Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2024

Toyota Celica!


Όπως ανακοινώθηκε από τον αντιπρόεδρο της Toyota, η εταιρεία πρόκειται να κάνει πράξη τις πληροφορίες που υπήρχαν το τελευταίο διάστημα και να επαναφέρει την Celica στην γκάμα της. Η όγδοη γενιά της Toyota Celica είναι γεγονός. Αυτό δήλωσε σε δημοσιογράφους ο Γιούκι Νακαζίμα, αντιπρόεδρος της Toyota, κατά τη διάρκεια του Ράλι Ιαπωνίας και της παρουσίας του στο Toyota Stadium.Η είδηση, η οποία χαροποιεί τους μεγαλύτερους σε ηλικία, έγινε γνωστή από το ιαπωνικό μέσο Best Car. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται, ο Νακαζίμα δήλωσε σχετικά: «Φτιάχνουμε τη Celica! Για να είμαι ειλικρινής, δεν υπάρχει ένδειξη αυτή τη στιγμή. Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί στην εταιρεία που ανυπομονούν για τη Celica. Συνεπώς… αναρωτιέμαι αν είναι σωστό να το πω δημόσια, αλλά φτιάχνουμε τη Celica!».

Τα λόγια του είναι η επίσημη επιβεβαίωση αυτού που υπήρχε ως φήμη και ως περιρρέουσα πληροφορία τουλάχιστον τα τελευταία τρία χρόνια. Θυμίζουμε ότι η Celica παρουσιάστηκε ως μοντέλο στα τέλη του 1970 και κατασκευαζόταν ως το 2006, όταν τα στελέχη της Toyota αποφάσισαν να αλλάξει η εταιρεία εμπορικό προσανατολισμό και να καταργήσει τα σπορ μοντέλα της.
Σε αυτά τα 36 χρόνια υπήρξαν επτά γενιές της. Η είδηση για την έναρξη δημιουργίας της όγδοης γενιάς της έγινε γνωστή 18 χρόνια έπειτα από τη διακοπή της παραγωγής της.

Η συμβολή του Ακίο Τογιόντα, του τέως Διευθύνοντος Συμβούλου και Προέδρου της εταιρείας και νυν Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου αυτής, στην επαναφορά και στη δημιουργία του μοντέλου είναι καθοριστική.

Χάρη σε αυτόν, εκτός από τη Celica, αναμένεται να δούμε ξανά και το καινούργιο MR2. Μάλιστα, έχει αναφερθεί στα λεγόμενα «τρία αδέρφια», δηλαδή τη Supra (GR Supra, πλέον), το MR2 και τη Celica.


Να θυμίσουμε ότι πριν από λίγες εβδομάδες η Toyota είχε αναρτήσει στο διαδίκτυο ένα βίντεο κινουμένων σχεδίων με τον τίτλο «Grid» στο οποίο εμφανίζεται για λίγο χρονικό διάστημα μια λίστα με τα σπορ μοντέλα της εταιρείας. Σε αυτή περιλαμβάνεται και η καινούργια Celica.



Προς το παρόν είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε λεπτομέρειες για την πλατφόρμα και την τεχνολογία κίνησης του καινούργιου μοντέλου, δηλαδή εάν θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο ή εάν θα έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης. Πάντως τις περισσότερες πιθανότητες συγκεντρώνει η δεύτερη λύση.

Επίσης, δεν υπάρχει πληροφόρηση για την πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται η νέα Celica. Πιθανόν να χρησιμοποιηθεί μία η οποία να επιτρέπει τη παραγωγή της και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη, στο μέλλον.



Στην εξέλιξη του νέου μοντέλου προφανώς θα συμβάλλουν και οι άνθρωποι της Gazoo Racing. Ως γνωστόν, η Toyota διαθέτει ήδη τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,6 λίτρων ο οποίος υπάρχει στο GR Yaris και ο οποίος αποδίδει 280 ίππους.

Ωστόσο, αυτός είναι λίγος για την Celica και εδώ έρχεται η διασύνδεση με την είδηση που έγινε γνωστή το περασμένο καλοκαίρι. Οι άνθρωποι της ιαπωνικής εταιρείας εξελίσσουν δύο νέους κινητήρες χωρητικότητας 1,5 λίτρων και 2,0 λίτρων αντίστοιχα, μαζί με ομολόγους τους από τη Subaru και τη Mazda.


Ο στόχος τους είναι να είναι οι αποδοτικότεροι από όλους τους υπόλοιπους στον κυλινδρισμό τους. Ιδίως για τον δίλιτρο οι ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η μέγιστη ισχύς του θα φτάνει τους 600 ίππους, στην κορυφαία εκδοχή του.

Μένει να δούμε ποιος από τους δύο θα βρει τη θέση του κάτω από το καπό της νέας γενιά της Celica και σε πόσες εκδόσεις θα διατίθεται αναφορικά με τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου