Τη στρατηγική που θα ακολουθήσει στους τομείς των κινητήρων και των
κιβωτίων μέσα στα
επόμενα χρόνια, έκανε γνωστή ο Όμιλος Hyundai-Kia.
Οι ανακοινώσεις έγιναν κατά τη διάρκεια ετησίου συνεδρίου του κορεάτικου ομίλου, παρουσία μηχανολόγων από πολλές εταιρείες του ευρύτερου χώρου.
Στόχος των Κορεατών είναι να επεκτείνουν τη γκάμα των υπερτροφοδοτούμενων T-GDI βενζινοκινητήρων με νέα μέλη, αλλά και να αναπτύξουν νέα συστήματα μετάδοσης για πολυτελή μοντέλα.
Ακολουθώντας την τάση του downsizing, η Hyundai θα κατασκευάσει μικρούς κινητήρες βενζίνης με turbo και άμεσο ψεκασμό, μικρότερους δηλαδή από τους 1.6 και 2.0 T-GDI που έχει ήδη στην κατοχή της. Ο μικρότερος turbo κινητήρας θα είναι ο Kappa 1.0 TCI, με ισχύ 106 PS και 14 kgm ροπής.
Πρώτο ΘΕΜΑ online : Σύντομα με χιλιάρι turbo και η Hyundai - Car + Speed
επόμενα χρόνια, έκανε γνωστή ο Όμιλος Hyundai-Kia.
Οι ανακοινώσεις έγιναν κατά τη διάρκεια ετησίου συνεδρίου του κορεάτικου ομίλου, παρουσία μηχανολόγων από πολλές εταιρείες του ευρύτερου χώρου.
Στόχος των Κορεατών είναι να επεκτείνουν τη γκάμα των υπερτροφοδοτούμενων T-GDI βενζινοκινητήρων με νέα μέλη, αλλά και να αναπτύξουν νέα συστήματα μετάδοσης για πολυτελή μοντέλα.
Ακολουθώντας την τάση του downsizing, η Hyundai θα κατασκευάσει μικρούς κινητήρες βενζίνης με turbo και άμεσο ψεκασμό, μικρότερους δηλαδή από τους 1.6 και 2.0 T-GDI που έχει ήδη στην κατοχή της. Ο μικρότερος turbo κινητήρας θα είναι ο Kappa 1.0 TCI, με ισχύ 106 PS και 14 kgm ροπής.
Πρώτο ΘΕΜΑ online : Σύντομα με χιλιάρι turbo και η Hyundai - Car + Speed
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου