Αμερικάνικα ΜΜΕ αναφέρουν ότι οι μηχανικοί της φίρμας δουλεύουν εντατικά επάνω σε ένα νέο οκτακύλινδρο σε διάταξη V μηχανικό σύνολο τεχνολογίας flat-plane crank, το οποίο
θα διαθέτει δύο υπερσυμπιεστές. Τα σημαντικότερα πλεονεκτήματά του είναι ο μικρός σε διαστάσεις και βάρος στρόφαλος, αλλά και ο πωρωτικός ήχος. Και γιατί όχι, καθώς υπάρχει η πιθανότητα ο ίδιος κινητήρας, εκτός από την κορυφαία Corvette να τοποθετηθεί και στην αγωνιστική C8. R. Στελέχη της φίρμας τόνισαν ότι το συγκεκριμένο μοτέρ θα αποδίδει πάνω από 800 ίππους με τη ροπή να αγγίζει τα 950 Nm. Εάν ισχύουν τα παραπάνω νούμερα η νέα Corvette Z06 θα είναι η ισχυρότερη έκδοση στην 67χρονη ιστορία του αμερικάνικου muscle car.
Να θυμίσουμε ότι η βασική έκδοση Stingray της Corvette C8 διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 6,2 lt, ο οποίος αποδίδει 502 PS, χωρίς ωστόσο να έχουν ανακοινωθεί επισήμως οι επιδόσεις που προσφέρει. Απλά ότι για το 0-100 km/h ο χρόνος θα είναι κοντά στα 3,0 δευτερόλεπτα. Να αναφέρουμε τέλος ότι η παρουσίαση της κορυφαίας Corvette αναμένεται στα τέλη του 2021.
θα διαθέτει δύο υπερσυμπιεστές. Τα σημαντικότερα πλεονεκτήματά του είναι ο μικρός σε διαστάσεις και βάρος στρόφαλος, αλλά και ο πωρωτικός ήχος. Και γιατί όχι, καθώς υπάρχει η πιθανότητα ο ίδιος κινητήρας, εκτός από την κορυφαία Corvette να τοποθετηθεί και στην αγωνιστική C8. R. Στελέχη της φίρμας τόνισαν ότι το συγκεκριμένο μοτέρ θα αποδίδει πάνω από 800 ίππους με τη ροπή να αγγίζει τα 950 Nm. Εάν ισχύουν τα παραπάνω νούμερα η νέα Corvette Z06 θα είναι η ισχυρότερη έκδοση στην 67χρονη ιστορία του αμερικάνικου muscle car.
Να θυμίσουμε ότι η βασική έκδοση Stingray της Corvette C8 διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 6,2 lt, ο οποίος αποδίδει 502 PS, χωρίς ωστόσο να έχουν ανακοινωθεί επισήμως οι επιδόσεις που προσφέρει. Απλά ότι για το 0-100 km/h ο χρόνος θα είναι κοντά στα 3,0 δευτερόλεπτα. Να αναφέρουμε τέλος ότι η παρουσίαση της κορυφαίας Corvette αναμένεται στα τέλη του 2021.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου