Παρασκευή 19 Ιουλίου 2024

Porsche Panamera

Η παρουσίαση της 3ης κατά σειρά γενιάς της Panamera ήταν ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της προηγούμενης χρονιάς, όχι μόνο για την Porsche, αλλά και για την παγκόσμια αυτοκίνηση.Το νέο μοντέλο της γερμανικής φίρμας εμφανίστηκε επίσημα στην Κίνα, εκεί όπου οι πωλήσεις είναι πολύ καλές, ενώ στη συνέχεια άρχισαν να γίνονται γνωστές λεπτομέρειες για τα τεχνολογικά της επιτεύγματα.

Τα στελέχη της Porsche είχαν ανακοινώσει τόσο την απόδοση των κινητήρων με τους οποίους θα διατίθεται η νέα Panamera καθώς και ότι οι επιδόσεις της θα είναι βελτιωμένες σε σχέση με πριν.

Το πόσο καλύτερες είναι έμελλε να γίνει γνωστό με εμφατικό τρόπο και στην πιο εμβληματική πίστα του κόσμου. Συγκεκριμένα, οι άνθρωποι της Porsche βρέθηκαν στο Nürburgring-Nordschleife με σκοπό να καταρρίψουν το ρεκόρ πίστας για πολυτελές sedan παραγωγής, με κινητήρα εσωτερικής καύσης.



Αυτό το κατείχε ήδη η Porsche Panamera στη συγκεκριμένη πίστα, με την προηγούμενη γενιά της. Το είχε πετύχει στις 13 Αυγούστου 2020 με χρόνο 7:29.81 και οδηγό τον Λαρς Κερν, ο οποίος είναι επαγγελματίας οδηγός αγώνων και γνωρίζει πολύ καλά τη λεγόμενη «Πράσινη Κόλαση».

Τώρα, η ομάδα βρέθηκε και πάλι εκεί με σκοπό να σημειώσει ακόμα ταχύτερο χρόνο. Η Panamera που χρησιμοποιήθηκε είναι μια έκδοση του καινούργιου μοντέλου για την οποία η άνθρωποι της Porsche δεν ανακοίνωσαν πολλά στοιχεία.



Αυτό που έγινε γνωστό είναι ότι πρόκειται για ένα όχημα το οποίο είναι ακόμα στο στάδιο προπαραγωγής και ότι διεξάγονται οι τελευταίες δοκιμές εξέλιξής του. Οι πληροφορίες θέλουν να πρόκειται για την έκδοση Turbo S E–Hybrid.Και αυτή τη φορά οδηγός ήταν ο Λαρς Κερν, ο οποίος σημείωσε χρόνο 7:24.172, δηλαδή ήταν κατά περίπου 5,64 δευτερόλεπτα ταχύτερος απ’ ό,τι πριν από τέσσερα χρόνια.

Όπως ανακοίνωσαν οι άνθρωποι της εταιρείας μετά την επίτευξη του ρεκόρ, το αυτοκίνητο δεν είχε ουσιαστικές αλλαγές από το μοντέλο παραγωγής. Οι μόνες προσθήκες ήταν το roll bar και το αγωνιστικό κάθισμα. Επίσης, είχε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 τα οποία ήταν τοποθετημένα σε τροχούς 21 ιντσών (275/35 ZR21 εμπρός, 325/30 ZR21 πίσω).
Επίσης, στο αυτοκίνητο με το οποίο πραγματοποιήθηκε το ρεκόρ στο Nürburgring διέθετε και την προαιρετική ενεργή αεροτομή η οποία συμβάλλει στην αύξηση της αεροδυναμικής κάθετης δύναμης.

Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η μέγιστη ισχύς του κινητήρα της νέας Panamera Turbo S E-Hybrid, η οποία σίγουρα θα είναι μεγαλύτερη από αυτή της Turbo E–Hybrid. Θυμίζουμε ότι στην τελευταία ο V8 υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 4,0 λίτρων αποδίδει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 680 ίππους και 930 Nm.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου