Κυριακή 31 Μαρτίου 2024

Volkswagen ID. 1;


Volkswagen παρουσίασε το e-up το 2013 ως την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου πόλης. Παρά την καλή πρόθεση των στελεχών της εταιρείας, το αυτοκίνητο ήταν ακριβό, κάτι που ήταν λογικό για εκείνη την εποχή για αυτοκίνητα αυτής της τεχνολογίας κίνησης,.
Πλέον, τα δεδομένα έχουν αλλάξει και ο στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι να δημιουργήσει ένα νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο σε αυτή την κατηγορία οχημάτων το οποίο θα κοστίζει 20.000 ευρώ ή λιγότερο.
Τα σχεδόν τέσσερα τελευταία χρόνια υπάρχουν αναφορές για τη δημιουργία του αντικαταστάτη του e-up, όμως οι συνθήκες δεν το επέτρεψαν. Ωστόσο, η διαδικασία φαίνεται να συνεχίζεται κανονικά, έστω κι αν έχει καθυστερήσει.

Αυτό ανακοίνωσε ο Τόμας Σέφερ, ο Διευθύνων Σύμβουλος του γερμανικού Ομίλου, κατά τη διάρκεια της ετήσιας εκδήλωσης για την παρουσίαση των οικονομικών στοιχείων. Θυμίζουμε ότι η Volkswagen θα παρουσιάσει το ID. 2 (φωτογραφίες) το 2025 και η παραγωγή του θα ξεκινήσει εντός του 2026. Η τιμή του αναμένεται να ξεκινά από τα περίπου 25.000 ευρώ.

Όμως, αυτό δεν θα είναι το μικρότερο ηλεκτροκίνητο της εταιρείας, σύμφωνα με όσα είπε ο Σέφερ. Κι αυτό επειδή πρόκειται να κατασκευαστεί και ένα καινούργιο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο.

Αυτό θα είναι το ID. 1 (όπως πιθανότατα θα ονομαστεί) το οποίο θα αντικαταστήσει το e-up και θα παρουσιαστεί το 2027. Σύμφωνα με το πλάνο των ανθρώπων της εταιρείας το νέο μοντέλο θα είναι ακόμα προσιτότερο από το ID. 2 καθώς ο στόχος είναι να πωλείται στην τιμή των 20.000 ευρώ ή και λιγότερο. Δηλαδή να είναι κατά τουλάχιστον 5.000 ευρώ φτηνότερο, συγκριτικά.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το ID. 1. Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον γερμανικό Τύπο το αμάξωμά του θα μοιάζει με αυτό του ID. 2 και οι διαστάσεις του θα είναι παραπλήσιες με αυτές το e-up. Αναφορικά με την πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται θα μπορούσε να είναι η MEB Small.

Όμως, υπάρχει η περίπτωση να βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B EV του Ομίλου Stellantis. Πώς θα γίνει αυτό; Από την ενδεχόμενη συνεργασία του Ομίλου Volkswagen με αυτόν για την από κοινού εξέλιξη και κατασκευή ηλεκτροκίνητων μοντέλων που θα ανήκουν στη mini κατηγορία οχημάτων.

Λίγες μετά τις δηλώσεις του κατά τη διάρκεια της ομιλίας του προς τους μετόχους της εταιρείας και την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο Σέφερ ρωτήθηκε πάλι για το ID .1. Στην απάντησή του εξέφρασε και πάλι την πρόθεση να δημιουργηθεί ένα οικονομικά προσιτού ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο να κοστίζει λιγότερο από 20.000 ευρώ.

Συγκεκριμένα, είπε: «Πρόκειται για μια πράξη που μοιάζει αντιστοιχεί σε κορυφαίο Πρωτάθλημα. Για να το επιτύχει κάποιος χρειάζεται να περιορίσει σημαντικά το κόστος. Αυτό σημαίνει μαζική οικονομία κλίμακας. Θα επιλέξουμε ένα από τα τέσσερα διαφορετικά σχέδια (που επεξεργαζόμαστε) εντός των επόμενων εβδομάδων», αποκάλυψε.

Με αυτό τον τρόπο το κορυφαίο στέλεχος της Volkswagen άφησε να εννοηθεί ότι η εταιρεία θα αναζητήσει συμμαχία για να καταφέρει να εξελίξει και να θέσει σε παραγωγή το ID. 1. Αυτό σημάνει ότι θα πραγματοποιηθεί η σύμπραξη με τη Renault, τελικά.

Τέλος, θυμίζουμε ότι ο Λούκα ντε Μέο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, δήλωσε κατά τη διάρκεια διεξαγωγής της εφετινής Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης ότι η γαλλική εταιρεία έχει ξεκινήσει διερευνητικές συνομιλίες με τη Volkswagen για να εξεταστεί το ενδεχόμενο συνεργασίας τους για την από κοινού δημιουργία ενός νέου ηλεκτροκίνητου προσιτού μοντέλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου