Ξεκίνησε τη δεκαετία του '90 να κάνει ο ίδιος μεταφορές με ποδήλατα βγάζοντας ένα μεροκάματο. Τους πρώτους μήνες του 2019, ο Γουάνγκ Γουέι είδε την περιουσία του να
αυξάνεται κατά περισσότερο από 1 δισ. δολάρια και να συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πιο πλούσιους Κινέζους. Η συνολική περιουσία του Γουάνγκ ανέρχεται στα 11,4 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τον δείκτη Bloomberg Billionaires.
Δύο χρόνια νωρίτερα, η περιουσία του αυξήθηκε κατά 2 δισ. δολάρια μέσα σε μόλις μία ημέρα. Αυτό έγινε όταν η μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς δεμάτων της Κίνας, η S.F. Express, έκανε το ντεμπούτο της στο χρηματιστήριο εκτοξεύοντας την περιουσία του ιδρυτή της.
Πρόκειται για μια πολύ καλή κατάληξη μια εταιρείας που ξεκίνησε την δραστηριότητα της στις αρχές της δεκαετίας του 90΄ όταν μόνο τα κινεζικά ταχυδρομεία μπορούσαν να μεταφέρουν δέματα. Η εταιρεία κούριερ που ξεκίνησε ο Γουάνγκ Γουέι λειτουργούσε για 16 χρόνια στην παρανομία μέχρι που η κυβέρνηση της χώρας της έδωσε επίσημη άδεια λειτουργίας.
Η επίσημη πρώτη της S.F. Express στο Χρηματιστήριο της Σεντζέν οδήγησε σε αύξηση της μετοχής της μητρικής εταιρείας S.F. Holding κατά 59%.
Ο Γουάνγκ την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης των μετοχών της εταιρείας του στο χρηματιστήριο, έδωσε μπόνους στους εργαζόμενους της SF, οι οποίοι έσπευσαν να αγοράσουν μετοχές. Αυτές οι αγορές βοήθησαν στην ραγδαία άνοδο της τιμής των μετοχών της.
Ο Γουάνγκ και άλλοι πέντε δισεκατομμυριούχοι «ντελιβεράδες» έχουν δει τις περιουσίες τους να αυξάνονται κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια, λόγω εισαγωγών των εταιρειών τους στο χρηματιστήριο. Σύμφωνα με τον δείκτη του Bloomberg, οι εν λόγω επιχειρηματίες συγκέντρωσαν το ποσό των 47 δισ. δολαρίων. Όλοι αυτοί οι δισεκατομμυριούχοι και οι επιχειρήσεις τους αποτελούν κομμάτι της έκρηξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και εταιρειών όπως η Alibaba Group, που είναι και η μεγαλύτερη πηγή εσόδων της S.F. Express.
Η ανάπτυξη αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αλλαγή της στάσης της κινεζικής κυβέρνησης, η οποία μέχρι το 2009 δεν επέτρεπε την παράδοση δεμάτων από ιδιωτικές εταιρείες. Από τότε όμως η Κίνα ενθαρρύνει τον ανταγωνισμό στον κλάδο.
Την τελευταία δεκαετία η μέση τιμή μιας παράδοσης πακέτου στην Κίνα έχει μειωθεί κατά 57% στα 12,8 γουάν (1,86 δολάρια), σύμφωνα με την Κινεζική Υπηρεσία Ταχυδρομείων, που ρυθμίζει την αγορά κούριερ. Στις ΗΠΑ το μέσο κόστος για κάθε πακέτο υπολογίζεται στα 10 δολάρια.
αυξάνεται κατά περισσότερο από 1 δισ. δολάρια και να συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πιο πλούσιους Κινέζους. Η συνολική περιουσία του Γουάνγκ ανέρχεται στα 11,4 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τον δείκτη Bloomberg Billionaires.
Δύο χρόνια νωρίτερα, η περιουσία του αυξήθηκε κατά 2 δισ. δολάρια μέσα σε μόλις μία ημέρα. Αυτό έγινε όταν η μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς δεμάτων της Κίνας, η S.F. Express, έκανε το ντεμπούτο της στο χρηματιστήριο εκτοξεύοντας την περιουσία του ιδρυτή της.
Πρόκειται για μια πολύ καλή κατάληξη μια εταιρείας που ξεκίνησε την δραστηριότητα της στις αρχές της δεκαετίας του 90΄ όταν μόνο τα κινεζικά ταχυδρομεία μπορούσαν να μεταφέρουν δέματα. Η εταιρεία κούριερ που ξεκίνησε ο Γουάνγκ Γουέι λειτουργούσε για 16 χρόνια στην παρανομία μέχρι που η κυβέρνηση της χώρας της έδωσε επίσημη άδεια λειτουργίας.
Η επίσημη πρώτη της S.F. Express στο Χρηματιστήριο της Σεντζέν οδήγησε σε αύξηση της μετοχής της μητρικής εταιρείας S.F. Holding κατά 59%.
Ο Γουάνγκ την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης των μετοχών της εταιρείας του στο χρηματιστήριο, έδωσε μπόνους στους εργαζόμενους της SF, οι οποίοι έσπευσαν να αγοράσουν μετοχές. Αυτές οι αγορές βοήθησαν στην ραγδαία άνοδο της τιμής των μετοχών της.
Ο Γουάνγκ και άλλοι πέντε δισεκατομμυριούχοι «ντελιβεράδες» έχουν δει τις περιουσίες τους να αυξάνονται κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια, λόγω εισαγωγών των εταιρειών τους στο χρηματιστήριο. Σύμφωνα με τον δείκτη του Bloomberg, οι εν λόγω επιχειρηματίες συγκέντρωσαν το ποσό των 47 δισ. δολαρίων. Όλοι αυτοί οι δισεκατομμυριούχοι και οι επιχειρήσεις τους αποτελούν κομμάτι της έκρηξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και εταιρειών όπως η Alibaba Group, που είναι και η μεγαλύτερη πηγή εσόδων της S.F. Express.
Η ανάπτυξη αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αλλαγή της στάσης της κινεζικής κυβέρνησης, η οποία μέχρι το 2009 δεν επέτρεπε την παράδοση δεμάτων από ιδιωτικές εταιρείες. Από τότε όμως η Κίνα ενθαρρύνει τον ανταγωνισμό στον κλάδο.
Την τελευταία δεκαετία η μέση τιμή μιας παράδοσης πακέτου στην Κίνα έχει μειωθεί κατά 57% στα 12,8 γουάν (1,86 δολάρια), σύμφωνα με την Κινεζική Υπηρεσία Ταχυδρομείων, που ρυθμίζει την αγορά κούριερ. Στις ΗΠΑ το μέσο κόστος για κάθε πακέτο υπολογίζεται στα 10 δολάρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου