Τετάρτη 17 Απριλίου 2019

Η Χριστίνα Παππά μίλησε για την αθώωση της: «Πέρασα 2 χρόνια εφιαλτικά»

Το όνομα της ηθοποιού είχε αναμειχθεί στην γνωστή υπόθεση που αφορούσε σε κύκλωμα κοκαϊνης στο Κολωνάκι  Η Χριστίνα Παππά, μετά την αθώωση της για την υπόθεση με το
σουσάδικο της κόκας στο Κολωνάκι, βρέθηκε σε τηλεοπτική εκπομπή, όπου μεταξύ άλλων μίλησε για την περιπέτεια της. Η ηθοποιός και επιχειρηματίας αναφέρθηκε στην υπόθεση, στην οποία είχε αναμειχθεί τόσο το δικό της όνομα όσο και εκείνο του γιου της, και όπως είπε τα δυο αυτά χρόνια, μέχρι να αποδειχθεί η αθωότητά τους, ήταν τα χειρότερα της ζωή της.


«Αισθανόμουν από την πρώτη στιγμή ότι δεν υπήρχε κάτι, αισθάνομαι δικαιωμένη και ευχαριστώ την ελληνική δικαιοσύνη η οποία είναι αμερόληπτη τελικά. Δύο χρόνια βασανιστικά, άσχημα. Να τρέχουμε στα νοσοκομεία, έχω τη μητέρα μου άρρωστη, να ακούμε διάφορα από τον κόσμο και λογικά οι άνθρωποι γιατί όταν βλέπον να γράφονται τόσα χωρίς να διευκρινίζεται τι και πως, όπως στη δική σας εκπομπή που από την πρώτη μέρα με στήριξες και από την πρώτη μέρα το πήρες επάνω σου. Χίλια ευχαριστώ Τατιάνα. Ήταν δυο χρόνια, τα πιο άσχημα της ζωής μου. Εύχομαι ούτε στον χειρότερό μου εχθρό να μην συμβεί. Μια ολόκληρη οικογένεια να τρέχουμε στα νοσοκομεία, να μας πιάνει η καρδιά μας, το κεφάλι μας. Ήμουν ζωντανή νεκρή για πρώτη φορά στη ζωή μου. Να προσπαθώ να κρατηθώ γιατί είχα και τον γιο μου, να φτάνω στα όρια της αυτοκτονίας…» ανέφερε για τις στιγμές που βίωσε ενώ εξήγησε πως το πιο σκληρό από όλα ήταν όταν είδε τον γιο της στο δικαστήριο όπου έπρεπε να απολογηθεί.

«Για τον Δημήτρη είμαι η μητέρα που αν δε γυρίσει ο γιος μου στο σπίτι δεν κοιμάμαι. Τον μεγάλωσα μόνη μου από 16χρονών, έχω δώσει τα πάντα για αυτό το παιδί και φαντάσου να το βλέπω στο ειδώλιο. Εύχομαι σε καμία μητέρα να μη βιώσει τέτοιο πράγμα. Ανέβηκε να απολογηθεί και τα είχε χαμένα. Άλλα τον ρωτούσαν και άλλα απαντούσε. Δεν μπορούσα να το διαχειριστώ. Όποιος έχει λάθος δεν μιλάει. Για τον γιο μου το είπα, κόβω το χέρι μου. Απέναντι στον Δημήτρη νιώθω ενοχές. Όφειλα να τον προστατέψω…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου