλάς θα πραγματοποιούνταν -τις περισσότερες φορές- το τελευταίο Σάββατο του Ιουνίου. Ως χώρος διεξαγωγής καθιερώθηκε το παραλιακό κέντρο «Αρζεντίνα», που βρισκόταν στο Καλαμάκι.

Το 1959 ο διαγωνισμός μεταφέρθηκε στα «Αστέρια» της Γλυφάδας, τα οποία έγιναν έκτοτε ο επίσημος τόπος φιλοξενίας των Καλλιστείων και τη βραδιά παρουσίαζε επί σχεδόν μία δεκαετία ο μοναδικός Λάμπρος Κωνσταντάρας. Εκείνη τη χρονιά αναδείχθηκε Σταρ Ελλάς η ανήλικη, μόλις 15 ετών, Ζωή Κουρούκλη, το πραγματικό όνομα της Ζωής Λάσκαρη.

Πέντε χρόνια αργότερα, στις 20 Ιουνίου 1964, στον ίδιο χώρο στέφτηκε Σταρ Ελλάς η Κορίνα Τσοπέη, η οποία πριν ονομαζόταν Κυριακή ή Κούλα, όπως τη φώναζε ο ταγματάρχης Πεζικού με καταγωγή από την Κίττα της Μάνης πατέρας της Γιώργος Τσοπέης. Την 1η Αυγούστου του 1964 στον διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε στο Μαϊάμι η γοητευτική 20χρονη Κορίνα κέρδισε τον τίτλο της Μις Υφήλιος.

Ο εγχώριος Τύπος της εποχής, σε παραλήρημα ενθουσιασμού, θριαμβολόγησε για τη διεθνή διάκριση της Ελληνίδας καλλονής, ενώ δεν έλειψαν οι εθνικιστικές εξάρσεις της σύγκρισης της ομορφιάς της με το απαράμιλλο αρχαιοελληνικό κάλλος.
Το 1959 αναδείχθηκε Σταρ Ελλάς η ανήλικη, μόλις 15 ετών, Ζωή Κουρούκλη, όπως ήταν το πραγματικό όνομα της Ζωής Λάσκαρη
Στα τέλη της δεκαετίας του 1960, ο 42χρονος Γιώργος Πρεβελάκης, απόφοιτος της Νομικής με πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο του Αρκανσο των ΗΠΑ και στέλεχος σε μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες, ανέλαβε αντιπρόσωπος στην Ελλάδα των Οργανισμών Διεθνών Καλλιστείων. Πρώτη φορά διοργάνωσε τα Πανελλήνια Καλλιστεία το 1969, όταν ανέλαβε τις δημόσιες σχέσεις της εφημερίδας «Απογευματινή», η οποία υποστήριζε τον θεσμό επί 28 χρόνια. Τέσσερα χρόνια αργότερα, την 21η Ιουλίου του 1973, διοργάνωσε στην Ελλάδα τα Καλλιστεία για την εκλογή της Μις Υφήλιος με τόπο διεξαγωγής το Ηρώδειο.

Η περιθωριοποιημένη διεθνώς χούντα των συνταγματαρχών αναζητούσε τότε απεγνωσμένα ένα παγκόσμιας προβολής γεγονός που θα την έβγαζε από την απομόνωση. Ετσι παραχώρησε το αρχαίο ρωμαϊκό θέατρο για την εκδήλωση.

Οι 61 πανέμορφες, δίχως άλλο, υποψήφιες απ’ όλο τον κόσμο φιλοξενήθηκαν στην Αθήνα, έκαναν κρουαζιέρες στα κοντινά νησιά και διέμεναν στο νεόδμητο «Απόλλων Παλλάς» στο Καβούρι, που είχε καλύψει όλη την πισίνα για να περάσει η πασαρέλα κατά τις προετοιμασίες της εμφάνισής τους υπό τη σκιά της Ακρόπολης.

Ο ελληνικός Τύπος είχε, ευλόγως, ταχθεί υπέρ της θαυμάσιας Βάνας Παπαδάκη, μετέπειτα συζύγου του γνωστού επιχειρηματία Γιάννη Δελούδη, η οποία ως Σταρ Ελλάς εκπροσωπούσε τη χώρα. Πέρασε στην τελική 12άδα αλλά η κριτική επιτροπή, μέλη της οποίας, μεταξύ άλλων, ήταν η Τζίντζερ Ρότζερς και η Λιν Ρεντγκρέιβ, ανακήρυξε τον τίτλο Μις Υφήλιος 1973 την 20χρονη Φιλιππινέζα Μαργαρίτα Μοράν.

Έκτοτε ο Γιώργος Πρεβελάκης παρακολουθούσε αυτοπροσώπως όλους τους διεθνείς διαγωνισμούς ομορφιάς σε εξωτικούς και μη προορισμούς, ενώ διοργάνωνε τους εγχώριους από το σπίτι του στην οδό Αλκιμάχου στο Παγκράτι με τη συμπαράσταση της συζύγου του Σοφίας.

Όταν το 1982 απαγορεύτηκε η μετάδοση των Καλλιστείων από την κρατική τηλεόραση, ύστερα από απαίτηση των φεμινιστριών την οποία αποδέχτηκε η κυβέρνηση της «Αλλαγής», η εφημερίδα «Απογευματινή», που τα υποστήριζε με την ενθάρρυνση του εκδότη της Νάσου Μπότση, αποφάσισε να διακόψει τη συνεργασία μαζί τους. Ο Πρεβελάκης συνέχισε απτόητος με το ίδιο πάθος τον διαγωνισμό με τη συνδρομή κάποιων περιοδικών όπως το «Ρομάντσο», η «Ντισκομόδα» κ.λπ.

Έως ότου ήρθε η επιβράβευση του ζήλου του με τη συμφωνία που σύναψε με τον ιδιοκτήτη του ΑΝΤ1 Μίνωα Κυριακού. Οι υπερπαραγωγές του καναλιού και η απευθείας μετάδοση που χτυπούσε εξηντάρια στην τηλεθέαση εκτίναξε την εκδήλωση στην τηλεοπτική στρατόσφαιρα. Επί δεκαπέντε συναπτά χρόνια ο ψηλός και διοπτροφόρος Γιώργος Πρεβελάκης ανέβαινε στη σκηνή, συνήθως, του Θεάτρου Ρεξ κρατώντας τον φάκελο της κριτικής επιτροπής, στεκόταν μπροστά στον φακό πλάι στην παρουσιάστρια Ελένη Μενεγάκη και ανακοίνωνε τα αποτελέσματα.
Από το 2010, και ενώ η χώρα βίωνε την κρίση στο πρώτο της στάδιο, οι άλλοτε λαμπερές φιέστες σταμάτησαν να μεταδίδονται τηλεοπτικά. Τα διαθέσιμα λεφτά της διαφήμισης και των χορηγιών περιορίστηκαν, με φυσική συνέπεια ο θεσμός να κλονιστεί
Στον επόμενο τόνο ο Πρεβελάκης, ως σύμβουλος του AΝΤ1 στη διοργάνωση των Διαγωνισμών Ομορφιάς, συνόδευε υπεύθυνα την αποστολή των Ελληνίδων Μις Ελλάς και Σταρ Ελλάς στα διεθνή καλλιστεία. Μεταξύ άλλων ήταν παρών το 1996 στο Μπανγκαλόρ της Ινδίας όταν η υπέροχη Ειρήνη Σκλήβα ως Μις Ελλάς στέφθηκε Μις Κόσμος. Προνοητικός, είχε φροντίσει όλα τα χρόνια της δραστηριοποίησής του στις διαδικασίες διοργάνωσης των Καλλιστείων να έχει σποραδικά κοντά του τον γιο του Βασίλη ώστε να είναι εύκολη η μεταβίβαση των ευθυνών του όταν θα αποφάσιζε να αποσυρθεί.

Ο μακροβιότερος αντιπρόσωπος του διαγωνισμού σε όλο τον κόσμο απεβίωσε αιφνιδίως το 2006 από ανακοπή καρδιάς, σε ηλικία 79 ετών. Αναγκαστικά ο γιος του, που διέμενε στην Αμερική όντας πανεπιστημιακός καθηγητής Πληροφορικής στη Φιλαδέλφεια και κατόπιν στην Καλιφόρνια, έσπευσε να αναλάβει τις υποχρεώσεις και τα καθήκοντα του πατέρα του. Ο Βασίλης πάλεψε με σθένος ώστε να συνεχιστεί ο θεσμός, αλλά οι μεγάλες του δόξες ανήκαν πια στο παρελθόν.

Η επόμενη μέρα

Στην οικονομική κρίση, στην απουσία τηλεοπτικής στέγης, στην έλλειψη μεγάλων χορηγών, στην επιχειρούμενη υποκατάσταση του θεσμού από άλλες διοργανώσεις προστέθηκε και η πανδημία.

Ο Βασίλης Πρεβελάκης, που τα τελευταία τουλάχιστον οκτώ χρόνια ζούσε και εργαζόταν στη Γερμανία -είναι καθηγητής σε θέματα ασφάλειας των υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο του Μπράουνσβαϊγκ-, δεν διέθετε τον αναγκαίο χρόνο να βρίσκεται στην Ελλάδα για συζητήσεις και διαπραγματεύσεις για τη συνέχιση της διοργάνωσης των Καλλιστείων.

Ετσι, αποφάσισε να αποχωρήσει από τα δικαιώματα της ιδιοκτησίας τους. Με απόλυτο σεβασμό στον αείμνηστο πατέρα του και στο κύρος του θεσμού, προχώρησε στη μεταβίβασή τους σε ένα διάδοχο σχήμα μιας νέας εταιρείας υπό την ιδιοκτησία και επίβλεψη του σχεδιαστή μόδας Πάνου Ζήνα και συνεργατών του. Ο Βασίλης Πρεβελάκης διατηρεί συμβουλευτικό ρόλο μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες μεταβίβασης των δικαιωμάτων Σταρ Ελλάς και της ιστοσελίδας του.

Στον ίδιο ιστότοπο οι μέχρι τώρα υπεύθυνοι του διαγωνισμού ανακοίνωσαν: «Ηδη ένα έμπειρο επιτελείο ανθρώπων που πλαισιώνουν την παραγωγή βρίσκεται σε πυρετώδεις προετοιμασίες για τη φετινή ανάθεση των τίτλων Σταρ Ελλάς, Μις Ελλάς και Μις Γιαγνκ μέσα από τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης (casting), καθώς έχει αποφασιστεί πως για το συμφέρον του διαγωνισμού όλο το βάρος της μεγάλης διοργάνωσης και παραγωγής θα μετατεθεί για το έτος 2022».

Το μεγάλο πλέον στοίχημα είναι στα χέρια του επιτυχημένου σχεδιαστή μόδας Πάνου Ζήνα, ο οποίος δηλώνει στο «ΘΕΜΑ»:
«Με τον κ. Πρεβελάκη είχαμε εξαιρετική συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια γιατί έχω ντύσει με ρούχα μου διεθνείς αποστολές όπως αυτές με τη Δούκισσα Νομικού, την Ευαγγελία Αραβανή, την Ιωάννα Μπέλλα και πολλές ακόμη. Ενώ είχαμε κάνει κουβέντες και στο παρελθόν, φαίνεται πως φέτος τελικά ωρίμασε η απόφαση και από τις δύο πλευρές και έτσι προχωρήσαμε σε υπογραφές πρόσφατα. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που φέτος οι τίτλοι Σταρ Ελλάς, Μις Ελλάς και Μις Γιανγκ θα δοθούν στις υποψήφιες με τη διαδικασία της ανάθεσης μέσα από μια λιτή βραδιά στις 3 Νοεμβρίου. Δυστυχώς, ο χρόνος μάς πιέζει εξαιτίας της αποστολής των νικητριών στους διεθνείς διαγωνισμούς».

Οσοι γνωρίζουν από παλιά τον κ. Ζήνα συμμερίζονται την αισιοδοξία του και εκτιμούν την αγάπη του προς τον θεσμό. Ο δραστήριος δημιουργός του οίκου μόδας Cinema, που δίνει έμφαση στη θηλυκότητα και το σεξαπίλ στις γυναικείες βραδινές τουαλέτες, είναι μια αειθαλής, έντονη όσο και οικεία προσωπικότητα που έχει αφήσει με διακριτική περπατησιά τη χαμογελαστή σφραγίδα του στο εγχώριο lifestyle.

Από τα μέσα της δεκαετίας του ’70 που επέστρεψε από το Λονδίνο και δημιούργησε το κλαμπ «Tequila» στη Μύκονο, τις αλλοτινές βόλτες με τη λευκή του Cadillac στο Νησί των Ανέμων, την αρχιτεκτονικά περίφημη βίλα που έχτισε το 1998 στα Χουλάκια, η οποία φιλοξενεί θρυλικά πάρτυ στις 26 Ιουλίου, την ημέρα γενεθλίων του, έχει χαράξει την ανοδική του πορεία με αέρινα μεν αλλά εντυπωσιακά βήματα.

Όσοι έχουν αντικρίσει την καταδεκτική του υποδοχή στην ημι-ισόγεια μπουτίκ του που διατηρούσε στην οδό Τσακάλωφ, αλλά και στο σημερινό ατελιέ του στη λεωφόρο Ποσειδώνος στην Καλλιθέα, την ευγενική φιλοξενία του σε πλεύσεις του με το σκάφος του, τύπου Cigarette, στις μυκονιάτικες παραλίες και φυσικά έχουν διακρίνει τη γοητεία του στην οποία έχουν παραδοθεί, μεταξύ άλλων, και αρκετές εστεμμένες καλλονές των Καλλιστείων αναγνωρίζουν έναν φινετσάτο, αεικίνητο πλην προσηνή άνθρωπο που αξιοποιεί τις ευκαιρίες την κατάλληλη στιγμή.

Το έχει αποδείξει με τις κολεξιόν, τις διεθνείς συνεργασίες του, καθώς και την έξυπνη εκμετάλλευση της υπερπολυτελούς βίλας την οποία διαθέτει προς ενοικίαση σε διεθνή βαριά πορτοφόλια αποκομίζοντας τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη. Πρόκειται για έναν σαφώς επιτυχημένο επιχειρηματία, τόσο προσγειωμένο όσο και τολμηρό, παρότι φέρεται να διστάζει στις μετακινήσεις με αεροπορικές πτήσεις.

Παρ’ όλα αυτά, με την πείρα του να εμπλέκεται δυναμικά στο νέο άλμα του παραδοσιακού διαγωνισμού ομορφιάς τονίζει στο «ΘΕΜΑ»:
«Σε αυτή τη διοργάνωση όλοι δουλεύουμε με την καρδιά μας και καταθέτουμε την εμπειρία και την τεχνογνωσία που διαθέτει ο καθένας προς τον κοινό μας στόχο. Ο μόνος ρόλος που μπορώ να υποσχεθώ είναι πως θα διαφυλάξω με κάθε τρόπο την αξιοπρέπεια του θεσμού, με τον σεβασμό και το κύρος που αξίζει στο γυναικείο φύλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου