
Αυτό που προσέχεις κανείς με την πρώτη ματιά είναι η απουσία επιλογέα στην κεντρική κονσόλα. Και αυτό γιατί όπως και στην Taycan έχει γίνει στην ουσία ένας διακόπτης που μαζί με το μπουτόν για το «P» έχει μετακινηθεί στο ταμπλό. Δεξιά σε σχέση με το οδηγό και πίσω από το τιμόνι.

Φυσικά υπάρχει και θέση ασύρματης φόρτισης για smartphones με ισχύ 15W και δυνατότητα… ψύξης προκειμένου να φορητή συσκευή να μην υπερθερμαίνεται.

Από κει και πέρα υπάρχει ο κυρτός ψηφιακός πίνακας των 12,6 ιντσών, η μεγάλη οθόνη αφής των 12,3 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, καθώς και αυτή μπροστά από το συνοδηγό (10,9 ίντσες), η οποία στην Cayenne υποστηρίζει και video streaming. Αυτός είναι και ο λόγος που έχει και μια ειδική επίστρωση προκειμένου να μην είναι ορατή από τον οδηγό και να μην αποσπάται η προσοχή του.
Αυτή η επίστρωση δεν υπάρχει ακόμα στην Taycan και για αυτό όσες ήδη κυκλοφορούν δεν θα αποκτήσουν αυτή τη δυνατότητα μέσω ΟΤΑ (αναβαθμίσεις Over The Air).

Όταν η Cayenne είναι σταθμευμένη τα video παίζουν και στην κεντρική οθόνη, ενά ένα ακόμα νέο στοιχείο είναι και το καινούργιο τιμόνι που προέρχεται από την 911.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου