Παρασκευή 4 Μαΐου 2018

Εξοργισμένος επιχειρηματίας διέλυσε αντιπροσωπεία επειδή η Porsche που του έδωσαν δεν είχε ό,τι ζήτησε


Γυαλιά-καρφιά έκανε αντιπροσωπεία της Porsche  ο ιδιοκτήτης μιας Cayenne θέλοντας να
διαμαρτυρηθεί για το γεγονός ότι το μοντέλο που του παραδόθηκε δεν είχε τα επιπλέον εξαρτήματα και συστήματα που είχε ζητήσει.

Η ιστορία με πρωταγωνιστή τον 42χρονο επιχειρηματία ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2017 όταν έκανε την παραγγελία για ένα μοντέλο Panamera Sport Turismo ζητώντας σε αυτό να εγκατασταθεί το σύστημα 4D Chassis Control.

Την παραγγελία ανέλαβε να εκτελέσει ένας βοηθός του επιχειρηματία, ο οποίος πλήρωσε προκαταβολή 56.000 ευρώ.

Όταν, όμως, έγινε η παράδοση του αυτοκινήτου το Νοέμβριο, ο 42χρονος διαπίστωσε ότι το πολυτελές όχημα δεν διέθετε το επιπλέον σύστημα.

Τότε η αντιπροσωπεία υποστήριξε ότι στο συμβόλαιο πώλησης δεν υπήρχε καμία αναφορά για προσθήκη του εν λόγω συστήματος, πιθανότατα γιατί το ξέχασε ο βοηθός του επιχειρηματία.

Το επιχείρημα αυτό της αντιπροσωπείας δεν έπεισε τον 42χρονο, ο οποίος αφενός είπε ότι δεν θα αποπληρώσει το αυτοκίνητο και αφετέρου ζήτησε να του επιστραφεί η προκαταβολή.

Η αντιπροσωπεία απάντησε στον επιχειρηματία ότι αν παραβιάσει τους όρους του συμβολαίου τότε η ίδια θα προχωρήσει σε παρακράτηση της προκαταβολής των 56.000 ευρώ.

Τότε ο 42χρονος αποφάσισε να πάρει τα πράγματα στα χέρια του και να εισβάλει στην αντιπροσωπεία με την Porsche Cayenne του.

Οι αστυνομικοί που έφτασαν στο σημείο και τον συνέλαβαν ανακοίνωσαν ότι στο αυτοκίνητο του επιχειρηματία εντοπίστηκε και ένα μπιτόνι με πετρέλαιο, χωρίς να διευκρινίζεται για τι προοριζόταν.

Από την πλευρά του ο επιχειρηματίας σε δημόσια δήλωσή του ζήτησε συγγνώμη για τις πράξεις του και υποστήριξε ότι μπήκε στην αντιπροσωπεία όταν προσπάθησε να αποφύγει ένα άλλο αυτοκίνητο που παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου