Σάββατο 18 Μαρτίου 2023

Mitsubishi

 Η Mitsubishi είναι ο αθόρυβος συνέταιρος του ομίλου Alliance. Από το 2016, όταν εντάχθηκε σε αυτόν, και έπειτα προσπαθεί να βρει το εμπορικό στίγμα της επί ευρωπαϊκού εδάφους, περνώντας από διάφορες διακυμάνσεις. Έπειτα από τις πρόσφατες εξελίξεις μεταξύ Renault και Nissan για τον καθορισμό των ισορροπιών εντός τού ομίλου, η Mitsubishi ανακοίνωσε το επιχειρηματικό πλάνο ανάπτυξής της για τα επόμενα πέντε χρόνια, με πρώτη «στάση» το 2025.
Όπως ανακοίνωσαν στελέχη τού Τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης της ιαπωνικής εταιρείας αυτό ονομάστηκε Challenge 2025. Όπως προβλέπεται σε αυτό, εντός της επόμενης πενταετίας πρόκειται να παρουσιάσουν συνολικά 16 καινούργια μοντέλα, είτε μόνο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, είτε εξηλεκτρισμένα και αμιγώς ηλεκτρικά.


Αυτά, θα είναι για όλες τις αγορές, την ιαπωνική, την ασιατική, την ευρωπαϊκή ακόμα και την αμερικανική. Για να επιτευχθεί αυτό στο σύντομο χρονικό διάστημα που έχει ανακοινωθεί, η Mitsubishi θα βασιστεί κατά κόρον στην υπάρχουσα τεχνολογία και στις αντίστοιχες πλατφόρμες που χρησιμοποιεί ήδη ο Renault Alliance (δηλαδή, οι Renault και Nissan).





Τα νέα μοντέλα τής Mitsubishi αναμένεται να ανήκουν σχεδόν σε όλες τις υπάρχουσες κατηγορίες, από τα λεγόμενα «kei» για την ιαπωνική αγορά έως τα μεγάλα SUV, ακόμα και τον αντικαταστάτη τού L200 pickup το οποίο θα βασίζεται στο (Nissan) Navara. Μάλιστα, προβλέπεται να κατασκευαστεί και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση αυτού. Όπως έγινε γνωστό, από τα 16 νέα μοντέλα τα εννέα θα διαθέτουν κάποιας μορφής υβριδικής διάταξης κινητήρα (mHEV, υβριδικό και Plug-in υβριδικό) ενώ τέσσερα θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα.


Εντός της χρονιάς που διανύουμε θα παρουσιαστεί το πρωτότυπο XFC από το οποίο θα προκύψει ένα SUV μεγάλων διαστάσεων το οποίο θα έχει τρεις σειρές καθισμάτων. Αυτό θα κατατάσσεται πάνω από το Outlander και θα μπει σε διαδικασία παραγωγής το 2025.
Για να καταφέρουν να επιτύχουν τον στόχο τους, τα στελέχη της Mitsubishi θα πρέπει να επενδύσουν σημαντικά ποσά στην εξέλιξη των νέων μοντέλων τους, όσο και εάν έχουν την υποστήριξη του Ομίλου. Όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία θα αυξήσει άμεσα τη χρηματοδότηση του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης κατά 30%. Από το 2026 το 70% της χρηματοδότησης αυτού θα αφορά στην ηλεκτροκίνηση και στις μπαταρίες.


Όπως δήλωσε εκπρόσωπός της, ως το 2030 η εταιρεία πρόκειται να επενδύσει 210 δισεκατομμύρια γιεν (περίπου 1,48 δισεκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία) για τη δημιουργία μπαταριών συνολικής ενεργειακής χωρητικότητας 15 GWh. Τέλος, στόχος της είναι να καταφέρει εκείνη τη χρονιά το 50% των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων της να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, ώστε το 2035 να φτάσουν το 100%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου