Η επαναφορά
Από τα μέσα της δεκαετίας του 1980
έχουν αλλάξει σημαντικά τα δεδομένα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Το επικρατούν τεχνολογικό και επιχειρηματικό περιβάλλον, ελέω
ηλεκτροκίνησης, επιτρέπει την επαναφορά πολλών ιστορικών μοντέλων των
εταιρειών -ίσως να είναι η νέα μόδα.
Το καινούργιο Capri βασίζεται σε αυτό αλλά οι άνθρωποι της εταιρείας δηλώνουν ότι δεν θα είναι απλώς ένα Explorer με διαφορετικό, coupe αμάξωμα. Το νέο μοντέλο σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε και πάλι στη Γερμανία, στην Κολωνία, με σκοπό να αναδείξει τόσο την ιστορία του όσο και την ικανότητα των ανθρώπων της εταιρείας να κατασκευάζουν και επιβατικά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα με σπορ οδική συμπεριφορά.
Η νέα γενιά του Capri βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen. Θυμίζουμε ότι πλέον η Ford συνεργάζεται με αυτόν και για τη δημιουργία επιβατικών ηλεκτροκίνητων μοντέλων, εκτός από τα επαγγελματικά.
Το καινούργιο Capri θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις αναφορικά με τις μπαταρίες του, τη μετάδοση της κίνησης στους τροχούς και τη μέγιστη ισχύ του.
Η δεύτερη, έχει τους ίδιους αλλά η ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητά τους φτάνει τις 79 kWh (σημ.: Extended Range). Με αυτές, η μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία φτάνει τα 592 χλμ. (κατά WLTP).
Η πλατφόρμα είναι αρχιτεκτονικής 400 Volt. Το αυτοκίνητο διαθέτει φορτιστή 11 kW (ΑC) και μπορεί να φορτίσει και σε ταχυφορτιστή DC είτε 135 kW είτε 185 kW. Σε αυτή την περίπτωση, οι μπαταρίες Standard Range φορτίζουν από το 10%-80% σε 28 λεπτά της ώρας και οι Extended Range σε 26 λεπτά της ώρας, αντίστοιχα.
Το νέο Capri διατίθεται τόσο σε δικίνητη (πισωκίνητη) όσο και σε τετρακίνητη (AWD) έκδοση. Στην πρώτη, ο ηλεκτροκινητήρας (σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη) αποδίδει μέγιστη ισχύ 286 ίππους και μέγιστη ροπή 545 Nm. Σύμφωνα με τη Ford, το αυτοκίνητο επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 180 χλμ./ώρα.
Η τετρακίνητη διαθέτει εμπρός έναν ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αποδίδει μέγιστη ροπή 134 Nm και η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς φτάνει τους 340 ίππους. Αυτή επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά της είναι 180 χλμ./ώρα, επίσης.
Στο εσωτερικό
Η διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου
στο νέο Capri είναι αυτή του Explorer Electric αλλά υπάρχουν οι διάφορες
που το κάνουν να ξεχωρίζει, συγκριτικά. Για παράδειγμα, το τιμόνι και τα σπορ καθίσματα είναι τα κύρια στοιχεία διαφοροποίησης.
Κατά τα λοιπά, το καινούργιο μοντέλο διαθέτει την κάθετα τοποθετημένη έγχρωμη οθόνη αφής SYNC Move 14,6 ιντσών που μεταβάλλεται η κλίση της κατά 30 μοίρες, επιτρέποντας την αποκάλυψη ή απόκρυψη του αποθηκευτικού χώρου My Private Locker.
Επίσης, μεταξύ οδηγού και συνοδηγού υπάρχει η ευρύχωρη και πρακτική κονσόλα MegaConsole η οποία είναι 17 λίτρα, ενώ το πορτμπαγκάζ φτάνει ως τα 572 λίτρα.
Το καινούργιο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Ford Capri είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας. Όπως ανακοινώθηκε από την επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία η τιμή πώλησής του ξεκινά από τις 37.200 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής επιδότησης του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ, το οποίο φτάνει τις 9.000 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου