Η BMW παρουσιάζει την ειδική έκδοση της M8 Competition, η οποία θα έχει το ρόλο του
Αυτοκινήτου Ασφαλείας στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP.
Στο περιθώριο του Αυστριακού Γκραν Πρι, με μεγάλο πρωταγωνιστή τον Andrea Dovizioso και την Ducati, η BMW παρουσίασε επισήμως την ειδικά διαμορφωμένη M8 Competition, που θα εκτελεί χρέη Safety Car για το φετινό Πρωτάθλημα MotoGP. Οι αλλαγές στο εξωτερικό, σε σχέση με την έκδοση παραγωγής, επικεντρώνονται στην πίσω αεροτομή, που έρχεται αυτούσια από την αγωνιστική έκδοση M8 GTE, στο εμπρός splitter, στις σπορ εξατμίσεις από τιτάνιο και στον carbon διαχύτη. Φυσικά δεν λείπουν τα LED φώτα στην οροφή και εμπρός γρίλια, αλλά και τα χαρακτηριστικά αυτοκόλλητα του MotoGP. Στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί roll-cage, σύστημα πυρόσβεσης, μπάκετ καθίσματα Recaro με ζώνες 6 σημείων. Κάτω από το καπό συναντάμε τον V8 Μ TwinPower Turbo κινητήρα των 4,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 625 ίππους.
Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, χάρη στην τετρακίνηση M xDrive, μέσω του 8τάχυτου κιβωτίου M Steptronic, ενώ οι επιδόσεις της είναι καταιγιστικές (0-100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα). Οι τεχνικοί του M Division αναβάθμισαν και τα φρένα, με τον οδηγό της BMW M8 MotoGP Safety Car να έχει στη διάθεσή του δύο διαφορετικά set-up στο μεσαίο πεντάλ.
Τέλος να αναφέρουμε ότι όπως επισημαίνουν οι υπεύθυνοι της γερμανικής φίρμας η συγκεκριμένη έκδοση της M8 δοκιμάστηκε κάτω από ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες, όπως στην πίστα Miramas της Ν. Γαλλίας, στο χειμερινό κέντρο δοκιμών Arjeplog της Σουηδίας καθώς και στο Nurburgring.
Αυτοκινήτου Ασφαλείας στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP.
Στο περιθώριο του Αυστριακού Γκραν Πρι, με μεγάλο πρωταγωνιστή τον Andrea Dovizioso και την Ducati, η BMW παρουσίασε επισήμως την ειδικά διαμορφωμένη M8 Competition, που θα εκτελεί χρέη Safety Car για το φετινό Πρωτάθλημα MotoGP. Οι αλλαγές στο εξωτερικό, σε σχέση με την έκδοση παραγωγής, επικεντρώνονται στην πίσω αεροτομή, που έρχεται αυτούσια από την αγωνιστική έκδοση M8 GTE, στο εμπρός splitter, στις σπορ εξατμίσεις από τιτάνιο και στον carbon διαχύτη. Φυσικά δεν λείπουν τα LED φώτα στην οροφή και εμπρός γρίλια, αλλά και τα χαρακτηριστικά αυτοκόλλητα του MotoGP. Στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί roll-cage, σύστημα πυρόσβεσης, μπάκετ καθίσματα Recaro με ζώνες 6 σημείων. Κάτω από το καπό συναντάμε τον V8 Μ TwinPower Turbo κινητήρα των 4,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 625 ίππους.
Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, χάρη στην τετρακίνηση M xDrive, μέσω του 8τάχυτου κιβωτίου M Steptronic, ενώ οι επιδόσεις της είναι καταιγιστικές (0-100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα). Οι τεχνικοί του M Division αναβάθμισαν και τα φρένα, με τον οδηγό της BMW M8 MotoGP Safety Car να έχει στη διάθεσή του δύο διαφορετικά set-up στο μεσαίο πεντάλ.
Τέλος να αναφέρουμε ότι όπως επισημαίνουν οι υπεύθυνοι της γερμανικής φίρμας η συγκεκριμένη έκδοση της M8 δοκιμάστηκε κάτω από ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες, όπως στην πίστα Miramas της Ν. Γαλλίας, στο χειμερινό κέντρο δοκιμών Arjeplog της Σουηδίας καθώς και στο Nurburgring.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου