![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/02/240229142305_Rolls-Royce-Arcadia-1-768x432.jpg)
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/02/240229142431_Rolls-Royce-Arcadia-2-768x432.jpg)
Η ειδική βαφή του υπερπολυτελούς roadster, ολοκληρώθηκε -σύμφωνα με τη Rolls-Royce– με πρόσθετα στοιχεία αλουμινίου και γυαλιού, για μεγαλύτερη λάμψη στην αντίθεση, ενώ έγινε και χρήση ανθρακονημάτων.
Στο εσωτερικό, η ξύλινη επένδυση της Arcadia αναπτύχθηκε με αναφορά στα αγαπημένα σπίτια και τα κλασικά αυτοκίνητα του σχεδιαστικού τμήματος. Έπρεπε επίσης να αναπτυχθεί μια ειδική λάκα για την προστασία του ξύλου, για όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου, σε τροπικά κλίματα. Οι επικαλύψεις Superyacht εξετάστηκαν αρχικά, αλλά θα χρειάζονταν τακτικές επανεφαρμογές, σύμφωνα με τη Rolls-Royce.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/02/240229142501_Rolls-Royce-Arcadia-3-768x432.jpg)
Το εντυπωσιακό στοιχεία, είναι ότι για την επεξεργασία των 233 τεμαχίων ξύλου, απαιτήθηκαν 8.000 ώρες εργασίας, αλλά δεν είναι το μοναδικό σημείο αναφοράς.
Το ταμπλό διαθέτει επίσης ένα ρολόι σχεδίασης της Rolls-Royce, που λέγεται ότι είναι το πιο περίπλοκο τέτοιο εξάρτημα που έχει αναπτύξει ποτέ, που απαιτεί δύο χρόνια έρευνας και πέντε μήνες συναρμολόγησης.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/02/240229142533_Rolls-Royce-Arcadia-4-768x432.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου