Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

Porsche 911 Speedster

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του γερμανικού supercar είναι ασφαλώς η μοναδική σχεδίαση που φέρει το αμάξωμα. Όπως υποδηλώνει και η ονομασία του, σε αρκετά σημεία
η Speedster παραπέμπει στην αρχική έκδοση, όπως το κοφτό εμπρός παρμπρίζ, τα μικρά πλαϊνά παράθυρα, ενώ δεν λείπουν τα γνώριμα «φουσκώματα» πίσω από τα καθίσματα, με σκοπό την προστασία των αποκλειστικά δύο επιβατών. Επίσης υπάρχει υφασμάτινη οροφή με χειροκίνητο σύστημα λειτουργίας, ενώ για να διατηρηθεί χαμηλά το βάρος, που φτάνει τα 1.465 κιλά, το εμπρός καπό και προφυλακτήρες είναι κατασκευασμένα από carbon.




Στη νέα 911 Speedster έχουν τοποθετηθεί κεραμικά φρένα PCCB, μονομπούλονες ζάντες 20 ιντσών βαμμένες σε μαύρο χρώμα, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό δεν περιλαμβάνεται το μηχανικό σύστημα κλιματισμού. Για όσους το επιθυμούν, μπορούν να το τοποθετήσουν χωρίς χρέωση. Η Speedster είναι βασισμένη στο σασί της GT3 και περιλαμβάνει εξελιγμένη τετραδιεύθυνση, καθώς και διαφορετική εξάτμιση. Ο κεντρικά τοποθετημένος εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας προέρχεται από την 911 GT3 RS, όντας ατμοσφαιρικός 4,0 λίτρων με την απόδοσή του να φτάνει τους 509 ίππους και τη ροπή τα 469 Nm, μπορεί και στροφάρει μέχρι και τις 9.000 rpm και διαθέτει νέα πεταλούδα γκαζιού, που προέρχεται από την αγωνιστική 911 GT3 R. Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις (0-100 km/h σε 3,8 δευτ., τελική ταχύτητα 309 km/h).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου